Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 12081 til 12100 af 152758
-
hjælp til at finde opgaver.
ForumindlægHej. jeg skal snart op i engelsk skriftlig eksamen på A-niveau. jeg prøver at finde eksamenssæt til delprøve 2, fordi jeg er forberedt på del 1. mit spg. er så: Kender du en hjemmeside, hvor man kan finde eksammenssæt til engelsk A delprøve 2? På forhånd tak. -
Lektiehjælp ydes
ForumindlægHej, Jeg er en pige på 18 år, har en studentereksamen (STX) og er nu studerende på AAU (arkitektur og design). Jeg tilbyder lektiehjælp til biologi (C), matematik (A), kemi (B), fransk (A), engelsk (B). Normalt når jeg hjælper, er timelønnen på 100 kr., men dette kan sagtens varieres. Jeg give... -
Stamfunktion til f gennem et punkt?
ForumindlægEn funktion er givet ved: a) Bestem den stamfunktion til f, hvis graf går igennem punktet P(4,-6) Jeg får den så til: F(x)=2/3*x^(3/2)-2*x^(2)+k F(4)=-6 2/3*4^(3/2)-2*4^(2)+k=-6 Så får jeg k =-10 Men hvis jeg sætter det ind for k i min formel, får jeg ikke en graf der går igennem mit punk... -
elektronindfangning
ForumindlægHvordan forklarer man hvad elektronindfangning er?Samt opskriv de to processer?Håber der er nogen der har lidt tjek på det og gider give en kommentar/et forslag!! -
HASTER UTROLIGT MEGET !!!!
ForumindlægALKOHOL ! Har hårdt brug for hjælp til disse opgaver!!! 1) Hvordan sker alkohols nedbrydning i organisme? 2)Hvad er forskellen på rumfangs og vægtpprocent ? ... -
Fysikrapport
ForumindlægKan nogle hjælpe mig med prikformel for C2H4 Ethen og C2H4 Ethyn Er ikke så god til det der ;) -
Hvad er Indstilling af molære opløsninger?
ForumindlægHej.Jeg skal op i fysik på fredag, og jeg gennemgår nu mine ting.Men jeg har ikke noget om;Indstilling af molære opløsninger.Hvad er det, og hvad går det ud på..?Ville være meget glad hvis i kunne komme med et svar, og måske en forklaring..Tak på forhånd. -
elektrolyse
Forumindlæger der nogen der har en opgave med hvordan en elektrolyse foregår? -
HJÆLP
ForumindlægNogle der kan forklare mig prikformel og stregformel?? plizz det haster! -
pks værdi
ForumindlægI mit et kemiforsøg har jeg fået en pKs værdi til 4,469 for CH3COOH. Tabelværdien siger 4,76. Mit spørgsmål er om det er en stor afvigelse i pKs, da jeg har svært ved at vurdere det? -
Ph - hjælp
ForumindlægNogle der kan give et par hints til spg d og e i opgave 2 ... http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/syge06/2006-10-2.pdf på forhånd tak !! -
Neutralisering - perspektivering
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder og laver lidt synopser, da jeg snart skal op i fysik. Jeg kan jo resikere at komme op i neutralisering, men jeg kan bare ikke komme på noget at skrive til perspektivering..? Hvordan bruger vi neutralisering i hverdagen? Håber i kan hjælpe (: -
elementarreaktion??
ForumindlægHvordan definerer man en elementarreaktion? -
Opløselighed af BaSO4 i 4M HCl
ForumindlægBaSO4 i 4M HCl. Dvs. Ba2+ og SO4(2-) opløses i HCl så SO4(2-) reagerer med H+ fra HCl. Hvordan ser denne reaktion ud? - SO4(2-) + H+ --> H2SO4 - SO4(2-) + H+ --> HSO4 ? Kender I desuden et sted på nettet hvor der er en god tabel over syrekonstanter? :-) På forhånd tak. -
C_w-tabelværdier
ForumindlægNogen der ved hvor jeg kan finde nogle tabelværdier for c_w-værdien af forskellige legemer? -
rapport
ForumindlægEn der lige kn rette min kemirapport hurtigt?? -
organisk!
ForumindlægGoddag, jeg sidder her med nogle ting, som jeg håber nogen kan hjælpe mig med! er lidt i tvivl om resonans og enduktiv effekt.. kan desværre ikke helt forstå forklaringen i bogen.. men så vidt jeg ha forstået så er effekten resonans hvis det er tale svag base og den er induktiv hvis det er tale... -
fælningsreaktioner - ioner
Forumindlæghej er i gang med, at lave min journal i fældningsreaktioner. er det rigtig, når det er letopløseligt så putter man (aq). når det er aq så er det ik bundfæl. Betyder bundfæl ik at der ik skifter farve, og den ik er grumset? og når det er tungopløseligt er det (s) man putter ind. Når det ... -
Gasformige carbonhydrider
ForumindlægNogen der ved noget om gasformige carbonhydrider? Hjælp ville være guld værd! -
Kemiske egenskaber
ForumindlægHej alle. Er der nogle der kan skære det ud i pap til mig, hvad de kemiske egenskaber, alkaner og substitutionsreaktioner, i et stof er? Helst gerne forklare det på et let sprog :) .
