Søgning på: tysk analyse. Resultater: 12581 til 12600 af 38620
-
Sonnergaard, Radiator, AT synopsis, psykologo og dansk
ForumindlægJeg sidder og skal skrive AT synopsis, og er ved at gå helt ned. Jeg skal skrive om udvalgte noveller af Jan Sonnergaards novellesamling "Radiator" i en kombination af psykologi og dansk (Polterabend, Sex, William, Tyveri og NETTO og fakta). Jeg skal have noget identitets analyse ind i ... -
SRP his/eng - taler
ForumindlægHej.. Jeg skal analysere to taler af henholdsvis Malcolm X og Martin Luther King, med henblik på disses aktionsformer, mål og metoder. Skal jeg flette de to taler sammen/stille dem op imod hinanden, eller lave to seperate analyser? På forhånd tak :) -
Analysemetoder?
ForumindlægHej! Jeg er blevet bedt om at analysere teksten, "Uro i forstæderne" med forskellige analysemetoder - men jeg kan ikke se hvordan man kan analysere den på mere end én måde? Er der nogen der kan forklare? :) -
DIO samtidshistorie B og International økonomi A HJÆLP
ForumindlægHej alle! Jeg sidder lige i øjeblikket med DIO og jeg skal bl.a. analysere den økonomiske og politiske udvikling i Ghana med fokus på at afdække hvor de er kommet til... Men jeg er ret i tvivl om hvilke analyser eller modeller jeg skal bruge? Jeg håber i kan hjælpe derude... -
lidt øvelse
Forumindlæghej... jeg er klarer ambitioner om at blive rigtig god til tysk;) hårdt slid er derfor påkrævet, og tænkte om nogen lå inde med nogle grammatiske øvelser eller lign som jeg kunne prøve at løse, og derfor kunne en eller anden rette;)? -
hjælp med tidsangivelser
Forumindlægsætning: hvis du ikke står op nu, kommer du for sent Jeg kan ikke lige finde ud af hvilken til denne sætning er skrevet i, men jeg ville sige nutid, men er dette rigtigt. er der nogen der kan hjælpe med at bestemme tiden og måske også at oversætte denne sætning til tysk -
2 Fremmedsprog på gymnasiet?
ForumindlægJeg skal starte på gymnasiet(STX) her efter sommerferien, og jeg er virkeligt løbet træt i Tysk og har slet ikke fulgt med det sidste år så jeg er langt bagud. Skal man have 2 fremmedsprog på gymnasiet? -
Tyskland i urolighederne i Syrien?
ForumindlægHej jeg sidder med en Tysk aflevering og får et spørgsmål til sidst der lyder således: Søg på nettet efter hvad Tyskland gør i mod urolighederne i Syrien. Jeg har umiddelbart ikke kunne finde noget brugbart :/ Nogen der kan hjælpe.... -
Terra af Cecilie Eken
ForumindlægEr der nogle som har en analyse af novellen Terra, af Cecilie Eken? -
Kildekritik
ForumindlægHej, hvad betyder kildekritisk analyse, når det er i faget historie. På forhånd tak -
en lille øvelse
ForumindlægKære ven . Kære veninde. Kære venner . Kærlige hilsener . Mange kærlige hilsener . Med venlig hilsen . Mange tak .God aften . God rejse. God flyvetur . Lille mand , hvad nu?.Streng frost . Blyfri benzin . Med stor iver studerede man forskellige , interessante bøger om moderne rumfart . Prisen på ... -
HASTER! PLZ!
ForumindlægHvordan siger man: som der ikke findes så mange af her i Danmark! På tysk? -
Eksamen
ForumindlægEr der nogle, der har lavet en analyse og fortolkning af American Psycho, skrevet af Bret Easton Ellis, og The empty birdhouse skrevet af Patricia Highsmith? -
E-handel opgave
ForumindlægHey er der nogen som evt. har skrevet en opgave om e-handel og evt. analyseret en hjemmeside.?? Ville være meget hjælpsomt :) På forhånd tak -
København, København af Jokeren
Forumindlæghej Er det evt. nogen der ligger inde med en analyse af sangen "København, København" af Jokerern? Og Hvad har denne sang med sagprosa at gøre??? -
summary
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med en analyse af "The Beginning Of Tomorrow" skrevet af Charles E. Turner. tak -
hvordan gøres dette?
Forumindlæghvordan skriver man en essay? hvordan skal man opstille en analyse og diskussion af sagprosa tekst og hvad er fremgangsmåden? hvordan skal man lave en analyse/fortolkning af en fiktion? tak for hjælpen. jeg har dansk eksamen i morgen og kunne godt lige bruge de grundlæggende principper af d... -
Taksonomiske niveauer i historie?
ForumindlægHejsa! Jeg er for tiden i gang med en historieopgave. Jeg har fået at vide, at jeg skal bruge de tre taksonomiske niveauer redegørelse, analyse og vurdering. Redegørelse og vurdering har jeg styr på, men forstår ikke helt, hvad analyse går ud på :/ -
Gøgler
ForumindlægHvad hedder en gøgler på tysk? Ikke en unterhalter. Skal skrive blå bog om en klassekammerat og kan huske at tysklæreren engang kaldte ham "unser Gachler". Men er det rigttigt stavet? Der kommer næsten ikke noget på google når man skriver Gachler. -
Julekort
ForumindlægKære alle! Er der nogen der vil kigge det her igennem? Er i gang med en opg. og mine trætte øjne kan ikke finde flere fejl. Men vær sød at sige det, hvis I fidner nogle fejl.\nMerci et bisous\n\nChère famille!\n\nJe vous souhaite un joyeux Noël et une bonne année! \nDans l’automne j’ai pensé à vo...
