Søgning på: historie noter stx. Resultater: 12201 til 12220 af 33650
-
Erhvervsøkonomi C
ForumindlægHej, Nogen som har været oppe i dette fag på stx ? vi skal op tirsdag, og jeg aner simpelthen ikke hvordan eksamen foregår, nogen som kan hjælpe ?? Bare med evt spørgsmål,. hvordan jeres eksamen foregik både mht om man trækker tekst, graf, regnskab eller sådan? -
kemi... hjælpp
ForumindlægVi er to elever som går på STX, og vi ved ikke rigtigt hvordan vi kommer videre, da vi ikke forstår hvad det er vi skal? Beregn volumenet af 0.0150 M K2Cr2O7, der skal anvendes for at oxidere alle Fe2+ i opløsningen til Fe3+. -
Fysik A mundtlig eksamen
ForumindlægJeg har ca to uger til min mundtlig fysik A eksamen på stx. Er der nogen der har gode råd til hvordan man mest optimalt læser op og også hvordan man bedst bruger forberedelsestiden og laver eksamen.? Kunne virkelig godt bruge nogle råd! eller forklaringer på hvordan andre har gjort det. Tak... -
Mundtlig Dansk A - Hvad trak du?
ForumindlægHvis du har været op i mundtlig dansk A stx, hvad trak du så? Jeg ved godt at det er forskelligt fra skole til skole og klasse til klasse hvilke tekster der er osv, men det kunne være meget spændende at høre hvilke spørgsmål (tekster) andre trak, da de var oppe :) -
Dansk skrf. eksamenssæt 2010
ForumindlægHey derude! nogen der ved hvor jeg kan finde de tidligere stx eksamenssæt i dansk?? eller nogen der selv har været op og kan huske emnerne?? :) skal nemlig op til årsprøve i morgen, og det vil være rart at høre nogle af emnerne! :) på forhånd tak! VH -
TYSK B - HVORDAN?
ForumindlægHej allesammen. Jeg er i den "heldige" situation at jeg skal op i tysk b fortsættersprog (stx) - men jeg har ingen ide om, HVAD man skal med den her tekst man har trukket og hvordan det foregår .. Er der ikke nogen der kan hjælpe? Har trukket i dag kl 8 og skal så op i morgen -
hjælp til rettelse
ForumindlægHej - Har altid været dårlig til engelsk, og at jeg så også har engelsk på stx er surt. Men jeg er i gang med at skrive en "assignment" om mig selv. - Så jeg tænkte på, om der var nogle af jer, der ville hjælpe med at rette lidt grammatiske fejl :) -
Tvetydig angivelse af uddannelse
ForumindlægBrugerprofilen indeholder et punkt om brugerens uddannelse: "Uddannelse: STX (3.g)". Betyder dette, at brugeren går i 3.g eller af brugeren har afsluttet 3.g? Der lader til at være en del forvirring om det. -
tutor søges
Forumindlægjeg mangler en tutor til matematik på A, stx, et par gange om ugen frem til januar, og helst ikke virtuelt men hjemmeundervisning mod betaling enten i århus eller vejle.. send gerne en privat besked, hvis du er interesseret :) -
Areal og omkreds
ForumindlægGennemgang af min Mat A STX eksamen 2011. Ved a) fik jeg 2y + 2x2 +π og derefter sad jeg fast. SE VEDHÆFTET DOKUMENT Ville være super rart med lidt hjælp! -
Hvordan får man gode karakterer i matematik A?
ForumindlægHej SP Jeg har matematik på A-niveau (STX), og vil gerne vide hvordan man mest effektivt udvikler sig og bliver god til matematik? Jeg ved, at det er vigtigt at øve sig rigtig meget - men har I mere specifikke råd? Hilsen Aspiranten -
NV eksamen? Hvordan?? :)
ForumindlægHej allesammen! I stx 1.g skal vi afslutte NV med en eksamen. Men kan I fortælle mig lidt om hvordan det hele egentlig foregår? Er det mundtlig eller skriftligt? Begge dele? Er der nogen som har været oppe til denne eksamen, som kan fortælle mig lidt om hvordan det egentlig foregår?? :) -
Bestemt integral og bestemmelse af areal! HJÆLP!
ForumindlægHej! Jeg har fået stillet en opgave i matematik (på B-niveau stx): Gør rede for hvorledes det bestemte integral kan anvendes i forbindelse med areal-bestemmelse. Jeg håber virkelig, at der er en klog og venlig sjæl, der vil hjælpe mig. :-) -
Fortrydelse af ungdomsuddannelse
ForumindlægHej Jeg har fortrudt valg af ungdomsuddannelse. Jeg vil skifte fra en HF til en stx. Hvad gør jeg? Kan der gøres noget allerede nu, hvor gymnasierne jo ikke kigger på ansøgningerne endnu? Eller skal jeg vente med at blive optaget og derefter søge plads på andre gymnasier? -
Matematik hvilket niveau?
ForumindlægHey jeg skal på stx efter sommerferien og jeg er mega i tvivl om hvilket niveau jeg skal have matematik på om det skal være B eller A. Det gode ved at have det på A er jo at man har mange flere muligheder for uddannelse men det er vel også sværere eller hvad? -
studieretning
ForumindlægNæste år skal jeg starte på gym, og vil lige vide hvordan det er at gå på stx. Lige nu står jeg imellem hvad der er bedst at vælge som studieretning: Naturvidenskabelig eller Samfundsvidenskabelig, og vil lige spørger hvad forskellen og fremtidigt kan med disse to hovedretning? -
Totalt forvirrende….
ForumindlægHey jeg går i 10 klasse og har søgt ind på stx her til efter sommerferien. Men jeg forstår ikke helt kender to som allerede har fået svar fra henholdsvis hhx og htx hvordan kan det være at det går så hurtigt? -
Eksamensfilm i mediefag - Gode idéer?
ForumindlægHej, Vi skal i gang med at lave eksamensfilm i Mediefag C (STX). Er der nogen der har nogen gode idéer til hvad man kunne lave en film om, eller evt. selv have erfaringer med hvad der fungerer, og hvad der ikke fungerer så godt? Det kunne være en stor hjælp! I er også meget velkomne til at link... -
Årskarakter og eksamenskarakter
ForumindlægHej SP, Hvis jeg fx. i mdt. samf får 10 i årskarakter, men 12 som eksamenskarakter, kommer begge karakterer så til at gælde på mit bevis, eller er det kun eksamenkarakteren? - Det skal lige siges, at jeg går på stx. -
Eksamen
ForumindlægTil sommer skal jeg op til mundtlig fransk eksamen på STX B-niveau, og jeg er en smule forvirret. Er der nogen der ved, hvordan eksamen helt præcist kommer til at foregå, og hvordan man bedst kan forberede sig?
