Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 13241 til 13260 af 95433
-
eksamensopgave
ForumindlægHej jeg ville høre om der er nogle der har nogle gode ideer til et eksamenprojekt i matematik på c niveau??? Jeg er helt tom for ideer og ville gerne have lidt tid til at tænke over det inden jeg skal i gang med det. -
Hjæælp skal snart op til kemi
ForumindlægHej Jeg skal snart op til mundtlig kemi på C Niveau, og jeg skal have øvet på noget med mængdebregninger.. Er der ikke nogen der lige kunne give en lille forklaring på kemiske mængdeberegninger???? Ville være en stor hjælp -
Høj - og lavtryk
ForumindlægNogen der kan forklare mig hvordan høj og lavtryk opstår og adskiller sig fra hinanden? Desuden nogen der ved, om man skal kunne redegøre for hele det globale vindsystem til en C-niveau eksamen?? -
REttelse af stil
ForumindlægHej med jer :D Er der nogen, der gider at rette min tysk stil.. Jeg sender gerne til mail. Det skal lige sige, at jeg har tysk på C-niveau :) -
Matematik oplæg !!!
ForumindlægHeyy.. Jeg skal holde oplæg om rentesregning og kapitalskrivning.. Har i evt nogle ideer ?? som jeg kan bruge til min oplæg.. ?? Jeg har mat på c niveau.. :) -
Løsning af ligning
ForumindlægHvordan løses disse ligninger? x^2 = 4 + (x - 2)^2 (x-1)(x-2) = (x+1)(x-3) Det er starten på C-niveau, så det burde være ret enkelt :) -
skovareal
Forumindlæghej, jeg går på hf og har geografi på c niveau... min opgave er: analyser i hvilket omfang en reduktion af skovarealet globalt set vil påvirke den globale opvarrmning??? -
vigtigste carbonhydrater
ForumindlægEr der en der ude kan kort forklare/ fortælle mig det jeg har vedhæftet i kemi c-niveau .. skal op til eksamen og har ultra svært ved at forstå det :( plzz help me -
Laboratorieteknik og Kemiske Metoder. Inddrag
ForumindlægJeg skal op i mundtlig kemi c-niveau på fredag.. Et af spørgsmålene vi kan trække er: Laboratorieteknik og kemiske metoder.. - Er der nogle der ved hvad det indebærer?? (Skal inddrage forsøget substitution af alkan) -
Natur Geografi (NG) eksamen - gode råd?
ForumindlægHej allesammen Jeg skal til eksamen i Natur geografi på C-niveau og ville høre om der var nogle der havde erfaringer som de vil dele. Både omkring at læse op og til selve eksamen. -
Dispositioner
ForumindlægHejsa! Er der nogle der ligger inde med matematiske dispostioner til handelsskole niveau c? b.la. omhandlende lineære funktioner, annuitetsregning osv. Hilsen Jannie. -
-3 til eksamen !
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i morgen i matematik på c-niveau. Vil bare lige høre om man kan få -3 selvom man møder op og ikke har styr på en skid. Eller er det laveste man kan få 00 når man møder? -
gode gymnasier i kbh ...
Forumindlæghej :) jeg går i 9.klasse bor i kbh, og skal vælge et gymnasium (stx). men de skal have en linje med matematik på c niveau. hvilket skal jeg vælge? nogle gode forslag? :) på forhånd taak ;) -
Engelsk lektiehjælp i Odense
ForumindlægTilbyder engelsk lektiehjælp/ intensiv undervisning i engelsk grammatik/ korrekturlæsning. Niveau t.o.m. videregående uddannelser. Er Engelsk specialestuderende med stor undervisningserfaring og bosiddende i Odense C. -
Billedkunst lærer søges "HASTER"
ForumindlægHej. Jeg har brug for eksamensvejledning i billedkunst c niveau. Konkret: Gennemgang af mit eksamensprojekt og hjælp til at finde værker til min portfolio. Bor på Frederiksberg. Venlig hilsen Caroline -
Proteinsyntese & .. Det Centrale Dogme?
ForumindlægHej alle :) jeg skal op til eksamen meget meget snart såå har hårdt brug for hjælp. Er proteinsyntesen og det centrale dogme DET SAMME? Eller ej .. ? Hvis ikke hvad er forskellen? Tak på forhånd :)) Ps. har biologi på c niveau -
Kost og helbred - eksamen
ForumindlægHey alle - forklare hvordan kosten bør være sammensat, og hvordan er det i forhold til hvordan den typiske dansker spsier - diskuter motions betydning for helbredstilstanden Tak på Forhånd (biologi på c-niveau) -
Nitratkoncentration over et år
ForumindlægNogle der kan hjælpe med at forklare til årsagerne kan være til at der sker svingninger i nitratkoncentrationen i rodzonen i løbet af året? Indenfor Kvælstofskredsløbet - Biologi på C-niveau. :-) På forhånd mange tak. -
Økonomiske kredsløb
ForumindlægHej jeg skal til evalueringssamtale i samfundsfag næste uge og skal lave en præsentation om hvordan corona krisen har påvirket det økonomiske kredsløb en der vil have mulighed for at hjælpe? C niveau Håber en kan hjælpe -
Fremstilling Af Magnesiumoxid:
ForumindlægHej til Alle. Er der nogen derude, der har skrevet rapporten i Kemi c-niveau "Fremstilling af Magnesiumoxid"?. Hvis nogen har lyst til at hjæpe mig, please send din rapport til mig. Det vil være meget rart.
