Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 13001 til 13020 af 65693
-
Supplering af matematik på B-niveau
ForumindlægHej allesammen Jeg ønsker at suppler med matematik på B-niveau. Jeg har haft matematik på A-niveau på gymnasiet, men det er gået knap på så godt! Den uddannelse jeg vil begynde på til næste år kræver matematik på B-niveua. Nogen der ved hvor jeg kan få matematik på B-niveau? Helst ½-årigt! -
nogen der skal til tysk eksamen?
Forumindlægjeg ville lige høre om der er nogen der evt. kan nogle super smarte tyske sætninger man lige kan fyre af til eksamen mundtlig. f.eks. når man skal præsentere sin tekst m.m. på forhånd tak. -
FYSIK/KEMI EKSAMEN DET HASTER!!!!!
ForumindlægHej Jeg skal op til fysik/kemi eksamen og jeg har svært ved at finde ud af hvad induktion og transformation er? Er der en venlig sjæl som vil hjælpe? Tak på forhånd. -
Tips til Mundlig eksamen i 9
ForumindlægEr der nogen der har nogle tip til mundlig eksamen i Dansk. Skal op på mandag og er meget nervøs. Vil gå efter et 7 tal. -
Eksamen engelsk A 2008
ForumindlægHey er der nogen der ligger inde med stil oplægget fra engelsk eksamen i 08? Ville være enormt taknemlig hvis der var nogen der kunne sende den til min mail:-) på forhånd tak! -
Skriftlig eksamen idag
ForumindlægEr der slet ingen kommentarer til den skriftlige eksamen på niveau A på Hhx i dag?Har endnu ikke set den selv. -
Internet til eksamen - hurtigt!
ForumindlægHej Jeg vil blot gerne vide om det er lovligt at vise eksempelvis videoer fra internettet under en AT-eksamen? Tak på forhånd :-) -
Mundtlig spansk eksamen - HASTER
ForumindlægHej. Jeg skal til mundtlig spansk eksamen i morgen, og kunne godt bruge en til at læse mit oplæg igennem. Er der en der ville have lyst til at hjælpe mig? -
Samf C eksamen
ForumindlægHvad skal man fortælle for at frembringe et 8tal til samf c eksamen, samt hvordan skal man disponere det ? mVh. Michael -
Samfundsfag B-niveau eksamen
ForumindlægHej. Er der nogen der ved hvordan samfundsfag mellem niveau eksamen foregår? Jeg ved godt at man får udleveret en ukendt artikel, men hvad skal man gøre med denne artikel? -
Engelsk HHX eksamen!
ForumindlægEr der nogen der lige kort kan forklare mig hvordan det foregår? Eller er der nogen der har et link til et sted, hvor man kan læse om HHX engelsk A eksamen! -
Brændværdi Formel (eksamen imorn!)
ForumindlægHej.. Jeg vil meget gerne vide hvad formelen for Brændværdi er? og hvordan den evt. kan forklares.. Skal til eksamen imorgen, så vil værdsætte hurtig hjælp meget :) -
Vurdering af skriftlig spansk eksamen?
ForumindlægHej! Jeg har været op til skriftlig spansk eksamen og ville høre om nogle kunne tænke sig at give feedback på den. På forhånd mange tak. -
Mdt. eksamen i AT
ForumindlægHvornår afholdes den mdt. eksamen i AT? Og kan det passe at der kun vil være to lærere til stede, en af vejlederne og en censor udefra? -
Fysik A eksamen
ForumindlægHej, jeg sidder her og forbereder mig til eksamen, og tænkte på om der mon er nogen, der ligger inde med noter om laseren? alt kan bruges :) På forhånd tak :) -
lære udenaf eksam
Forumindlæghej skal man endlige have styr på, hvert t´roesbekendel i biblen og sura i koran? altså lære dem udenaf til eksamen? og hvad skal man bruge dem til, er det til at perspektiver med den ukendte tekst tak -
Obesity in USA Eksamen!
ForumindlægJeg skal til eksamen i morgen og er kommet meget i tvivl om der er nogle steder i usa hvor det hjælper overvægtige med deres problem, hjæææææælp :) -
Hvad må man have med? Samfundsfag eksamen
ForumindlægHej Er der nogen der ved, hvad man må have med til eksamen? Må man have bøger osv. med til forberedelsen hvis det er det, man vil? Jeg takker på forhånd :) mvh Hingo -
Kan man få -3 til eksamen???
ForumindlægHejsaJeg har spekuleret lidt her på det sidste om hvad der skal til for at få -3 til en mundtlig eksamen i 3.g? Får man den kun, hvis man ikke møder op? Eller kan man også få -3 hvis man er meget dårlig. -
Kildekritik, historie eksamen:
ForumindlægSkal man til historie eksamen vælge at snakke om hvordan man har været kildekritisk, snakke om at det er en primær/sekundær kilde osv?
