Søgning på: matematik a uden hjælpemidler. Resultater: 13381 til 13400 af 174810
  • Skriftlig engelsk A hhx

    Forumindlæg
    Hej! Er der en venlig sjæl, der har mulighed for at uploade sit løsningsforslag til oversættelsen fra fredagens eksamenssæt? Emnet var miljø og bæredygtig udvikling.
  • Fysik A HTX 2007

    Forumindlæg
    Hej, hvad synes i om fysik eksamen.. Jeg synes det var nogle rigtige dårlige emner.. Enda opgaven med Dampmaskinen, der har jeg næsten ikke lavet nogle opgaver, den var virkelig svær.. Hvad synes i?
  • Eksamen (A), noter?

    Forumindlæg
    Der skulle tilfældigvis ikke være nogle herinde der har adgang til nogle noter til bogen kemi 2000 A2? Kunne være lækkert!
  • Kemi-eksamen A-niveau

    Forumindlæg
    Hey! Hvor meget skal man gå i dybden med at beskrive udførelsen af det forsøg man kommer op i til eksamen? på forhånd tak!
  • Opgave i mat A

    Forumindlæg
    I et koordinatsystem er en parabel og en linje l bestemt ved parabel p: y = - 1/2x^2 - 6x - 16 linje l: y = 2x + 14 løs uligheden? -1/2x^2 - 6x - 16 "mindre end eller =" 2x + 14 er det korrekt at det giver = -0,5x^2 - 6x - 16 "mindre end eller = " 2x + 14 <=> -0,5x^2-8...
  • Aflevering samf a

    Forumindlæg
    Er igang med at lave min aflevering, men er simpelthen gået i stå, jeg har vedhæftet afleveringen og håber på lidt hjælp. (:
  • Spansk A, eksamen 2008, HJÆLP

    Forumindlæg
    Er der nogen der ligger inde med denne opgave? Der er en oversættelse, 3 spørgsmål man skal svare på og til sidst skal man skrive et brev.
  • Arbejdsmarked - International Økonomi A

    Forumindlæg
    Jeg sidder med mit studieretningsprojekt og har HÅRDT brug for en person der kan hjælpe mig med IØ teorier og råd der omfatter arbejdsmarkedet m.m. Mvh. Torben
  • 1. årigt a-niveau

    Forumindlæg
    Hej... Er der andre derude der var til eksamen i skr. mat i går? Hvordan synes I det gik?
  • Tysk fristil A, rettelse

    Forumindlæg
    Den skal afleveres kl. 18 i dag, håber nogen lige kan kigge den igennem <3
  • Samligning a to leder

    Forumindlæg
    Hey Sider med to forskillige sagprosa ( Artikler - Ekstra bladet fra 6-11-2012 og Jyllands-Posten 8-11-2012). Jeghar fået vide at jeg skal samligne de to leder, lave profil af lederen afsender og modtager + at se på lederens kontekst ( sammenhæng). EB - Tumper i Tønder , JP- En splitt...
  • Courting a Monk

    Forumindlæg
    Hejsan Hejsan :) Er der nogle som ligger inde med en analyse af denne tekst? ville være til stor hjælp :) pft Casper
  • A - B - G partikler

    Forumindlæg
    Hej, det kunne være rart hvis nogen kunne svarer på mit spørgsmål. Er der nogen af jer som ved hvad alfa, Beta, Gamma partikler bruges til? og hvordan de bruges? :D
  • Engelsk A skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    slettet
  • Ege Ovne A/S

    Forumindlæg
    Hej nogen der har regnskabsafslutningen og analysen til denne opgave. det er opgave 4? :) Mvh Jonas
  • Musik A skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    jeg skal til skriftlig musik i morgen, men har lige fundet ud af, at jeg har smidt min oversigt over de ting, man skal komme ind på i en-timesprøven under melodisk analyse. det er ting som fx brudte akkorder, skalatrin, vippe/dreje-bevægelser osv. er der nogen, der ligger inde med en oversigt ell...
  • Samfundsfag A 3.G Eksamen

    Forumindlæg
    Jeg kunne godt lige tænke mig at vide, hvordan eksamen fungerer, hvis der er nogle der ved det. Har 24 timer og har en idè om jeg skal lave en synopsis. Er jeg helt gal på den? Hjælp!
  • ASKholm A/S

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, Jeg har en opgave, som jeg sider lidt fast i. Spørgsmålet er følgende Likviditetsbudget efter beholdningsforskydningsmetoden i 1000 kr. - jeg har oploaded opgaven Håber der er nogle der kan hjælpe Tusind tak på forhånd og god weekend
  • Engelsk stil. :) A, HHX.

    Forumindlæg
    Hejsa, ville hører om der var en venlig sjæl der ville rette noget engelsk for mig? 1.g niveau :) På forhånd tak. PS: Da jeg er ny, og ikke rigtigt kan finde rundt herinde, ville det være perfekt hvis du kunne smide din mail her, så vi kunne tag den derover :)
  • ækvivalenskæde i samf A

    Forumindlæg
    hej alle jeg er gang med min SRP og fatter ikke så meget at ækvivalenskæder i samfundsfag, men har prøvet at lave en ud af Dan Gross tale for TED talk fra 2016. ved ikke om i lige vil kigge på den og sige om det er helt hen i vejret eller hvordan? hvis i har tid må i da også godt se videoen det v...