Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 12241 til 12260 af 40685
  • Hvilken funktion har en skabelsesmyte?

    Forumindlæg
    Hej;d Jeg skal svare på følgende spørgsmål: Hvilken funktion har en skabelsesmyten, i forhold til biologi , religion , naturvidenskab osv. Hvad vil svaret være? Kh Lea
  • stress....:0(

    Forumindlæg
    DavsJeg ved nu ik helt hvordan jeg skal start. Jeg har det af h...... til. Jeg er så stresset at jeg overhovedet ikke kan læse til eksamen.. jeg har siddet og prøvet på og læs.. men jeg tænker over så mange ting: "hvad hvis jeg dumper", "jeg har meget og nå", " jeg har tr...
  • Dit endelig gennesnit?

    Forumindlæg
    Hvad bliver dit endelige gennemsnit? Mit bliver omkring de 9,7 (kommer an på de sidste eksaminer), intet fancy, men dog stadigvæk nok til at komme ind på de uddannelser, jeg vil.
  • Livets Store Spørgsmål

    Forumindlæg
    Hvad kan vi bruge religion til?Har vi brug for en tro?Findes der noget der er "større" end os?Hvorfor ser religionerne forskellige ud forskellige steder på kloden?
  • Formelsamling i Fysik

    Forumindlæg
    Er der nogen, som ligger inden med en formelsamling til Fysik A stx og som kan give mig titel og forlag? Min fysiklærer har aldrig udleveret en, men jeg vil ret gerne være i besiddelse af en til den skriftlige eksamen om en uge.
  • Hjælp mig, er meget forvirret!!!

    Forumindlæg
    Hej folkens, jeg kunne godt tænke mig at vide fordele og ulemper ved HF-enkeltfag. Jeg vil nemlig gerne læse det, da mine endelige årskarakter i STX ikke er tilfredsstilende.. Jeg har et snit på ca 7, men jeg vil gerne læse til tandlæge og det kræver pt. et snit på 10! Derfor har jeg valgt at mel...
  • Eksemen i fysik B

    Forumindlæg
    Hej igen allesammen! Jeg har meget svært ved at følge med i fysik timerne, og jeg ved ikke hvordan man forbreder sig til fysik eksame. Der er sikkert nogle her der har haft fysik B som enkeltfag, Hf, gider i lige forklare mig hvad er det relevante kort sagt hvordan skal jeg læse op til eksamen?? ...
  • Produkt!!

    Forumindlæg
    hej. har i en god ide til et produkt til projektuge?¨ Mit overemne er: ''Verden omkring os'' mit underemne er: ''Religion og kulturforskelle''
  • imagine

    Forumindlæg
    Forestil dig at der ingen helvede, paradis, at dø, at dræbe, ingen lande, ingen nød for mad, ingen religioner, fred og kun skyer omkring dig. Hvordan ville livet så være? Tror du jeg kan fortælle det på 4 min.
  • Er du en superhelt? Så hjælp lige en dreng i nød ;)

    Forumindlæg
    Hvordan forholdt den kommunistiske ideologi sig til religion. Rusland var (og er) Ortodokst kristent, andre lande indenfor Sovjetunionen og Vasal staterne var Katolske og Muslimer. Hvilke konsekvenser gav det mon under og efter den kolde krig? Hjælp ;)))))))))))))))
  • Dusør 50kr. Til den første.

    Forumindlæg
    Dusør. Til den der kan sende opgavesættet fra skriftlig eksamen i Samfundsfag A-niveau på STX fra sidste år altså 2008 sommeren.
  • eksamensopgave 2008

    Forumindlæg
    hej, Er der nogen der ved hvilken tekst der blev brugt til skriftlig eksamen stx i engelsk A niveau sommeren 2008?
  • 1. delprøve i Engelsk B 2008

    Forumindlæg
    Hej. Jeg vil høre om der er nogle, der har 1. delprøve fra stx eksamen i engelsk B fra maj 2008?
  • 1. delprøve i Engelsk A 2008

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil høre om der er nogle, der har 1. delprøve fra stx eksamen i engelsk A fra maj 2008?
  • Matematik

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil gerne øve mig til skriftlig matematik , og ville lige hører om der var nogle der havde, eller evt. kunne finde Matematik syge eksamen stx 2008? M.V.H.
  • Samf. B - hvordan og hvorledes?

    Forumindlæg
    Nogle der ved, hvordan samf. B(mdt. eksamen) foregår på STX? Evt. er der stor forskel på C og B mht. samf.?
  • Engelsk B skriftlig

    Forumindlæg
    Hvordan opnår man en højkarakter til den engelske skriftlige eksamenSTX B? Nogle der har nogle gode noter angående det skriftlige arbejde
  • fif til mundtlig

    Forumindlæg
    Er der nogle der har gode ideer til at strukturerer mundtlig eksamen eller hoppe fra emne/ bevis til et andet emne som kan løfte niveauet ? Stx.
  • hjælp til sp. i historie

    Forumindlæg
    Hej. er der nogen herinde der kan hjælpe med historie? har lige brug for lidt hjælp med hensyn til en 24-timers forbedrelses eksamen (STX A)
  • CIE-diagram.

    Forumindlæg
    Skal til fysik eksamen STX på C, på tirsdag, og vil gern elige have på plads hvad et CIE-diagram er og hvornår det bliver brugt. er der nogen der kan hjælpe?