Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 12281 til 12300 af 23877
-
Titelanalyse?
ForumindlægHej alle sammen! Sidder her med en opg. , hvor jeg skal analyser en titel, en såkaldt titelanalyse, men hvordan gør man lige det? Har i et link til en analysemodel? På forhånd mange tak! -
Mor(d) i mødregruppen
ForumindlægJeg mangler hjælp til en analyse og fortolkning af kortfilmen "Mor(d) i mødregruppen" så det ville være venligt hvis I gad at uploade den hertil. -
Den grimme ælling!
ForumindlægEn der sidder inde med en super god analyse of fortolkning af den grimme ælling? Helst gymnasieniveau!? -
The only Traffic signal on the Reservation doesnt flash red anymore
Forumindlæger der nogle der har analyseret The only Traffic signal on the Reservation doesnt flash red anymore skriv hurtig som muligt Tak -
NOGEN DER HAR LÆST: DIE VERLORENEN TöCHTER?
Forumindlægnogen der har læst eller analyseret die verlorenen Töchter. Det vil være en KÆMPE hjælp hvis nogen har. Den er rigtig svær og forstår ikke det hele. skal til eksamen i den i morgen. :-) -
Peter Goldsworthy
ForumindlægHej! Skal op i engelsk imorgen og er lidt på den! er kørt død! nogen der kan hjælpe med en analyse til Peter Goldsworthy - One of my best friends? PFT! -
Thermopylai
ForumindlægHej, Nogen der kan hjælpe mig med nogle gode noter til SLaget ved Thermopylai? Ikke et resumé, men noter til en analyse søges.. -
åbent digt til vorherre - hjælp
ForumindlægHej alle! Er der en der kan hjælpe mig med en analyse og fortolkning af digtet "åbent digt til vorherre" af Ivan Malinowski? Også gerne med tidsperspektivering.. Mange hilsner blomsterpige1 -
den stundesløse
ForumindlægNogen der ligger inde med analyse/fortolkning af den stundesløse? Står i en eksamenssituation, hvor jeg mangler det meget :d -
Analyseringer????
ForumindlægHeeej.. Er der nogle der ved om man må tage analyseskemaer med ind til eksamen? Altså analyse til eventyr, novelle, digt osvv...? -
HJÆLP
Forumindlægnogen der har læst og analyseret klaus rifbjergs: haandbold og kan hjælpe mig lidt....? jeg har det grundlæggende men har ikke nok til i dybden og forståelse. hjælp ! skal til prøve!!!j -
"Die dunkelhaarigen Kinder von Berlin"
ForumindlægVille bare høre om der er nogen der har en oversættelse/analyse af novellen "Die dunkelhaarige Kinder von Berlin" af Aysel Özakin? Knus. -
Søger hjælp til "macbeth"
ForumindlægEr der nogle, som kan give en hjælpende hånd til analyse af "Macbeth"? Jeg finder den temmelig svær at fortolke. KH sof20 -
de 10 stærke
Forumindlæghar nogle problemer med at forstå regnskaber og er stødt på at der er 10 nøgletal man plejer at se på når man analyserer regnskab men hvad er det for nogle tal? -
Eksamen gl. ordning
ForumindlægHej Hvordan foregår eksamen? Trækker man kendt/utekst tekst, hvor mange tekster kan man trække? Hvad skal man med teksten (Referere, Analysere, Kommentere, Diskutere..)? -
Substantiverede adjektiver
ForumindlægHvilken kasus står det substantiverede adjektiv i, hvis det ikke lægger sig til et substantiv? Man skal jo analysere det som om det var et adjektiv - efter kasus og tal osv Tror ikke helt jeg forstår hvordan.. -
Problemformulering til Skyggen af H.C Andersen
ForumindlægEr der nogen der har forslag/ideer til hvordan en problemformulering til en analyse af H.C Andersen eventyret skyggen kan se ud? Problemformuleringen skal laves i forbindelse med historie danskopgaven i år. -
Hjælp! 24timers eksamen!
ForumindlægJeg har trukket teksten "Vaterland" af Christiane Reichart, nogen der har læst/analyseret/forstået den? -
Fiskere der trækker vod, hjælp med personerne?
ForumindlægJeg skal tale om personerne i billedet, og ville høre om der var en der havde lavet en analyse eller bare kunne komme med noget input, det ville betyde super meget :D -
Subjekt og objekt
ForumindlægHejsa. Skal analysere nogle sætninger, og der står at jeg skal afgøre om det er subjekt, subjektprædikat, objekt eller dativsobjekt. Hvordan finder man ud af det? hjælp tak
