Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 12561 til 12580 af 35989
-
24 timers forberedelse - Rut Brandt
ForumindlægJeg har trukket Rut Brandt en tekst fra bogen "so ein rummel" tænkte på om nogen havde nogle gode perspektiverende tekster til denne? andet hjælp vil også være meget værdsat:) på forhånd tak. -
ang, matematik
ForumindlægHej jeg står her og skal op til afgangsprøven i 9 klasse her på tirsdag. Jeg ville høre om der ikke er nogle der kender nogle gode links til lidt hjælp skal skrive notater :-) Også hvis i selv har et eller andet som i tror ville hjælpe mig. Det ville være en stor hjælp. Tak på forhånd.KH Jacqueline -
Skr. Eksamensopg.
ForumindlægEr der nogen der ved hvilke typiske opgaver, altså indenfor hvilke emner, der plejer at være i mat. eksamenshæfterne??? -
Simulering.. Hjælp!
ForumindlægHej.. Nogen som ved hvordan man bruger målsøgning i Excel ? -
Ismerne i billedkunst.
ForumindlægHej, jeg skal til eksmen i billedkunst på tirsdag.Er der nogen der har en slags oversigt over ismerne og perioderne med hva der er generelt indenfor stilen, malemåden osv.På forhånd tak.Mvh. Tine -
Eksamenstekster
ForumindlægHeyEr der nogen der ved hvordan en typisk eksamenstekst ser ud til c-niveau på stx. Jeg har hørt at man trækker en artikel, men hvor lang er den så? Hvis man både skal nå at læse og forstå dem samt lave en analyse skal man da besidde et ret stort overblik?MVHJimbo -
Hvordan
ForumindlægHejJeg skal op til årsprøve i his, men jeg ved ikke hvorn det foregår... vi skal op på helt traditionel vis. Hvor længe er vi oppe? Hvor lange er de tekststykker vi kommer op i?? -
Årsprøve
ForumindlægHejsa. Jeg ville bare høre hvor meget forberedelses tid man har til dansk årsprøve? Og er det rigtigt at man ikk kan komme op i nogle af de ting man har læst i år og i første g??Håber på hurtig hjælp, for jeg skal op imorgen:)Held og lykke til jer alle -
Den hemmelige hule
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe med med en analyse af "Den hemmelige hule" af Jesper Wung-Sung? Jeg skal bruge det hurtigst mulig. - PÅ forhånd tak for hjælpen :) -
mundtlig
Forumindlægjeg har lige fået vide at jeg må tage engelsk om som selvstuderende fordi jeg har alt for mange dumpe karaktere... Det er 4 år siden jeg sidst har haft engelsk,,men jeg vil gerne prøve det alligevel og derfor vil jeg lige høre om hvordan det foregår... er det ikke noget 24 timers forberedelse plu... -
Udbredelsesfarten
ForumindlægHej alle sammen, er der nogen der kan fortælle mig ligningen for udbredelsesfarten? Er det: V = λ / T og V = f*λ Er disse de to formler for udbredelsesfarten? -
Åh Åh terminsprøve..
ForumindlægDa jeg stod op i morges havde jeg helt glemt hvordan man skriver en god samfundsfagsopgave på 5 timer. Normalt tager det mig et par dage, derfor vil jeg nok få problemer på mandag hvor vi skal op til terminsprøve. Er der nogen der har gode råd? -
Termin imorgen
ForumindlægJeg skal op i fysik imorgen, jeg ville høre om der var nogen som havde nogle opgave eksempler som er løst. Har især brug for det til 1. og 2.g stuff - da det er lang til siden jeg har haft om det. -
Forberedning til mundtlig matematik - 10. klasse
ForumindlægHey alle sammen. Vi er 2 fortvivlede piger, som ikke ved hvordan vi kan forberede os til mundtlig matematik. Vi kan komme op i 4 forskellige opgaver, som vi selv har lavet. Det lyder jo forholdsvist let, men vi kan simpelthen finde ud af hvordan vi skal forberede det, når vi jo allerede sel... -
naturens energi?
Forumindlæghej nogen der ved en måde man kan lave energi ud af naturen som indnu ikke er blevet gjort?? -
In der Höhle des Löwen; unsere Stasireise
ForumindlægHej alle, Jeg skal op i tysk mundtlig imorgen, og har trukket teksten "In der Höhle des Löwen; unsere Stasireise" af Christine Resties. Er der nogen der måske har arbejdet med det, og kan hjælpe mig? Den hører under emnet Plicht und moralisches Handeln, alt det her med Stasi og DDR.... -
Hjælp?
ForumindlægHej I søde mennesker bag skærmen. Skal skrive en stil om usikkerhed, og i hvilke sammenhænge vi mennesker er det. Nogle der har nogle gode ideer? Så skriv hurtigst tak (: Malene -
Optagelsesprøve
ForumindlægHej allesammen :) jeg har en kæreste der skal til optagelsesprøve inden hun kan starte i 1.G på et alment gymnasium. hun skal op i: Dansk Matematik Fysik/kemi Engelsk Tysk. har i nogle gode ideer til hvad hun skal øve? og om der evt. skal læses nogle noter inde fra jeres opgave session? på f... -
Karakterer på uni?
ForumindlægHej Jeg har tænkt på, hvordan man får karakterer på uni, foregår de ligesom på gym (hvilket jeg tvivler på)? -
Religionseksamen!?
ForumindlægHvordan foregår religionseksamen efter den nye ordning?
