Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 13221 til 13240 af 109300
-
Binomialfordeling
ForumindlægHeej! Håber virkelig nogle ville kunne hjælpe mig med en opgave! Uploader dokument. det er opgave c. -
FSA - historie eksamen
ForumindlægHejsa Jeg skal op i historie næste uge og ville høre om der er nogen der har været op i det, og hvordan det gik? Er der nogen af jer der har eksempler på nogen kilder som man kan trække til fsa-eksamen? Bare sådan jeg kan se, hvordan de ser ud. Tak, på forhånd;) -
matematik pyramide
Forumindlægopgaven lyder sådan: Cestius pyramiden i rom er bygget omkring år 18 f. Kr. Hvor mange år er det siden, at Cestius pyramide blev bygget ? jeg håber at nogle kan hjælpe mig. -
Hjælp til kilder
ForumindlægHej alle :) Jeg går i 10. klasse og er i gang med at skrive synobse. Jeg har hjælp til at finde nogle kilder, hvor der står noget om kønsroller i det moderne gennembrud. :) Håber der er nogle af jer der ligger inde med noget :) ? Tak på forhånd, Warhair -
eksamen
ForumindlægHej.. Jeg skal snart op i engelsk på B niveau.. Jeg kunne godt tænke mig at se frem til hvordan en god remlæggelse/mundtligt oplæg er.. Kunne I give en disposition eller noget der fortæller om hvad kommer først og bagefter og til sidst.. Jeg skal nok 100 % lave analyse og fortolkning + de takson... -
Skift af studieretning før skolestart?
ForumindlægJeg skal begynde på HTX til august i en klasse med kommunikation/IT A og design B, men jeg er virkelig blevet i tvivl om mit valg af studieretning. En af de vigtigste grunde til det er nok, at jeg i det sidste år er blevet meget interesseret i litteratur og sprog, og jeg er helt sikker på, at jeg... -
Analyse af digt
ForumindlægHej er der nogen der lige kan skrive nogle gode punkter at have med når man analysere et engelsk digt? På forhånd tusind tak - Chrris -
Hvordan foregår Eng. mdt. eksamen?
ForumindlægHej:) Da jeg skal til Engelsk mundtlig eksamen imorgen ville jeg blot høre hvordan det kommer til at foregå:D Hilsen Stina :o] -
Stil
ForumindlægHej, er der nogen som er gode til engelske som kan hjælpe mig med en stil idag......?Håber der er en som er så sød vil bruge sin tid på sidde lidt med mig:-) -
Tysk påA ???
ForumindlægHeej Til elever der har/har haft tysk på fortsætterniveau A på STX: Forventes der, at man kan sproget HELT flydende, ligesom der forventes i faget engelsk? -
AT - Selviscenesættelse og Facebook
ForumindlægHej alle. Som overskriften fortæller, er mit AT emne: Selviscenesættelse og Facebook. Mine fag er Samfundsfag (A-niveau) og Dansk. Mit problem er at jeg har svært ved af finde en god "case/sag", hvor mine problemstillinger bliver for "svage". Mine tanker har produceret følgen... -
Jura??
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg skal snart søge ind på en videre gående uddannelse, og jeg overvejer at søge en plads på jura-studiet. Jeg har dog haft en naturvidenskabelig linje på gymnasiet, hvor jeg havde samfundsfag på C-niveau. Dette er ikke et problem, hvis man kigger på UG, hvor adgangskravene e... -
tekster
Forumindlæghey folkens. Da jeg skal op til min sidste studentereksamen på mandag og ønsker en høj karakterer i det dejlige sprog engelsk, vil jeg lige høre, om der er nogen derude som har gode nota til følgende tekster: - The road to happiness, Betrand Russell - Some are born to sweet delight, N. Gordimer... -
Pictures
ForumindlægHeej :D Jeg sidder og skal snart til at skrive SRP. Til den opgave skal jeg evt. perspektivere til en tekst, som blev brugt til den engelske studentereksamen i år 1990. Teksten hedder: "Pictures" og er skrevet af en pakistansk kvinde, Mere ved jeg ikke om teksten. Mit spørgsmål er nu, o... -
Brug af lectio under forberedelse?
ForumindlægHej, Om lidt over en uge skal jeg til studentereksamen i mundtlig engelsk (A-niveau). Jeg håber lidt, at der herinde er en, der kan hjælpe mig med følgende - Jeg ved, at under forberedelsen er det forbudt at bruge internet, men gælder det også brugen af lectio? Jeg tænker bare på, at langt de... -
Nogen der har været op i Eng A skriftlig eks
ForumindlægNogen der har været op i Engelsk A skriftlig eksamen Hvis ja, hvordan gik det? -
Eksamenssæt 2005
ForumindlægHey, er der nogle der kan hjælpe mig med hvad de to nyeste eksamenssæt i engelsk hedder??\n\nPå forhånd tak -
Assignment
ForumindlægEr en engelsk assignment det samme som et engelsk essay? eller hvordan? -
Afslutte hf enkeltfag
ForumindlægHar lige et spørgsmål... Kan jeg afslutte en fuld hf på enkeltfag, med følgende fag afsluttet: Dansk A Engelsk B Psykologi C Samfundsfag C+ B Kemi C Geografi C Biologi C + B Religion C Historie B Matematik C Eksamensprojekt SSO -
Tysk på A-niveau i tre år?
ForumindlægJeg blev optaget på et STX gymnasium med den ønskede studieretning: Engelsk A, samfundsfag B og tysk A.. Men på grund af, at der er så mange der har søgt ind på dette gymnasium, blev de nødt til at lave om på nogle af studieretningerne. Derfor har jeg nu i stedet: Engelsk A , samfundsfag B og r...
