Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 12621 til 12640 af 35989
  • Hvilke karakterer gælder hvis man skal på efterskole?

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal på efterskole næste år, og så derefter i gym. Men jeg er i tvivl om noget med karaktererne. Tager gym mine karakterer fra 9. eller 10. (efterskole)?
  • Mat opgaver.

    Forumindlæg
    Hey. Jeg skal til terminsprøve på onsdag og skal derfor repeterer lidt. Nogen der kender et sted hvor man kan finde nogle gamle eksamensopgaver online? plz smid et link eller noget. Eller spørg om noget mat som jeg kan lave for jer :P
  • Trykforøgelse - hjælp!

    Forumindlæg
    Jeg sidder med opgave 2 i eksamenssættet fra 2003. Jeg har to 1. ordens reaktioner, samme reaktion ved forskellig temperatur. Første reaktion foregår ved 298,4 'C og den anden ved 320,4'C. Jeg skal nu beregne trykforøgelsen i beholderen ved 320,4'C når der er gået 25 minutter?!?! Nogl...
  • Har SRO den store betydning?

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med at skrive den, og jeg vil lebare gerne vide om SRO har en stor betydning i 2.g Tæller den karakter med i noget overhovedet? F.eks. i det fag man skriver i og afslutter samme år?
  • stud,opgaver: august 02

    Forumindlæg
    Jeg har virkelig svært ved det her kemi og vil høre om nogen har lavet august 02 som vil hjælpe?Der er utrolig meget at skrive op, hvis begge opgaverne skal skrives op.Håber virkelig der en en venlig sjæl herinde, for har synderligt brug for hjælp.Skal aflevere opg. 1 og 2 i morgen.(Har ligget sy...
  • Jules Verne Rejsen til månen

    Forumindlæg
    hej jeg er lidt i problemer... ER der nogen der har en analyse af rejsen til månen, som jeg må se, ved ikke lige hvordan jeg skal gøre... :)
  • Digt analyse af min hjemmen

    Forumindlæg
    jeg skal lave en analyse af digtet Min Hjemmen af jeppe Aakjær og har lavet det meste af det, men nu jeg gået i stå kunne være dejligt med noget inspiration :) det haster tak (:
  • AT i 2.g

    Forumindlæg
    Hvor langtid skal ens AT fremlæggelse varer? Er det rigtig at det skal være omkring 10-12 min?
  • Mat A (11/05/05) - HHX

    Forumindlæg
    hey people...så er mat A overstået... hvordan gik det? c",)
  • Trækker man altid matematik B skriftlig?

    Forumindlæg
    Hej Trækker man altid matematik på b niveau? Jeg har det på B, og jeg er i tvivl om jeg egentlig 100% kommer op, da jeg synes, at der er mange klasser der kommer op?
  • HJÆLP MIG

    Forumindlæg
    hej jeg har matematik problemregning eksemen på tirsdag og jeg er helt ud af verden jeg ved over hovet ikke hvad jeg skal læse eller lave HJÆLP MIG
  • Søger, fuldt pensums 1.g opgaver

    Forumindlæg
    hej... ved ikke om min titel var forklarende nok, men hvis i ikke forstod det, så får i den lige her.. Jeg skal til årsprøve i 1.g i Mat på A, og for at gøre mig klar, sidder jeg og laver en masse opgaver.... tænkte derfor på om nogle kendte en side hvor man kunne hente en masse opgaver til 1....
  • Dansk folkepartis udenrigspolitiske synspunkter

    Forumindlæg
    jeg har fået stillet et spørgsmål der lyder, I hvor høj grad danskerne er enige i Dansk folkepartis udenrigspolitiske synspunkter? nogen der kan hjælpe.
  • Endnu et spm

    Forumindlæg
    I min diskussion har jeg kigget på fysiologiske eftervirkninger det er der vel ikke meget diskussion over? jeg siger jo ikke på den ene side og på den anden men handler diskussion i biologi overhovedet om det?
  • engelsk terminsprøve

    Forumindlæg
    er der nogle som ved hvad man kan komm op i til engelsk terminsprøve! hvilke emner og hvad hedder teksten! skall op på fedag d. 10-3-06!Håber der er nogen som kan hjælpe!!!
  • Mundtlige årsprøver

    Forumindlæg
    Jeg går i 1.g. Jeg skal ikke op til nogle eksamener i år. Jeg skal op til skriftlig engelsk og matematik som årsprøver. Er der nogle, som ved, hvor mange mundtlige årsprøver, jeg så kan regne med?
  • pointsystem

    Forumindlæg
    hej.. er der nogle derude der kender pointsystemet for skriftlig matematik 3-årigt A+ niveau(gymnasiet)... altså hvor mange point det kræver at få 03,5,6,7,8.. osv..
  • Monumenthåndtering - datering analyse osv

    Forumindlæg
    Nogen der er i besiddelse af en guide til hvordan man kommer gennem fortolkningen og dateringen af monumentet til en old eksamen.Er lidt på bar bund og ville gerne have en chance for ikke at blive slagtet til eksamenHåber der er nogen der kan hjælpe
  • old-bog

    Forumindlæg
    er her nogen som sidder med de samme bøger som jeg?homer, iliaden oversat af otto gelsted, og homers iliade??
  • trekantsdiagram over erhvervsfordelingen i DK

    Forumindlæg
    HejsaHar ledt og ledt, men kan ikke finde sådan et diagram på nettet.Håber I kan hjælpe med et link?