Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 12821 til 12840 af 63055
-
filosofi notater efterlyses!!
ForumindlægJeg har været så heldig at skulle op i filosofi, så jeg kan vise at jeg er til mere end et 8-tal. Har også gennem hele året skrevet mange notater, men der er filosoffer/tekster jeg ikke har så mange til.Mangler især noget om Bentham, Ole Thyssen, Mussolini, Engels, og også noget til videnskabsteo... -
Virksomhedsøkonomi mundtlig eksame
ForumindlægHej. Jeg skal snart til VØ eksamen mundtligt... og min lærer har ikke fortalt os en skid, om hvad vi skal være forberedt på. Han siger bare, vi skal læse hele bogen og kunne den udenad. Men hvem kan også huske en bog i hovedet udenad?? Såååå, ja er der nogen søde og rarer mennesker, der kan g... -
HJÆLP-90er litteraturens stiltræk
ForumindlægHar trukket "909;er litteraturens stiltræk" i dansk til eksamen, er der ikke nogle som kan forklare lidt om hvad det er, og 909;ernes forfattere? -
Begrebs "grid"
ForumindlægHej, min lærer har efter et 2-tal i samf terminsprøve foreslået mig at lave et såkaldt grid - eller mindmap - over begreber. Jeg er ikke 100% klar over hvordan det bør se ud, men jeg forestiller mig noget hvor emner er skrevet op, og under emnerne hvilke begreber jeg kan bruge indenfor det område... -
Hjælpe lærer..
ForumindlægHey.. Skal op i engelsk, men har meget svært ved teksten "Understanding a Disaster" ..Tænkte på om der var nogle der kendte engelsk lærer der kunne hjælpe mig med den.. selvf. mod betaling..tak.. -
kauttionsforhold.
Forumindlæghej, kort og godt, hvordan skal man i en årsrapport at ens virksomhed har kauttionseret for et lån ved en forretningsforbindelse. ? et beløb på 1.2 mio. og hvilke betydninger det kan få for vores virksomhed at dem man har kauttionseret med går konkurs, eller på anden måde ikke over... -
Almen sprogforståelse
ForumindlægHey jeg skal til prøve imorn og mangler lige nogen gode papir som jeg kan øve ud fra. Det er alt det der med verbum, substantiver osv og så er der også en del med pragmatik og sociolingvistik. -
Hjælp
ForumindlægNogen som kender en god side, hvor der bliver godt forklaret om malerteknik.. og sådan noget stof -
MATEMATIK B eksamen må man det her?
ForumindlægHar læst på en vejledning til eksamen i matematik (B-niveau), at det er tilladt at medbringe tidligere besvarelser i prøven m. hjælpemidler. Jeg har nemlig adgang til en pdf, hvor tidligere eksamensspørgsmål er blevet besvaret... Er det iorden, at jeg bruger den, således jeg kan se på løsnings... -
diff
ForumindlægHvis man skal beregne en tangent til grafen for f, der har røringspunkt i (1,f(1)) -
Arbejdsløshed – flaskehalsproblem, økonomisk politisk
Forumindlæghej er der nogen der er nogle notater om dette på mail, må i gerne skrive til mig.. tak -
romantikken
ForumindlægRomantikken fra 1800-1870 tallet. Romatikken - havde den opfattelse at alt i naturen havde guddommelige egenskaber. alle er forelskede og alt er perfekt. hvad mere kan man sige om den tid???? -
Beregn rumfanget af de udviklede gasser ved temperaturen 200 °C ?
ForumindlægDet er en kemi øvelsen af natriumhydrogencarbonat hvor jeg har reaktionen NaHCO3 (s)→Na2CO3(s)+CO2 (g)+H2O(g) og skal finde rumfanget ved temperaturen 200 °C. men jeg ved ikke hvordan? -
Genretræk i reportage
ForumindlægHej allesammen Jeg er i gang med at skrive en reportage i Dansk. Jeg vil derfor bare lige høre nogle af jer om, hvad der bliver lagt mest vægt på inden for reportagegenren? -
help to oversættelse
Forumindlæg1. børnene bliver ikke anset for økonomiske byrder. 2. Amish lader dem ( børnene)ikke får deres vilje 3. børnene kan ikke selv vælge noget. Er der nogle ved hvorfor Amish dukker er uden ansigter? - jeg ved godt det er imod deres religion men hvorfor? -
nogen der kan hjælpe mig
Forumindlæghej alle sammen. vi har ap test i morgen det er første gang vi har det.. er der nogen der vil sige hvad jeg skal øve mig på eller hvad der vil komme til prøven ??? -
Referat og analyse.
ForumindlægHej allesammen. Jeg vil lige høre om der er nogen der har høfeber liggende på computer? :) -
Barndommens gade
ForumindlægJeg skal skrive et essay om Tove Ditlevsens roman, barndommen gade. Men jeg kan bare ikke kome i gang.. nogen der har et godt råd? -
hjælp til Disposition
Forumindlæghey alle jer jeg ville høre om der er nogen der har nogen erfaringer, til forberedelse af kemi-eksamen. Jeg har kemi på C, og ønsker gode karakter, derfor skal forberede mig grundigt inden eksamen. Men kan ikke finde hoved og hale i noget af det - ved ikke hvor jeg skal starte osv. håber virkelig... -
Hungersnød!
ForumindlægNu har jeg skrevet hvad årsagerne til fødevaremangel kan være osv. Jeg har i min besvarelse inddraget en del naturvildenskabligt. Hvad kan jeg inddrage, som samfundsvindeksbaligt!?
