Søgning på: tysk analyse. Resultater: 12461 til 12480 af 38620
-
*** I NEEED HEEELP***
ForumindlægHej Nogle der lige gider at hjælpe mig?? Please.. jeg vil bare have et klart svar på disse spørgsmål, so jeg er ret i tvivl i…1. Hvad var grunden til at Danmark blev besat ?2. Hvad er Rigsdagsvalgene for noget?3. Støttede Danmark Tyskland under besættelsen?? For at undgå mere ødelæggelse?4... -
Drømmen.
ForumindlægEr der nogen, som sidder med en analyse/noter til filmen drømmen ? Har søgt under opg, men fandt ikke noget :/ -
Hvem supplerer Goffman bedst ?
ForumindlægHej alle Er der nogen, der har et forslag til hvilken teoretiker, der kan supplere (den kyniske) Goffman, med henblik på faceteori og i forbindelse med ca-analyse? Kh -
Psykologi eksamen C - artikel?
ForumindlægHej alle! Hvad stiller man op med en artikel til psykologi eksamen? den kan vel ikke analyseres på samme måde som en case? Jeg har psykologi på C. Hilsen Liv -
Die pickelhaube
ForumindlægNogen der kan fortælle om hvad en "" pickelhaube "" blev brugt til under den tyske krig, og hvad den består af på tysk -
Stil på 200 ord...
ForumindlægHej er der ik nogen der har lyst til at rette en meget kort stil for mig? Den ufede fede”Den ufede fede” ist ein Artikel aus”Frederiksborg Amts Avis”. Es handelt von einem Jungen, der jeden Tag hasish raucht. Er heiße Christian und ist 16 Jahre alt. Der Grund weil Christian jeden tag hashish ... -
Infinitiv & perfektum participium
ForumindlægJeg har lige et hurtigt spørgsmål! Hvad har infinitiv og perfektum participium til fælles? -
SSO- tid!
ForumindlægJeg er i gang med min store skriftlige opgave, kom til at tænke på om man skal skrive i nutid eller i datid? laver en analyse af en tysk novelle... -
Das dicke Kind
ForumindlægHey folkens, er lige blevet færdig med en tysk analyse, hvis i gad kigge den igennem, og se om der var nogle svagheder i teksten, ville jeg være taknemmelig. Mvh Rasmus -
Der Untergang
ForumindlægHej.. Er der nogen der ligger inde med en film analyse af filmen Der Untergang?? Det skal helst være på dansk da mit tyske ikke er super godt -
Eksamen imorgen og er på bar bund!
ForumindlægJeg skal til tysk eksamen imorgen og er rigtig meget i tvivl om hvordan man skal analysere og fortolke erindringer. Skal det bare gøres som man gør med sagprosa eller fiktion? argumenter venligst. -
Adverbialled
ForumindlægHej. Når jeg analyserer en dansk sætning jeg skal oversætte til tysk og jeg så har sat adverbialled under, skal artiklen til verbet så stå i genitiv eller akkusativ? -
EKSAMEN HJÆLP!!
ForumindlægHej jeg har været oppe og trække i tysk og har trukket teksten Offenbarungen im Supermarkt. temaet er migration hvordan skal jeg analysere teksten?? -
Kort sætning - hjælp!
ForumindlægOk, så jeg sidder her med min tysk og skal oversætte: I begyndelsen af eventyret hører vi, at rødhætte skal besøge sin bedstemor ude i skoven. Har analyseret sætningen og det hele, men jeg er går helt kold. Kan slet ikke konstruere den, ved ikke om der skal hedde an/am Anfang osv. Har virke... -
Synopse for nyere noveller
Forumindlægjeg skal lave en synopse om nyere noveller og er godt på vej, men er lige stødt ind i et problem. jeg forstår ikke de to næste punkter på min tjekliste den novelle jeg har valgt hedder RØVGEVIR skrevet af SANNE MUNK JENSEN i år 2011 punkterne lyder sådan her: 1. skriv en præsentation af a... -
hjælp det haster :(
Forumindlægnogle der kender nogle korte tyske krimier ??? skal skrive en men kan ikk komme på noget :( ret nederen -
Prins hvidbjørn
ForumindlægHit me up med en analyse hvis I har en :) -
noget hjælp much needed!
ForumindlægHvilke produkter kan gå ind og substituerer produkter såsom Carlsberg Bryggerierne de udbyder (deres produkter er jo drikkevarer af forskellige arter og øl). Hvad i hulen kan substituerer disse?På forhånd mange tak?Det er set ud fra noget der hedder Porters konkurrencestrukturmodel -
3 års opgave, hjælp!
Forumindlæghejsa!\n\njeg vil lige høre om der er nogen af jer derude der har en 3. års opgave liggende.. \n(jeg er ikke ude på at kopiere noget, men mangler inspiration til opsætning)\n\njeg er lige gået i gang med min 3 års opgave og jeg er bare gået i gang med at skrive i en tilfældig rækkefølge, har inge... -
Die schlaufe
ForumindlægNogen der har arbejdet med Die schlaufe??? Teksten stammer fra HANS PETER RICTER: DAMALS WAR ES FRIEDRICH.
