Eksamensforberedelse

hvor lang tid til fysik eksamen?

31. maj 2014 af solsikke1 - Niveau: 9. klasse

hej, jeg ved at man skal være inde til fysik/kemi eksamen  i 2 timer. men der er vi jo 4 personer? 

hvor lang tid har man for sig selv/hvor lang tid skal man ca tale/lave forsøg??? 


Brugbart svar (0)

Svar #1
31. maj 2014 af ohwell (Slettet)

Censor kommer rundt med din lærer og stopper i måske fem-ti minutter hos hver elev. Det gør de cirka fire-fem gange.


Brugbart svar (0)

Svar #2
31. maj 2014 af EmilieTved (Slettet)

Da jeg var til mundtlig prøve i fysik i 9.klasse, var vi også 4 personerne, og de kom ca. hen til mig 4 gange. Den første gang skulle jeg fortælle, hvad jeg ville snakke om og vise af forsøg. Anden gang begyndte jeg at snakke om det emne jeg havde trukket, og derefter lavede jeg mine forsøg, som jeg viste dem den tredje gang. Den fjerde gang de kom hen til mig, samlede jeg det ligesom sammen det hele, og fortalte det sidste jeg ville fortælle. Derefter blev jeg sendt ud, og fik derefter min karakter. Held og lykke! :-) Skal selv til fysik eksamen i år også..


Svar #3
31. maj 2014 af solsikke1

Tak skal i have begge to.
Held og lykke til også #2

Men ca. Hvor lang tid ? 20-30 Min sNak uden at forklare din dis og heller ille med karektergivning?

Skriv et svar til: hvor lang tid til fysik eksamen?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.