Søgning på: tysk notater. Resultater: 12401 til 12420 af 18469
-
Mindmap til sprogeksamen
ForumindlægHej portalbrugere, jeg skal op i mdt. Spansk i morgen og kunne derfor godt bruge nogle fif til hvordan man klarer sig bedst. Indtil videre har jeg skrevet notater til de forskellige historier og prøvet at skabe mig et overblik. I dag havde jeg tænkt mig at udforme en slags mindmap, hvor jeg skriv... -
Nogen der gerne vil slippe af med deres gamle noter?
ForumindlægHej alle Før i smider jeres gamle noter ud, må i meget gerne lige kigge her...Hvis der tilfældigvis skulle være nogen der ligger índe med nogle notater til de følgende tekster, ville jeg blive rigtig glad hvis jeg eventuelt måtte låne dem..."London"William Blake"macbeth" (act ... -
hf student igår.
ForumindlægHej alle!Jeg vil med dette lille indslag takke alle der har hjulpet mig med notater råd til mat..Jeg blev student igår og hold op det var det hele værd da jeg stod med huen på..Havde da aldrig drømt om at det ville være så fedt,og så afslappet man er bagefter..Held og lykke til alle jer der ikke ... -
Terminologi
ForumindlægHej, jeg skal op på onsdag, d.15.. og jeg lever i øjeblikket som en katolsk munk - søvn, spise, biblen.. Vel.. det var ikke det jeg ville vide noget om:Det der med notater har jeg nok forsømt lidt ... okay meget.. okay, jeg har ikke taget nogen! Derfor har jeg lidt problemer med religions termi... -
HVORFOR LIGE MIG?
ForumindlægJa nu sidder jeg så her igen, grædefærdig over mit lorte 6-tal i spansk. mine eksamenskarakterer ser foreløbig således ud: 6,6,6,6,5,7,8... FLOT hva? det der er så mega fedt er så bare at jeg er så dårlig til at gå til eksamen. Jeg går altid kold, derefter låner min bedste veninde mine notater og... -
!!!NOTER AFGANGSPRØVE I 9. KLASSE !!!
ForumindlægSkal op til samfundsfagafgangsprøve på mandag. Men føler det kniber med at læse og skrive noter til alle, da pensummet er ret stort. Så tænkte om der er nogle som har notater til følgende emner fra bøgerne ind i samfundsfaget a og ind i samfundsfaget b: velfærdssamfundet, demokrati og ideolog... -
Spøgsmål til Skriftlig Terminsprøve i Dansk
ForumindlægHej folkens. Er der nogle herinde der ved hvilke hjælpemidler der er tilladt under en skriftling terminsprøve i dansk på gymnasiet (3g)? For eksempel, er det tilladt at bruge andre folks notater/opgaver som inspiration eller vejledning til den skriftlige fremstilling i dansk? Eller er dette bortv... -
Spørgsmål til Skriftlig Terminsprøve i Engelsk
ForumindlægHej folkens. Er der nogle herinde der ved hvilke hjælpemidler der er tilladt under en skriftling terminsprøve i engelsk på gymnasiet (3g)? For eksempel, er det tilladt at bruge andre folks notater/opgaver som inspiration eller vejledning til den skriftlige fremstilling i engelsk? Eller er dette b... -
Annullere min opgave
ForumindlægHej,Det er nu ved at være længe siden.. :) Eftersom jeg har slettet min profil herinde- har jeg fået lov til at skrive fra min lillebrors.. Er det muligt at få min opgave - Om 'arbejdsløshed' - slettet fra jeres hjemmeside? Har planer om at oprette min egen hjemmeside, hvor man kan downl... -
Program til at opskrive kemiske formler
ForumindlægHey folkens... jeg sidder her i kemi og tager notater i Onenote... Jeg har bare problemer fordi det er svært at skrive alle formlerne op... eller... faktisk kun i deres rumlige formel... Er der nogen der kender et program der kan hjælpe mig med det... Det skal bare kunne skrive lange formler o... -
Radioaktivitet
ForumindlægHey.. jeg håber der er nogle derude som kan hjælpe mig.. jeg skal skrive en uddybende rapport om radioaktivitet, med udgangspunkt i Halveringstiden for\nBarium-137* og Halveringstykkelse for gammastrå-ling i bly. disse to forsøg har jeg lavet. er der så nogle der har en god ide til et tredje fors... -
Shopping for One
ForumindlægHej, Vi er i øjeblikket igang med at læse en tekst ved navn "Shopping for One", men jeg syntes simpelthen den er SÅ UNDERLIG...Jeg søgte her på siden og kom frem til at, der også var andre der syntes det, men det gode ved at søge var at DER VAR NOGLE DER HAVDE NOTER TIL DET....https://w... -
Inspiration: Franske revolution
ForumindlægHejsaJeg skal snart aflevere en stor opgave om den franske revolution :(Er godt i gang, men er gået i stå.. Derfor håber jeg på, at der er nogle af jer, som har nogle idéer, nogle notater eller måske ligefrem en opgave som jeg må få lov til at læse.. Det ville være dejligt, for jeg synes, at emne... -
Mali-missionen
ForumindlægJeg er igang med en opgave om Mali. Om at danske soldater skal sendes til det vestafrikanske land. Hvilket er noget FN har anmodet om, at Danmark skal bidrage til missionen. Skal lave et notat, og er i tvivl om hvilke begreber eller teorier jeg kan bruge. havde i tankerne Hård/blød magt. Men har... -
hjælp til filosofi
Forumindlæghej jeg er igang med at skrive en rapport om videnskab og filosofi.i rapporten skal jeg besvare disse tre emner1) kort beskrivelse af hhv. den induktive metode og den deduktive metode…2) hvad siger de logiske positivister, popper og kuhn. Om hvad videnskab er…3) sammenligning af de tre videnskab ... -
hjælp til filosofi
Forumindlæghej jeg er igang med at skrive en rapport om videnskab og filosofi. i rapporten skal jeg besvare disse tre emner 1) kort beskrivelse af hhv. den induktive metode og den deduktive metode… 2) hvad siger de logiske positivister, popper og kuhn. Om hvad videnskab er… 3) sammenligning af de tre videns... -
Befolkningspyramide
ForumindlægHejsa :)Vi er nogle stykker, som ikke kan blive enige om, hvad befolkningspyramiderne i nedenstående link fortæller!http://www.census.gov/cgi-bin/ipc/idbpyrs.pl?cty=IN&out=s&ymax=300I vores notater har vi skrevet, at den i 2000 var stationær (stor) og i 2025 stationær (lille). Men, men for at den... -
Tidslinje i Dansk
ForumindlægHej alle sammen :) Sidste skoledag nærmer sig, og vi har snart læseferie :) Men jeg er stødt på et lille problem angående dansk og forskellige perioder i tiden ;) Derfor ville jeg hører om du ligger inde med et godt link med årstal og beskrivelse af de forskelllige perioder. Notater kan også bru... -
EKSAMEN :S !!
ForumindlægHey St .Ville lige hører om folk ikke vil hjælpe mig sidste gang :Det drejer sig om eksamen, har i nogen tips & tricks til følgende eksamner: 1. Retstavning ( Diktat )2. Matmatik ( gerne noter osv )3. Dansk skriftlig fremstilling (Tips & tricks4.Fysik/kemi & biologi ( multichoice )Og nogen der h... -
Godt råd vedr. forberedelse?
ForumindlægEr der nogen, der har et godt råd til, hvordan man bevarer roen, og udnytter tiden i forberedelsen ved selve eksamen effektivt?Jeg bliver meget nervøs inden eksamen og formår ikke at udnytte tiden i forberedelsen. Jeg har svært ved at koncentrere mig om at læse eventelle tekster og får kun lavede...
