Søgning på: historie noter stx. Resultater: 12081 til 12100 af 33650
-
HJÆÆÆÆÆLP --- rødder og faktorisering
ForumindlægHej Det er to spørgsmål fra eksamen STX mat mdt A, hvor den ene er at jeg skal bevise faktorisering af en 2.gradspolynomium og mens i det andet skal jeg bevise rødderne af en 2.gradspolynomium. Er der nogen, der kan forklare forskellen mellem bevisen for rødderne og faktorisering?? Tak -
Mediefag - Hvordan er faget?
ForumindlægHej alle! Jeg sidder og skal vælge en linje til når jeg starter på gymansiet næste år (STX), og er meget i tvivl om hvordan mediefag er at have som fag? Så fortæl gerne hvad det handler om, og jeres personlige oplevelser omkring faget :) -
kemi eksamesæt
ForumindlægHeeej super søde mennseker.. Jeg har brug for jeres hjælp endnu en gang... Jeg har brug for Kemi sTX A OPGAVESÆT FRA EKSAME 2010 og 2011. Det haster virkelig.. Håber i kan hjælpe... -
Eksamen
ForumindlægHej folkens (: Jeg skal til terminsprøve imorgen i fransk fortsætter på A Stx. Jeg vil lige høre, om der er nogle der ved, hvad man skal? og er der måske nogle, som har nogle gode råd til hvordan jeg kan forberede mig? :D -
Fransk eksamensopgave fra 2011?
ForumindlægHej SP Jeg skal til terminsprøve i morgen i STX Fransk A Af den grund ville jeg høre om nogen af jer ligger inde med nogle stile fra 2011 eller 2010 - eller bare navnet. Vil gerne undersøge emnerne lidt inden Håber I kan hjælpe mig :-) -
eksamen
Forumindlæger der nogen der har, eller ved hvor jeg kan finde eksamenssættet "2009 Maj - Matematik - STX A" ? jeg har været i i studienet, men der er kun besvarelserne. Jeg er ude efter selve opgaverne. tak på forhånd -
24 timers Eksamen Fysik!
ForumindlægHej alle sammen Har lige trukket emnet lydbølger og skal lave en præsentation om det. Mit dilemma er så at jeg har brug for noget ekstraordinært information omkring lydbølger. Hjælp! Ps. jeg er første års på STX -
Til hvilke eksamener må man bruge google oversæt?
ForumindlægEr der nogen der ved, til hvilke eksamener det er tilladt at bruge google oversæt? Der er tale om STX. Det er bare, så jeg ved, om jeg skal bruge eller ikke bruge google oversæt til de daglige afleveringer. Arbejdsmåden med de daglige opgaver skal helst være det samme som til den endelige eksamen. -
Gøre rede for hvilken graf er f(x) og f'(x) ud fra grafen
Forumindlæghttp://mimimi.dk/eksamenSkriftlig/stx_B/stx_082_matB.pdf Jeg har lidt svært ved opgave 5, har ikke rigtig nogen ide til, hvordan jeg skal gribe den an. Jeg har brug for et lidt kærligt skub Tusind tak på forhånd -
Afgøre hvilken funktion, der har den største fordoblingskonstant
ForumindlægOpgave 4 http://mimimi.dk/eksamenSkriftlig/stx_B/stx_131_matB-24.pdf Jeg tænker, at h har den største fordoblingstid. h er den funktion, som har den største vækst og dermed også må have den største fordoblingskonstant Er jeg rigtig på den? Tusind tak -
Udregning af gns hf enkeltfag
ForumindlægHar hørt at der skulle eksistere et excelark, hvor man kan beregne ens gennemsnit hvis man går på hf med enkeltfag. Indtil videre har jeg kun kunne finde en for almindelig hf og stx. Nogen der ved hvor der findes en til hf enkeltfag? -
Årskarakter i stedet for eksamenskrakter
ForumindlægHej Når man har haft 5 A niveau fag STX og har været igennem 11 eksaminer + studieretn. projekt, kan man så godt få slettet sin eksamens karakter i f.eks. Spansk A og bruge sin årskarakter i stedet for på beviset ? -
Energi fysik c
ForumindlægHey alle. Har netop trukket dete emne i fysik c stx: Energiformer og energiomsætning. Ville egentlige bare høre om nogen har nogle gode forslag til hvad jeg kan snakke om og hvad bilaget eventuelt kunne være? på forhånd tak. -
engelsk kursus
Forumindlægjeg er blevet færdig med stx og skal begynde på socialrådgiver til feb. problemet er så, at jeg er virkelig dårlig til engelsk. mangler de fundamentale i engelsk grammatik. nogle der kender gode engelske kurser herhjemme (dk) eller billige kurser ?? -
Matematik b, lommeregner?
ForumindlægHej derude Jeg er lige startet på stx, og skal have matematik b. Jeg har derfor brug for en lommeregner, men den er utroligt dyr. Har hørt man kan downloade lommeregneren "Texas Instruments Ti89" nogle der ved hvordan og hvor man finder denne? -
Samfundsfag skritflig 2012 - emne?
ForumindlægHejse derude Som mange andre skal jeg op i samfundsfag skriftlig A -niveau på STX, og sidder og overvejer hvilke emner de kunne have fundet på at bruge?? Hvad tror i derude? Arabisk forår, valget, eurokrise? :) -
Analysemodel?
Forumindlæg-Hej SP -nu skal jeg snart til mundtlig dansk eksame (STX) jeg vil dog høre om i har eller kender et sted hvor jeg kan hente en række analysemodeller tl f.eks. kortfilm, noveller osv. ? :) -
binomialfordeling
ForumindlægNogen der ved om man kan komme op i binomialfordelingen i skriftlig eksamen stx på B niveau? Har nemlig aldrig set nogen eksamensæt om det. Indenfor statistik er der vel egentlig kun chi i anden test og goodness of fit? -
Karakter givning
ForumindlægEr der en rar og dygtig engelsk person derude der vil kigge min aflevering igennem. Engelsk på STX, A-niveau og derefter give den en karakter? Det er ikke min bedste aflevering nogensinde og den er ikke særlig lang, men vil meget gerne have den bedømt for at se hvor den ligger. -
Nemt og hurtigt spørgsmål - har du et eksamenssæt?
ForumindlægJeg sørger et gammelt eksamenssæt med tekster osv. som jeg kan øve mig på, før jeg skal op til den skriftlige engelsk eksamen på fredag, det er engelsk b stx, hvis du kunne havde sådan et sæt, er du simpelthen dagens helt :)
