Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 12781 til 12800 af 63055
-
Substitutions reaktion?
ForumindlægHey! nogen som kan give mig et eksempel på en substitutions reaktion? gerne med en forklaring :-) det skal indgå i en rapport til min eksamen på torsdag :) - Det må gerne være et let eksempel (børneforklaring) I må også meget gerne forklare hvad der sker her: C5H12 + Br2 > C5H11Br2 + HBr... -
analyse af Brorsens: 9;Den yndigste Rose er funden9;
ForumindlægEr der nogen der har en analyse af Brorsens salme 9;Den yndigse Rose er funden9;? Skal analysere den, men kan overhovedet ikke komme igang..På forhånd tak.. -
psykologi haster
ForumindlægHejsa Jeg leder efter en masse notater til psykologi. Specielt udviklingspsykologi, arbejdspsykologi,hjeren(Neuro psykolog), personlighedspsykologi. Det må gerne være lidt højere end c-niveau, men alt bliver modtaget med kyshåndMvh Lykke -
hjælp til ismer
ForumindlægJeg skal udvælge et billede fra Bogehese Galleriet i Rom, Jeg er faldet over Jacopo Bassano9;s billede Ultima Cena (The Last Supper) Link:http://www.wga.hu/art/b/bassano/jacopo/last_sup.jpgHvis jeg nu fortæller at billedet er fra Italien (1542) hvilken isme befinder jeg mig så i? Og hvad skal ... -
Antigone
ForumindlægHejsa..Er der nogen som har nogle gode notater til Antigone?? Ville være en stor hjælp...- Michelle -
differentialregning
Forumindlægjeg sidde rog læser op på min eksamen som er imorgen, lidt sent ude, i know, men har problemer med differntial regning. spørgsmålet lyder: Gør rede for kurvetangent og differentialkvotient. differentialkvocienten af F(x)=x^2 samt F(x)=√x. skal bestemmes. håber der er nogen der kan hjælpe mi... -
intergrale
ForumindlægHvordan løser jeg: Integralet fra 0 til 1 (2x-1)^6 dx ? tak -
hjælp til induktionsbevis efterlyses
Forumindlæghej igen jeg opretter lige en ny tråd, da der var en række skrivefejl i den anden tråd. jeg har brug hjælp til at bevise flg.: Cn = T1 + T2 + T3 + ... + Tn Vis ved et induktionsbevis, at der for det n’te tetraedetal gælder, at Cn+1 = 1/6n(n+1)(n+2) indtil nu er jeg kommet frem til flg.: ... -
passiv 2 sætninger
Forumindlægnogen som kan hjælpe mig med disse to sætninger som skal laves om til passiv. Johnson didn9;t give the detective any information Fortunately, no one had said anything about it -
geografi notater og eksamen
ForumindlægHej Jeg skal snart op til geoC. eksamen og mangler notater, så hvis nogle af jer derude har, så må i meget gerne sende dem til min mail. Det er fra bogen "alle tiders geografi", men er det fra bogen "alverdens geografi" er det også fint nok. Jeg har det personligt sådan at j... -
Hjælpemidler
ForumindlægPå side 10 i denne oversigt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/vejledninger/proeveoversigt-hjaelpemidler-ver2.pdf står der ikke noget ud for historie (jeg hører til den øverste række på s. 10). Hvad er dette ensbetydende med? Må man have alt med ind til eksaminationen, eller was? -
hellenernes gud
ForumindlægI kong kroisos: kyros: "kroisos, hvilket menneske har fået dig til at drage i krig mod mit land, så du er blevet min fjende i stedet for min ven?" Kroisos: "Herre, konge, det er mig, der har gjort dette - til din lykke og mit eget fordærv , men den skyldige er hellenernes gud, der ... -
"hjælp" old eksamen
Forumindlæghej folkens jeg skal op i old på torsdag, og mangler noget hjælp til det opgivende: 1. Thukydid Krigerbegravelse i Athen incl. gravtalen og pesten 2. Thukydid Athen-Melos Platon Kriton 4. Faidon 5. Den gamle Oligark håber at nogen kan hjælpe pg komme med nogle gode råd... Tak på forhånd -
Eksamen Samf. A niveau
ForumindlægHvordan foregår forberedelsen til samfundsfagseksamen på a nieveau og hvor lang tid har man til forberedelse??... -
english translation (seks ord)
Forumindlæghejsa folkens.. kan ikke lige finde min ordbog, så derfor spørger jeg: hvordan siger man følgende på engelsk; hun føler sig ikke tilpas her? -
Rettelse af 11 stykker!?
ForumindlægEn der har mulighed eller vil rette 11 mat stykker jeg har lavet? -
stil
Forumindlæghvem gider ret min stil????? -
NOVO
Forumindlæghvorfor har novo kun en B aktie ? -
Sidetal - hvad tæller med?
ForumindlægHej! Jeg er simpelthen i tvivl om, hvad der indgår i det samlede sideantal.. Det skal jo overholdes, så det er jo lidt vigtigt at have styr på. - Indgår f.eks. bilag? -
Indien og CO2-udslip
ForumindlægEr der nogen der ved hvorfor et land som fx Indien udskiller mere CO2 end et industriland som fx Frankrig?
