Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 13161 til 13180 af 22496
  • Gode facts om Imperialismen.

    Forumindlæg
    Hey! Skal op til eksamen i morgen og har trukket imperialismen. Ville derfor høre om der var nogle som har nogle gode noter til dette emne, gode ting som man kunne komme ind til eksamen på eller blot nogle gode facts? På forhånd tak!
  • Synapse

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kan forklare mig hvorfor en mangel på GABA i hjernens synapser, som er et hæmmende transmitterstof, kan medføre krampeanfald? Hvis der er nogen der bare har nogle noter de kan smække ind vil det også være fuldt acceptbelt..=DPå forhånd tak!
  • Immunrespons

    Forumindlæg
    Hej derude. Jeg håber der er en som kan hjælpe jeg sidder med en opgave om influenza, heraf immunforsvarets respons, når kroppens angribes af influenzavirus. kender i nogen link, som er letforståelige eller nogen noter, ville det være en kæmpe hjælp Tusind tak på forhånd
  • Platon

    Forumindlæg
    Hejsa.. Jeg kan ikke finde nogle noter fra Platons dialog Faidon.. nogle der kan hjælpe lidt? Det er der hvor Sokrates har en samtale med Simmias, de snakker og legeme og sjælen.. an so on.. -Safia
  • AT-5 Rænnesancen

    Forumindlæg
    Hej Studi's !I morgen starter AT-5 på min skole om Rænnesancen. Så jeg tænkte at jeg ville starte før og danne mig et overblik over tiden.Er der nogen som kender nogle gode links/noter eller andet?På forhånd tak!-Sofia
  • mundtlig matematik eksamen!

    Forumindlæg
    jeg skal snart op i mundtlig matematik. går i 10. klasse. er der ikke nogen som har nogen noter jeg kan få? vi har arbejdet med: tal og algebra, funktioner, økonomi, Geometri & statistik og sandsynlighed. håber der er nogen der kan hjæpe :)
  • Geschäft ist Geschäft - 24 timer tysk eksamen

    Forumindlæg
    Hejsa folkens Jeg skal til tysk eksamen imorgen, og jeg har brug for lidt hjælp.... er der nogen af jer der har haft om Geschäft ist Geschäft, hvis i har kunne i så ik være søde og sende jere noter hvis de er Computer skrevet? På forhånd tak!
  • Samfundsfag eksamen

    Forumindlæg
    Hey!Der er jo en masse snak om, at emnerne til den skriftlige studentereksamen nok vil omhandle Kommunalreformerne, EU-traktaten etc.Er der nogen som har nogle gode noter omkring disse emner, for har virkelig ikke nogen, især ikke om de nye regioner?
  • Immunreaktion

    Forumindlæg
    HejEr der nogen der har en overskuelig oversigt eller tegning over immunforsvaret reaktion ved henholdsvis en bakterie infektion og en virus infektion. Eller andre gode overskuelige noter til immunforsvaret, mangler et overblik i mit hoved, hvis i kender det !?
  • eksamens tekster tysk a

    Forumindlæg
    hey ..ville høre om der er nogen der har gode noter til disse tekster...Das Spiel seines Lebens (Rovert Steinhäuser)Kinder der WildnisDer andorranische JudeDas Mädschen mit der EidechseStefanie af SichrovskyDie bleierne ZeitDie AmeisePrometheus Effi briestVil være taknemlig hvis i har...
  • koordinatgeometri

    Forumindlæg
    Hej SP Har søgt lidt i forummet på dette emne men uden held! Så nu spørger jeg lige: Er der nogen af jer, som har nogle gode noter til følgende: "Fortæl om punkt, linje, cirkel og afstande i planen" Please :) er desperat! Mvh Mette
  • Historie - Kønsroller og Ligestilling i 60´erne

    Forumindlæg
    Har brug for hjælpe!! Jeg er i gang med at skriver note til historie eksame.. men jeg kunne ikke finde noget om " kønsroller og ligestillinge i 60´erne".. Er der nogle som vil/kan hjælpe mig... jeg skal op til eksam i morgen...
  • Eksamen i morgen , haster!

    Forumindlæg
    Heey .. ville høre om der er nogle der har nogle gode noter omkring landbrug i naturgeografi... jeg er gået lidt død i min tekst og kan ikke rigtige forstå meningen.. håber meget på at der kommer nogle inden kl 22.
  • old. eksamen

    Forumindlæg
    Okay, der er lige nogle ting som jeg skal have på det rene..Til old. eksamen kommer man (jeg) op i kendt tekst og billede.Hvor stort er det tekst stykke man kan komme op i? fx en hek sang i Iliaden?Hvordan skal man analysere tekststykket?Skal man bare sige det der står i ens noter??
  • Hjælp til forståelse af uddrag omhandlende overvågning/surveillance

    Forumindlæg
    Jeg har brug for hjælp til at forstå meningen med dette: “The regulation of surveillance is, however, not transsparent – the authorities argue it would never be if it is to be effective”
  • Gange - genvejstast

    Forumindlæg
    HejJeg er ved at skrive noter til min fysikeksamen og mangler voldsomt en genvejstast til et multiplikationstegn. Jeg er ude efter det som man også kan finde i equationeditor.Er der nogle der kan hjælpe mig?PÅ forhånd mange tak.. :)Mvh Rasmus
  • Regnskabs analyse

    Forumindlæg
    Hey....Ville hører om der nogen som kan hjælpe mig...Jeg skal op til eksammen på mandag og kan stadig ikke helt forstå regnskabs analyse delen, plus nøgletal.Hvis der nogen som måsker har nogle fed noter, ville det være rigtig lækkert:-) Hilsen Rosa...
  • Jan Kjærstad - Forføreren

    Forumindlæg
    Den er opgivet til eksamen.Er der nogle der kan hjælpe mig med noter til denne komplicerede tekst??Primært hanmdler det om "alle veje fører til" - hvori de gøres rede for Jonas Wergelands afslappede forhold til seksualitet og om hvordan han jagter essensen i periferien...!HJÆLP!!
  • analysemodel

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen i old her snart og da jeg kiggede mine noter igennem opdagede jeg, at jeg slet ikke havde en analysemodel til gennemgang af tekst. Så hvis der er en der kender et link til en god analysemodel ville det være en kæmpe hjælp! På forhånd tak..
  • Platon. Naturfilosofi. Etik.

    Forumindlæg
    Hej hejJeg skal snart til old-eksamen.Vores lærer har givet os nogle noter hvor der bl.a. står:I forbindelse med Platons Apologi ville overgangen mellem naturfilosofi og etik være interessant.Er der nogen der ved noget om denne overgang?