Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 12501 til 12520 af 58387
-
Henning Ipsen - eksamen
ForumindlægHej , jeg har lige trukket eksamens tekst og skal op i kikkerne af Henning Ipsen. Er der nogen der har notater om ham og evt. forslag til parralel tekst ? parralelteksten skal være i tema eller skrivemåde - altså -
Biologi B eksamen 2010
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med et eksempel på en Biologi prøve (eksamen) på B-niveau ? Læser selvstudie og har biologisk modvind pt. Hvor mange sp Hvor mange bilag osv .... -
Dansk Skriftlig eksamen 3.g.
ForumindlægHeey ! Er der nogen som kan give mig en oversigt over alle genre til skriftlig dansk eksamen. Jeg har slet ikke styr på mine noter! Så det ville være guld vær! Nicolai -
Hjælp til matematik b eksamen.
ForumindlægHeej, er der nogen derude der kan hjælpe mig med at gøre rede for linæer regression. jeg står og skal op til eksamen på torsdag i matematik b håber der er nogen der kan hjælpe. -
Matematik A eksamen - netadgang
ForumindlægHej SP Jeg skal op til terminsprøver nu her, og klassen har valgt at bruge den ordning af eksamen, der siger at vi gerne bruge nettet. Så er mit spørgsmål, er prøven med netadgang sværere end den uden? -
Eksamen i morgen. Hjælp til figur!!
ForumindlægJeg står med en figur, som jeg skal henvende mig til under eksamen i morgen. - Er der nogle som kan forklare mig den forenklet? Det handler om genfejl i cystisk fibrose. - Jeg har vedhæftet figuren. -
Htx Skriftlig fysik eksamen
ForumindlægHej nu har der været skriftlig eksamen i fysik på htx. så hvordan er det gået. håber at folk vil være med til at starte en debat om de forskellige spørgsmål i opgave sættet..... bare for hyggen skyld -
Ting til mundtlig dansk eksamen?
ForumindlægHej :) Nogle der ved hvad man helt præcist skal have styr på til Mundtlig dansk eksamen? Jeg har styr på de opgivne tekster, men er det ellers bare de forskellige ismer? Tusind tak på forhånd. p.s. skal op tirsdag d. 15-06... -
Mundtlig kemi eksamen(reaktionsligninger)
ForumindlægHar et par spørgsmål til mundtlig fysik eksamen: 1. H2SO4 + Mg ---> ? 2. C6H8O7 + Mg ---> ? 3. CH3COOH + Mg ---> ? På forhånd tak! -
hvor lang tid til fysik eksamen?
Forumindlæghej, jeg ved at man skal være inde til fysik/kemi eksamen i 2 timer. men der er vi jo 4 personer? hvor lang tid har man for sig selv/hvor lang tid skal man ca tale/lave forsøg??? -
Tips til den mundtlige eksamen i kemi
ForumindlægEr der nogle derude, som har gode tips til den mundtlige eksamen i kemi? -
AT eksamen - hvor meget tæller synopsis
ForumindlægAng. AT eksamen, hvor meget tæller den synopsis man har afleveret ift. selve eksamen ? Kan man ikke få en god karakter på trods af at ens synopsis er dårlig, hvis man bare siger noget godt til eksamen? -
Fysik kemi HJÆLP eksamen på mandag!
Forumindlæghej ;) jeg har brug for lidt hjælp til kemi og fysik, håber nogle vil hjælpe mig, på forhånd mange tak.. jeg vil gerne vide lidt om sure og basiske stoffer + kemiske formler og hva man kunne lave af forsøg hvis man kom op i det? vil også gerne vide lidt om Atomers opbygning +ioner+salte og om i h... -
Psykologi 24-timers eksamen - kulturpsykologi
ForumindlægJeg har trukket kulturpsykologi til 24-timers eksamen i psykologi. Jeg skal selv udarbejde en problemformulering/synopsis ud fra de udleverede bilags materialer. Mit problem er så, at jeg ikke kan koble de tre bilagsmaterialer til nogen 'fælles problemstilling'. Jeg synes at de er m... -
Skifte uddannelsested op til eksamen
ForumindlægJeg går i 1 HF, og skal til at afslutte nogle fag. Jeg har været oppe i skriftlig eksamen i matematik C, og mundtlig matematik C og vil gerne starte i på HF uni i Roskilde. Jeg skriver fordi, at jeg ikke selv mener, at jeg er på samme niveau som mine klassekammerater, eftersom jeg er gået fra E... -
Eksamen 2013 - Problemstillinger
ForumindlægHej hej! :) Jeg har trukket mine tekster til historie eksamen, og skal fremlægge i morgen. Jeg er ved at lave problemstillinger, men kan ikke rigtig komme videre. Emnet er den kolde krig, og mine kilder har klart fokus på Cuba-krisen. Jeg tænkte på om der var nogen der ville kigge mine... -
Helle Helle Eksamen
ForumindlægHej! Jeg har trukket Helle Helle som emne til min mundtlig eksamen. I mit pensum står: Rødby Puttgarden Fasaner Mere kaffe? og Søndag. Det ville sige, det er de ting vi har læst og arbejdet med, og det er de tekster jeg må perspektivere til. Lige nu sidder jeg lidt fast, for jeg ved ikke h... -
Nogen der kan rette en lille engelsk tekst?
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp fra en som er god til engelsk. Jeg vil gerne have rettet fejl i en meget lille engelsk tekst, nogen som kan hjælpe til? Du skal helst være på gym ;) Jeg sender teksten som privat besked :) Tak. -
Gode råd om eksamen
ForumindlægHej !Jeg skal til mundtlig eksamen i matematik for første gang. Jeg skal lave et projekt som bliver den ene halvdel af eksamen. Er det bedst at vælge et projekt med noget man er rigtig god til - eller noget man ikke er god til , men kan blive bedre til fordi man arbejder mere intenst med det ?Når... -
FYSIK/KEMI EKSAMEN HJÆÆLP HASTER
ForumindlægHeej Jeg skal op til mundtlig fysik/kemi eksamen her på mandag.. Vi har fået de emner, som vi kan trække til eksamen.. Blandt emnerne er der bl.a. salte.. Jeg er ikke så god til salte. Min lærer stillede mig nogle spørgsmål, som bl.a. kan blive stillet til eksamen .. Bl.a. spørgsmålet: Fremstil e...
