Søgning på: matematik a stx maj 2013. Resultater: 13021 til 13040 af 160718
-
Rondo A/S HJÆLP!!!!
ForumindlægHej folkens, er der nogen af jer som har lavet eksamenssættet for 2008 som omhandler Rondo a/s? Skriv endelig tilbage hvis i kan hjælpe :) På forhånd tak! -
Teknologi A rapport
ForumindlægHej Ville høre hvad der skal være i en Teknologi A rapport. Det er jo ikke helt det samme som Teknologi B. Evt. nogle der har en rapport til at ligge? -
VØ A noter
ForumindlægHej Jeg har brug for kapitel noter i virksomhedsøkonomi på A niveau ligger du tilfældigvis inde med nogle vil jeg være meget glad for at modtage dem. tak på forhånd.. -
Mundtlig Samfundsfag A Eksamen HJÆLP!
ForumindlægHej, Jeg skal op i samfundsfag A på mandag/tirsdag og ville hører om der var nogen der havde kontakter til hjælp omkring forberedelse. -
Biologi A rettelse
ForumindlægHej med jer, er der en venlig sjæl der vil hjælpe/ rette min biologi A opgave? Har virkelig brug for hjælp Vh Søs -
Build a Bear
ForumindlægHej sp. Jeg ville høre om der er nogle der ligger inde med den danske opgave tekst til Build a Bear? Send meget gerne til: al.olsen@hotmail.com -
Bulid a Bear
ForumindlægHej sp. Jeg ville høre om der er nogle der ligger inde med den danske opgave tekst til Build a Bear? Send meget gerne til: al.olsen@hotmail.com -
Build a Bear
ForumindlægHej sp. Jeg ville høre om der er nogle der ligger inde med den danske opgave tekst til Build a Bear? Send meget gerne til: al.olsen@hotmail.com -
Martin A. Hansen Kolonien
ForumindlægHej.. Nogen som har en analyse af Martin A. Hansen's roman "Kolonien" Hilsen Mig -
Ege Ovne A/S
ForumindlægHej Er der nogen der har lavet/uploaded deres examen fra VØ A, sommeren 2006? Hvis ja, kontakt mig da privat. / MogensE -
I have a dream speech
ForumindlægHej! Nogen der kan hjælpe med hvad man kan skrive i sin egen " I have a dream speech"? :-) Jeg har ingen ideer lige nu.. -
Hvad betyder I i fx I^A og I^B?
ForumindlægDer findes blodtype A, B AB og O, men så er der betegnelserne IA IB etc. Hvad står det I for? -
Eksamenssæt i Kemi A (HTX)???
ForumindlægHejsa Er der nogen der evt. har eksamenssæt fra årene 2000 til 2008 i Kemi A (HTX)?? Inde på uvm.dk, har de kun fra året 2009 -
FYSIK A to opgaver hjælp
ForumindlægOpgave 1 a) får jeg 71,3g b) hvordan gør jeg? Opgave 2: Jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre? -
analyse af mig a/s
Forumindlæger der nogen der har lavet analyse af mig a/s? og jeg vil spørge hvordan kan jeg perspektivere den til "tror vi selv på den ægte kærlighed" -
VØ a august 2017
ForumindlægHey, nogle der har opgaven "vø A august 2017" Kan ikke finde opgaven?? :) -
Matematik C juni 2015
ForumindlægUha, Jeg kan næsten ikke vente med at få resultatet af vide hvad angår matematik c skriftligt. Er der nogen, der har et "facit " til matematik C HF juni i år? - så man kan se, om man har nogle fejl? -
bestem tallene a og b
ForumindlægSe vedhæfede fil -
Læg opg. uden hjælp. ud til øvning!
ForumindlægJeg tænkte at de der skal op i matematik A på onsdag kunne have gavn af at få en masse opgaver til delen uden hjælpemidler - det ville jeg i hvert fald selv. Så hvis nogle ligger inde med nogle af disse eksamensopg. uden hjælpemidler, så læg dem endelig ud! :) -
Matematik opgave mod betaling
ForumindlægNogen der har lyst til at lave en 9 klasse - matematik opgave mod betaling?
