Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 12801 til 12820 af 63055
-
hjælp til emneopg. i Matematik
ForumindlægJeg har et problem med en af opgaverne i den emneopgave jeg er igang med. Vi har fået en liste over hvad opgaven skal indeholde og en af tingene på listen lyder således: Andvendelsesorienterede opgaver (bestemmelse af ligevægtspris ud fra linære udbuds- og efterspørgselskurver, linære omkostnings... -
Dead Poets Society - igen!
ForumindlægHvilke digtere læser de i filmen? Walt Whitman, Shakespeare og? -
Konfrontationsmodernisme
ForumindlægNogen der detaljeret kan fortælle mig om: Konfrontationsmodernisme Og psykoligisk realisme -
to sætninger som skal oversættes?
ForumindlægEr der nogen der vil forklare mig hvad "kvinder kune ikke ses gå uden hat" og "børn skulle ses, ikke høres" oversættes til på engelsk og hvorfor det er at det bliver oversat således?. Mvh. Sarah-Sofie -
Litteraturliste - HJÆLP ??
ForumindlægHej! Jeg har i min dansk og historieopgave brugt et citat fra en hjemmeside (og kun citatet), men hvordan skal jeg skrive citatet ind i min litteraturliste?? Håber at I kan hjælpe mig :) -
Analyse af Case
ForumindlægHej, jeg skal lave an analyse af en case, om en dreng der bliver mobbet, men hvordan analyser man sådan en? Jeg skal skrive modulopgave på pædagogstudiet, men mangler en 9;analysemodel9;, er der nogen, som kan hjælpe? pfh. tak! :) -
Besværlig sætning
ForumindlægJeg har problemer med at oversætte denne sætning: … i skoler, hvor man ellers ikke har den regel Hvilket ord kan jeg bruge til oversætte ellers i denne sammenhæng.. Otherwise lyder helt forkert.. -
Hvad må man have med? Samfundsfag eksamen
ForumindlægHej Er der nogen der ved, hvad man må have med til eksamen? Må man have bøger osv. med til forberedelsen hvis det er det, man vil? Jeg takker på forhånd :) mvh Hingo -
Drengene fra sankt petri
ForumindlægHey alle. Jeg mangler nogle Notater til Drengene Fra Sankt Petri, jeg skal lave en mundligt fremlæggelse af den. Så hvis der var nogen der havde det ville de så ikke kontakte mig? -
Integration ved substitution(bevis)
ForumindlægJeg skal til mundtlig her om et par dage. Og er ved at terpe beviserne igennem. Men denne her fatter jeg simpelthen ikke. Kigger på dette dokument og forstå det ikke. Sætningen er alt for uoverskuelig for mig. Er der en som gider forklare "step by step" hvad der bliver gjort? Så ville j... -
Mangler historienoter
ForumindlægHej SP! Står i den situation at jeg mangler nogle historienoter. Det drejer sig om perioden 1776-1914 eller der omkring. Overordnet eller meget grundige. Jeg tager imod dem med kyshånd. Hvis der er nogle der ønsker at dele dem kan i blot sende en besked, hvis i ikke ønkser andre skal se dem. ... -
Hjælp til ligninger og reduceringer (sider)
ForumindlægHej, er er nogen af jer, der kan kender nogle gode sider, til at øve ligninger og reduceringer, har stærkt brug for det, lige inden jeg får prøve i det :) -
Typer af satellitbaner
ForumindlægHej. Jeg skal give en oversigt over de typer baner, en satellit kan bevæge sig i når den påvirkes af solens gravitationskraft. Jeg er dog lidt i tvivl. Jeg læser omkring banekurver i centralfelt, men forstår ikke helt hvorfor at banekurven er afhænger af genstandens mekaniske energi. Håber på ... -
Bølger og Optik
ForumindlægHej Daniel, Jeg vil høre, om du ville have lyst til at dele dine dispositioner fra den gang, hvor du havde Bølger og Optik? Jeg skal nemlig selv til eksamen i det her til sommer, og det kunne være rart med noget inspiration. Hilsen Søren -
Kvindefrigørelse eller?
ForumindlægHej! Jeg regner med, at jeg skal skrive om kvindefrigørelse i 1800-tallet.. Men jeg synes ikke rigtig jeg kan finde særlig meget om det, primært her inde. Kunne nemlig godt tænke mig at se hvad andre havde skrevet om og hvordan. Så mit spørgsmål lyder; Kaldte man dette for noget andet end kvinde... -
forsøg om palmeolie til naturfags-eksamen
Forumindlægvi har naturfags-uge og skal fremlægge med 2 forsøg. vi arbejder med "Produktion med bæredygtig udnyttelse af naturgrundlaget". vi har fundet ét forsøg men har svært ved at finde et mere, som er passende til emnet "palmeolie". vi ville virkelig sætte pris på, hvis nogen hav... -
Notater til biologi
ForumindlægJeg skal til at læse biologi til eksamen, derfor kunne det være lækkert hvis en eller anden havde notater til H. Falkenberg m.fl.: Fysiologi (Systime 1999). Sidetal er underordnet da jeg næsten skal læse hele bogen. -
"Den stille Mogens"
Forumindlægjeg ville lige høre, om der var nogen, som har læst eller skrevet om Johannes V. Jensens novelle,"Den stille Mogens". Jeg har svært ved at se, hvad budskabet i den er, så hvis der er nogen, som ved det, sååå hjææælp hurtigst muligt ! Hilsen mig -
Hvordan starter jeg denne kronik?
ForumindlægHov sorry for dobbelt indlæg :S -
Opload af opgave
ForumindlægHvordan oploader man opgaver herinde?
