Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 12561 til 12580 af 60468
-
Spansk skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle sammen! hvis man ikke er så god til spansk og skal op til terminsprøve om en uge, hvad skal man så gøre? Seriøst spørgsmål thoo :D Det stresser mig herre meget :( -
Det moderne DK fremkomst - eksamen
ForumindlægHej vi har trukket Det moderne Danmarks fremkomst, og vi har svært ved at finde historiske begivenheder, som er brede og spændene nok. Tidsperioden er fra 1915-1939, så hvis i har nogle ideer ville det være en KÆMPE hjælp. Tak på forhånd (: -
Religion C eksamen (tekst)
ForumindlægTil min religoion C ekamen, får jeg givet en tekst eller tekststykke, som jeg skal analyser. Den tekst eller materiale jeg skal analyser, er det noget min lærer selv finder - er godt med på, at det skal være uekndt for os elever, men er det noget, han finder på nettet fx artikel, eller på systeme... -
Perspektivering til mundtlig eksamen?
ForumindlægHey Skal op i samfundsfag om noget tid, og jeg kan se, at der står, at man skal perspektivere. Hvad menes der helt præcist? Betyder det, at når jeg nævner noget, så skal jeg henvise til en tekst eller noget andet, som vi har læst i løbet af året, eller er det en perspektivering til det virkelige... -
Biologi skr. eksam 2005?
Forumindlæger der nogen herinde der ved hvorn studentereksams opg. for biologi ser ud både maj og sygeeksams opg... -
Eksamen! Hurtigt svar
ForumindlægJeg skal op i historie i morgen (går på gym), og er virkelig blevet i tvivl mht. længden af sider,som man kan trække. kendt tekst. er det omkring de 4 ns max? -
Fysik eksamen på mandag
ForumindlægHvordan kan jeg bedst forberede mig? Ved at øve på gamle eksamenssæt eller lave opgaver fra de forskellige lektier? -
ENERGI!! EKSAM I MORGEN!!!
ForumindlægHej.. Jeg har lidt svært ved at huske de her forsøg , så det vil være rart hvis nogen lige kunne fortælle lidt om dem? ( -hvad der sker , og hvorfor det sker? JEG SKAL BRUGE DEM TIL AFGANGSPRØVEN I MORGEN, SÅ DE ER MEGET VIGTIGE!!) -OBS! De handler alle sammen om magnetisme og energi. Forsøg: - D... -
Eksamen uden hjælpemidler - vektorer
ForumindlægEn af de ting, som det forventes at man kan til prøven uden hjælpemidler, er at anvende reglerne for vektorregning. Men jeg synes det er et vidt begreb. Er der nogle der ved mere præcist hvilke formler det er? Håber der er nogle, der kan hjælpe. -
Mundtlig eksamen idag
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle hvorvidt man skal henvise i teksten (sidtal, linje) når man nævner noget fra teksten man er oppe i? -
Franskhjælp tilbydes. Skal du til eksamen?
ForumindlægJeg er 32 år gammel og har arbejdet som tutor i rigtig mange år med elever på alle niveauer. Jeg er bosiddende i København men vi kan sagtens køre vores timer over Skype. Det har jeg haft meget fine resultater med. Mine elever får konsekvent gode karakterer. Skriv venligst til tutoringwithkris... -
Figurer i AT-eksamen
ForumindlægJeg skal op til AT mandag. Jeg skriver i biologi og samfundsfag om genteknologiens konsekvenser for fremtidens samfund. Jeg vil i begyndelsen af fremlæggelsen kort fortælle hvor langt man er ift genteknologien o. lign. Jeg er dog i tvivl om jeg skal inddrage en figur(fordi man jo ofte bruger figu... -
Matb eksamen opgave 1.
Forumindlæghttp://img519.imageshack.us/img519/6696/q21jp4.jpg tegningen viser det forreste af cyklen. Den består af et linjestykke mellem punkt A og punkt E samt af en cirkelbue med radius r mellem punkt E og punkt F. Cirkelbuen tangerer linjen gennem punkterne A og E i punkt E. Alle mål er i mm. Punkt G e... -
MIKRO og MAKRO eksamen
ForumindlægHJÆLP mig venligst, er der nogen (der lidt grundigt) kan hjælpe mig med disse spørgsmål? Spørgsmål 1: Hvad, der startede i 2007 som en finansiel krise, udviklede sig til en realøkonomisk krise, da usikkerhed på finansielle markeder begyndte at påvirke investeringer i negativ retning. Hva... -
Hjælp til fysik eksamen (Bølger)
ForumindlægHvad er vigtigt at fortælle om bølger? -
Afkolonisering (kold krig) eksamen!
ForumindlægHej, jeg har trukket afkoloniseringen, herunder indokina. Som kilde har jeg noget fra Genève aftalen, en udmelding om denne fra hhv. nord og sydvietnams præsidenter. En tabel over hvor mange amerikanske soldater, der var i vietnam fra 1965-72 (som udtryk af at emerikanerne er gået ind i vi... -
fysik eksamen - lys
Forumindlægnår man skal snakke om ængdebølger under overemnet lys, hvad kan man så sige? skal helst have svar så hurtigt som muligt :( -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHvad betyder kønspolarisering? -
AT-EKSAMEN 2011 DOPING
ForumindlægHej alle sammen :-) som mange andre, er jeg også igang med at lave AT. Jeg er dog løbet ind på nogle problemer. jeg skriver om doping inden for cykelverdenen og hvordan doping har påvirket vores samfund. Er der nogle som har nogle ideer til hvordan jeg får koblet "moderne teknologi" ind... -
Dansk mundtlig eksame
Forumindlæghej er en dreng der går i 8 klasse og har trykket emnet trykte reklamer så ville høre om der var nogen der havde et forslag til hvilken reklame det kunne være
