Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 13121 til 13140 af 65693
-
Matematik- undersøgelse af tangens
ForumindlægHej alle... Jeg har en problemopgave til på tirsdag. Jeg vil selv indrømme at jeg ikke er god til matematik, og jeg plejer altid at få hjælp af min mor, men hun er ude at rejse! :) Hvis nogle af jer kunne hjælpe mig med en eller flere opgaver ville det være rigtig skønt. Kh Alle opgaverne er i de... -
AT-eksamen, HC Andersen
ForumindlægHej Er der nogen af jer andre, der også har valgt at skrive om HC Andersens dannelsesrejse til jeres afsluttende AT eksamen? I så fald, har I en problemformulering jeg kan få ideer fra? -
Tips til Engelsk skriftlig eksamen?!
ForumindlægHejsa..Ville høre om der er nogle, der har nogle gode ideer til engelsk skriftlig eksamen? Altså opstilling af opgave, hva der er godt at have med og ellers nogle gode fif?! -
Apartheid - Engelsk eksamen
ForumindlægJeg har en engelsk eksamen om nogle dage, og jeg har et spørgsmål, som jeg skal svare på, men har svært ved at finde svaret, så kan I hjælpe mig? Spørgsmålet er: Hvor meget har apartheid påvirket Sydafrika? På forhånd - tak! -
eksamen - litteraturhistoriens kunst og lyrik
Forumindlæghej jeg går i 9 og skal til eksamen i litteraturhistoriens tekster og lyrik (enten det moderne gennembrud eller romantikken) Mit spørgsmål er så, hivlke tekste kunne i anbefale - som ville være gode og har meget kød på at gå op i?? -
Billedkunst eksamen c
ForumindlægNogen der kan hjælpe med at forklare hvordan billedkunst eksamen foregår? Er der evt nogen der har har været op i det altså C niveau og måske kan hjælpe mig. -
tyske emner til eksamen
Forumindlæghej alle... jeg skal snart tii tysk eksamen... og jeg har bruge for hjælp til at finde nogle hjemmesider eller noter som omhandler Immigration, DDR og liebe.. håber at i ville hjælpe mig.. -
Teknisk Matematik Opgave 149
ForumindlægJeg har en opgave jeg håber i kan hjælpe mig med. Det er opgave 149 i Teknisk Matematik Bind 1 af Preben Madsen Jeg har vedhæftet opgaven Tak på forhånd :) -
Matematik eksamenssæt HTX
ForumindlægHey, er der nogen der ligger inde med eksamenssæt i matematik A på HTX fra 2013, 2015 eller tidligere end 2009?? I må meget gerne sende, hvis I lyster!! Mvh -
Hjælp i matematik 9.klasse - søges
Forumindlæghej! En dreng på 15 har brug for hjælp med matematik. 9. klasse. Skal mødes hjemme hos os. Bor i Storkøbenhavn, tæt på Stengård st. (Bagsværd). Kun i weekender. -
Matematik fsa 1997
ForumindlægHej nogen der kan være sød at hjælpe mig? Spørgsmålet lyder sådan: Hvor mange meter brædder bruges til en sidevæg? De to sidevægge er 125 cm og 205cm. Jeg går i 8.klasse :) -
Matematik/gennemsnit/rente
ForumindlægYo alle. Nogen der har nogle bud på denne opgave? i 4 på hinanden følgende år stiger prisen på en vare med 3,6%,7,2% og 4,7%. Hvor meget må den gennemsnitlige stigning (i procent) per år være i de følgende 6 år hvis nu at den gennemsnitlige stigning (i procent) per år i hele tiårsperioden skal... -
matematik, afleveres fredag
Forumindlæghey mates har problemer med en mat opgave der skal afleveres i morgen opgave er som følger [URL=http://img247.imageshack.us/my.php?image=123oe4.jpg][IMG]http://img247.imageshack.us/img247/5044/123oe4.th.jpg[/IMG][/URL] håber i kan hjælpe:) -
eksponentiel vækst matematik
ForumindlægDisse spørgsmål handler alle om eksponentiel vækst: •Hvad fortæller tallene a og b om funktionen y=bax? •For hvilke tal a er funktionen voksende/aftagende/konstant? •Hvordan bestemmes a og b ud fra to punkter på grafen? •Hvad er fordoblingskonstanten/halveringskonstanten, og h... -
Matematik FSA december 2013
ForumindlægNogle der kan forklare mig hvordan man laver opg. 3.5 i FSA december 2013 Spørgsmålet lyder sådan: Sammenlign højdefordelingen i Gustavs klasse og højdefordelingen for 15-årige danske drenge ved hjælp af kvartilsæt eller bokspot. Forklar med dine egne ord hvad sammenligningen viser. Ved ikke hv... -
Når man er færdig med skriftlig matematik
ForumindlægMed hensyn til karaktere givning vil man så få den sidst på dette år eller først i slutning af trejde år -
Matematik uden hjælpemidler
Forumindlæghej folkens jeg har en opgave der lyder: bestem k så -2 er rod i polynomiet p(x)=x^3+kx^2-3x+6 det ligger så langt væk, så vil hører om, der er nogle der kan give mig et hint til at starte... -
Matematik fp9 problemregning 2021
Forumindlægjeg har brug for hjælp. jeg har været syg hele ugen og har denne problemregning for til i over morgen. er der nogle der kan hjælpe? jeg har lavet de to første opaver. har lagt link til opgave -
Fysik eksamen - kan man godt bruge dette?
ForumindlægHvis man skal op i eksamen, og skal fortælle om elektrisk kredsløb kan jeg så snakke om det elektriske kredsløb i fysiologiske rammer? Altså bare nævne at man kender elektricitet når man fx tænder lyset osv osv. Også nævne at der også er "elektriske signaler der sendes mellem kroppens nervec... -
HHX - Dansk A Eksamen
ForumindlægJa på onsdag bliver jeg student, og min sidste og mest frygtede eksamen er selvfølgeligt Dansk A eksamen. Har i nogen forslag til hvordan en der er pænt doven kan komme godt over den eksamen? Jeg har ikke læst NOGLE som helst tekster, og har heller ikke tænkt mig at gøre det. Skal man bare læse...
