Søgning på: tysk analyse. Resultater: 13361 til 13380 af 38620
-
Skoleskyderi!
ForumindlægNogle som vil skrive lidt om skoleskyderi i tyskland på tysk selvfølgelig? Om I kender nogle episoder, om hvorfor de gør det, om hvordan samfundet reagerer på det? -
SRP!!!
ForumindlægHej igen Jeg ville gerne høre om der var nogle der eventuelt ville skrive eller hjælpe mig med at svare på noget af min problemstilling. Den lyder således: Gør rede for forløbet af vikingetogterne mod England og for omfanget af nordisk besættelse i England. Giv en kildekritisk analyse af uddra... -
Fortællertype?!
ForumindlægEn som har læst A Dry White Season og som kan fortælle mig hvilken fortællertype der hersker over historien? x_X -
boganalyse
ForumindlægHej!Er der nogen der vil hjælpe mig med at lave en boganalyse om "Forførerens dagbog" af Søren Kierkegaard? -
nordkraft
Forumindlæghey... jeg er igang med min 1g opgave, og vil høre om der ikke hva nogen der kunne hjælpe mig med junkiehunden, har valgt den men den er sQ svært.. ikke godt :( -
Bromatbestemmelse
ForumindlægDer afvejes 75,15 mg stof, som opløses i ca. 50 ml vand. Derpå tilsættes 5 ml 2 M svovlsyre og 1 g kaliumiodid: BrO3– + 6 I– + 6 H+ → 3 I2 + Br– + 3 H2O Derefter titreres den dannede mængde I2 med 21,68 ml 0,1012 M natriumthiosulfatopløsni... -
Finanskrisen
Forumindlægheej :) redegør for hvordan finanskrisen opstod? håber nogle vil tage sig tid til at hjælpe mig, tak på forhånd. -
Gode råd til mundtlig dansk eksamen på A?
ForumindlægHvad kan man støde på af spørgsmål osv? -
stil
Forumindlægfoesinkelse af Peter seebergAnalyse og fortolkning -
Nogle som kan rette spansk :)
Forumindlæghar skrevet en kort billedanalyse og tænkte om der var nogle som kunne påpege de grammatiske fejl:\n\nEl dibujo representa una estación\n\nEn la estación esta muchas personas y a la derecha hay un tren parada, a la izquierda en el dibujo esta un billete. delante de billete esta un y su familia en... -
Havfruens sang - H. Pontoppidan
Forumindlæghej, er der en af jer, der har gennemgået/ har gode notater til novellen "havfruens sang" skrevet af Henrik Pontoppidan?jeg skal måske prøve eksamineres i den, så det ville være lækkert hvis en af jer kunne hjælpe.på forhånd tak.Saba -
Markedsanalyse af luksustasker
ForumindlægVi er ved at lave en markedsundersøgelse om en kommende webshop, der skal udleje luksus tasker til ethvert behov Derfor vil vi godt have lov til at stille jer 6 hurtige spørgsmål, i et led af en større markedsundersøgelse. Vi sætter stor pris på jeres deltagelse der kun tager 30 sek. Spør... -
Herman Bang
Forumindlægjeg vil stadig godt have hjalp til novellen " foran alteret" hvad er det pigen ikke vil afslører om hendes far. og det er vel også derfor hun gifter sig med fætteren, er det rigtigt? -
Eksamensprojekt HF dansk/samfundsfag
ForumindlægHej alle, Er der nogen af jer der har nogle synopsiser på eksamensprojekt liggende i fagene dansk A og samfundsfag C? Jeg er bare pludselig blevet i tvivl om hvorvidt dansk-metoden er godt nok med. Mit emne er: Mediernes påvirkning af mennesket. Har tabeller og teorier med fra samfunds... -
Beskrivende Statistik
ForumindlægHey... Lige en hurtig hjælpende hånd • Redegør generelt for hvad formålet med beskrivende statistik er? -
2.g opgave!!!
ForumindlægHej jeg skal skrive en 2.g opgave (Slaget på Reden) men ved ikke helt hvordan sådan en skal sættes sammen. Er der ikke lige nogle der kunne skrive i punktform hvordan man laver sådan en..? Den skal være på omkring 10 sider.. -
Sat ud.
ForumindlægJeg har fået til opgave at skrive om Erik Henningsens maleri Sat ud, så kiggede jeg herinde og fandt 2 opgaver om den, jeg skal lave en billedstil, men syntes ikke der var noget relevant ved dem, så hvis der er nogen der har den liggende så vil jeg meget gerne kigge lidt på den -
billag i SSO?
ForumindlægHej.. Er der nogen som har kendskab til vedhæftede billag i SSO? Jeg sidder og skal skrive et bevis for triogonometri men for at bevise mit bevis er der nogle grundrealationer som man skal bruge. ville det være en god ide at bevise grundrealationerne på et billag?? For min lære sagde det ikke va... -
Hjæælp, lektier til i morgen!, 2 noveller
ForumindlægHej :D jeg har brug for en meget hurtg hjækp, der er til i morgen, det er to noveller fra Nordlys for 7. den ene hedder Iris - af H.C Branner (1939) den anden hedder Englen - af Mads Brenøe (1998) Håber virkelig i kan hjælpe mig tak. godtnok er det små noveller på 2o sider eller mere, men d... -
noveller på nettet....
ForumindlægHej allesammen, kan man finde noveller på nettet? Både korte og lange (:
