Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 12961 til 12980 af 65693
-
Tilstandsformer forsøgs opstilling eksamen
ForumindlægHey Vi skal op i fysik til eksamen. Vi skal derfor udføre et forsøg vi selv har fundet på. Emnet er tilstandsformer. Vi har overvejet at vise om det hjælper at puste på en kop kaffe, og i så fald se hvor meget det hjælper. Men vi har ikke nogen ide om hvilket forsøg vi skal lave. Plz hjælp :) -
EØ eksamen imorgen
ForumindlægHej, Alle andre mundtlige eksamener jeg har været oppe i har jeg kunne finde en hjælpsom YT-video hvor der er blevet vist en eksamen, elle forklaret hvordan den forløber. Det har jeg bare ikke kunne med EØ af en eller anden årsag. Jeg har det på c-niveau på HTX. Er der nogen der kan forklare hv... -
Engelsk mundtlig eksamen(haster)
ForumindlægHej, jeg har lavet en outline til min mundtlige eksamen, og jeg har fået den godkendt, bortset fra at jeg lige mangler noget.... Jeg mangler et bilag? Hvad vil det helt præcist sige? Jeg er helt lost... Er det en artikel, eller hvad? Jeg har om school shootings. Hjælp, har liiiidt travlt:/ Tak p... -
Eksamen i Fysik/kemi/biologi
ForumindlægHej jeg skal op til eksamen her i morgen og jeg sidder og knokler :-) Kan slet ikke finde noget biologi i Induktion/vekselstrøm og Transformation. Nogle der kan hjælpe med det? Er du bar bund. Kh JacquelinePå forhånd tak -
Eksamen i mundligt dansk
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg sider og skal op til eksamen her i mundligt dansk hvor jeg har trukket billedbog, jeg ved ikke helt hvordan jeg skal lave en fortolkning eller en præsentation nogen her der kan hjælpe mig? jeg vil blive rigtig glad for hvis der er nogen der gad hælpe mig :) Mvh. den meget... -
Kemi A skriftlig eksamen
ForumindlægHej, Jeg var til skriftlig Kemi A eksamen i dag, og er ikke helt sikker på, hvordan det gik. Er det tilladt at dele opgavesættet og min besvarelse her? Hvis ja, er der så nogen kloge kemihoveder, som vil kigge min besvarelse igennem og se, om jeg har klaret det nogenlunde? -
FADL spv eksamen
ForumindlægHej Er der nogle der har været til fadl eksamen og ved hvilke spørgsmål de stiller til adgangstesten samt hvad man skal vægte på at læse op til. -
OLD EKSAMEN 6.6.2007
ForumindlægHEEEJ :) HVOR MANGE SKAL OP TIL OLD. EKSAMEN D. 6??? ER I NERVØSE?? HAR I NOGLE GODE TIPS TIL IKKE AT VÆRE NERVØS??? -
Eksamen på den nye reform
ForumindlægNu skal jeg op i old og tænkte på om der er nogen,som har været op i det, på den nye reform? er der nogen som kan fortælle mig hvad der er en god idé at kunne osv? og hvad man skal gøre til eksamen? tak :) -
Nelson Mandela til engelsk eksamen
ForumindlægHej jeg skal op i Nelson Mandela til engelsk eksamen. Jeg skal have nogle overemner at snakke om nogle der har nogle ideer til hvad der er vigtigt at tale om? -
FSA mundtlig dansk eksamen
ForumindlægI næste uge skal jeg op i dansk mundtlig eksamen. Hvad skal jeg forberede mig på? Jeg har læst de tekster der er blevet opgivet, men hvad skal jeg ellers.? På forhånd tak -
1g årsprøve matematik
ForumindlægHej Jeg skal op i årsprøve i matematik 1g på a-niveau.. Hvad kan man gøre for hurtigt at blive klar og forberedt? Hvad burde man tage med til prøven også? -
Har matematik test i morgen HJÆLP!!!!
ForumindlægHej Jeg har matematik test i morgen. Hvad er det bedste jeg kan øve mig på. Jeg kan allerede + - x og division. -
Stille og stille spørgsmål :D
ForumindlægEr der nogen jeg må stille en helt masse spørgsmål til omkring den der hjemmeside man skal udfylde som hedder www.optagelse.dk og hvad der skal ske bagefter på STX eller gymnasiet? -
Hjælp til forberedning af en matematik prøve.
ForumindlægHej folkens:) Jeg ville rigtig gerne blive bedre til matematik, og jeg er klar over, at øvelse gør mester. Spørgsmålet er bare, hvilke hjemmesider tilbyder gratis matematik hjælp? Grund til jeg gerne ville blive bedre til matematik, er fordi, jeg gerne ville forbered mig til min kommende matema... -
Julekalender 2019 Matematik hjælp
Forumindlæghej jeg har brug for hjælp til et spørgsmål i en matematik julekalender som vi laver en konkurence om -
eksamen anno 2004
ForumindlægHej med jer alle der ude.. Jeg skal snart til terminsprøver, og vil gerne slippe lidt billigt.. Er der nogen, der har en engelsk stil, fra studenter eksamen 2004 - matematisk linie.. -
Længde på 24 timers eksamen?
ForumindlægHej, det her er er spørgsmål til dem, der har været oppe i en 24 timers eksamen i et sprogfag! Hvor meget skrev i ca. til præsentationen af jeres tekst? -
rette min eksamen?
Forumindlæghej, er der en herinde der vil se på min eksamen i mat a og se om det er nok til jeg består eller måske får et lille 4-tal? -
Fysik kemi hvad er vigtigt i eksamen
Forumindlæger der nogen der vil fortælle mig hvad der er vigtigst i en fysik kemi eksamen. at kunne svare på spørgsmålene eller at kunne lave forsøg ????????????????
