Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 13481 til 13500 af 63055
-
Engelsk disposition
ForumindlægHej, jeg sidder her, og prøver at finde et underemne til min engelsk disposition. Overemnet er "drugs and Alcohol" Jeg går i 9. klasse, og har derfor ingen erfaring med dispositioner endnu. Skal mit underemne decideret omhandle stoffer og alkohol, eller må jeg f.eks. gerne tage udgan... -
Projekt om konkurrence
ForumindlægHej jeg er en pige fra 9 klasse og her er min problemformulering Jeg skal have en jeg kan kontakte og et produkt HJÆLP Problemformulering Overemne Konkurrence. Underemne Konkurrence mellem virksomheder ___________________________________________________________________ ... -
Kreativt produkt til projektopgave
ForumindlægHej alle sammen! Vi er tre piger i 9. klasse, og vi har projektuge næste uge. Vi er allerede meget tidspressede, og vil derfor rigtig gerne have lavet vores produkt her i weekenden, men vi er helt blanke for ideer... Overemnet er Vendepunkter, og vi har derudfra slev valgt enmet krimminalitet og ... -
Ib Internationale Gynmasium
ForumindlægHej.. Jeg skal snart på en vidregående uddanelse, dog skal jeg på et internationalt gynmasium. Jeg kan flydende engelsk da jeg har tilbragt halvdelen af mit liv i england. Problemet er at jeg SKAL tage en Pre-Ib før jeg kan komme på IB Diploma Programe, der er bare igen der har forklaret mig h... -
Emnevalg til engelsk mundtlig eksamen
ForumindlægJeg skal til engelsk mundtlig eksamen her inden så længe - 9. klasses afslutningseksamen. Jeg er derfor i gang med at forberede mig. Jeg skal have valgt et underemne inden for et af disse overemner: 1, Black people and racism 2, High School Shootings 3, Teenage Life Derfor ville jeg høre j... -
IB eller STX
ForumindlægHej, jeg er en 9. klasser, der er i tvivl. Jeg vil rigtig gerne til England og studere der efter en ungdomsuddannelse. IB er anerkendt, og jeg vil kunne tale bedre engelsk = større chance for at komme ind og klare sig bedre. Men jeg har hørt at IB er meget gammeldags, f.eks. at de bruger... -
Engelsk disposition
Forumindlæghej. jeg skal snart op i den afsluttende eksamen i 9. klasse i mundtlig engelsk. Vi skal snart aflevere vores disposition, og jeg er lidt i tidspres, jeg kan simpelthen ikke finde mit underemne. vi har emnerne South Africa, other ways of living, new york, ireland og growing up. jeg kunne virkel... -
Engelsk- growing up with famous parents
Forumindlæghej. jeg skal snart op til den afsluttende eksamen i 9. klasse i engelsk. vi skal aflevere vores disposition om 2 dage. Jeg har rigtig travlt, så håber på at kunne få noget hurtigt hjælp. mit overemne er: growing up, og mit underemne er: growing up with famous parents. Jeg kunne rigtig godt b... -
HJÆLP-- HAR BERUG FOR DET !!
ForumindlægHeej :D Jeg har lige trukket et emne op, som jeg skal op i dansk afgangsemsamnen i 9 klasse. (vi har fået b eksamen, hvor vi har 2 uger til at forberede os.) Men jeg kan ikk rigtigt finde noget : med mit emne. Jeg har trukket identiet. jeg kan vælge hvad jeg vil, men det skal bare handle ... -
fordybelsesområder: Romantikken
ForumindlægHej! jeg har trukket et emne op, som jeg skal op i dansk afgangsemsamnen i 9 klasse. vi har b eksamen, hvor vi har to uger til at forberede os. og min fordybelsesområde er romantikken. jeg kan komme ind på folkeviser, kunstbillder, noveller, og mange ting som har noget med romantikken at gøre, m... -
kan nogen hjælpe-
ForumindlægHeej :D Jeg har lige trukket et emne op, som jeg skal op i dansk afgangsemsamnen i 9 klasse. (vi har fået b eksamen, hvor vi har 2 uger til at forberede os.) Men jeg kan ikk rigtigt finde noget : med mit emne. Jeg har trukket identiet. jeg kan vælge hvad jeg vil, men det skal bare handle om iden... -
Historie Prøve-eksamen
ForumindlægHej. Jeg har en prøve eksamen i Historie i 9. klasse. Jeg har trukket den kolde krig, og har valgt underemnet:opførelsen af berlinmuren. Jeg har lidt problemer med at finde nogle kilder, og jeg er også lidt i tvivl om hvordan de skal se ud. Dette er min problemformulering: Under den kolde kri... -
Hjælp fra en Svend Åge Madsen kender!
ForumindlægJeg har trukket det at være dansk til min 9. klasses afgangseksamen, og jeg vil jerne finde en roman eller en novelle om det at være dansk af Svend Åge Madsen, fordi jeg nyder at læse hans bøger (har ikke fået læst så mange endnu men har læst, Se Dagens Lys, Lad Tiden Gå, Jagten på et menneske, o... -
Det at være dansk prosa, HJÆLP!!
ForumindlægHej alle derude! Vi har været så heldige at trække "At være dansk - prosa" som vores fordybelsesemne i 9. klasses afgangseksamen . Vi har søgt lidt, men vi har ikke rigtig fundet noget, endnu. Det er der I kommer ind i billedet :D Vi vil gerne have forslag til noveller, romaner, osv. ... -
Film, musik el. tekster vdr. eng. eks.?
ForumindlægJeg skal til mundtlig engelsk eksamen om ikke så længe. (9. klasses afslutningseksamen) Mit emne omhandler vold i USA - også sammenlignet med andre lande. Samtidig vil jeg snakke om, om det er muligt, at den voldelige kultur bliver spredt til Europa, Danmark, ligesom vi har "arvet" så m... -
Mundligt matematik
ForumindlægHej! Jeg har virkelig brug for hjælp til denne opgave: 1) Undersøg, hvor stor forskel der er på Emils udgifter til de forskellige sprogrejser, og hvor meget han kan spare ved at vælge den billigste sprogrejse i forhold til den dyreste 2) Undersøg, hvordan Emil kan spare penge nok sammen i løbe... -
Problemløsning/matematik
ForumindlægHej! Jeg har virkelig brug for hjælp til denne opgave: 1) Undersøg, hvor stor forskel der er på Emils udgifter til de forskellige sprogrejser, og hvor meget han kan spare ved at vælge den billigste sprogrejse i forhold til den dyreste 2) Undersøg, hvordan Emil kan spare penge nok sammen i løbe... -
Mundtlig matematik!
ForumindlægHej! Jeg har virkelig brug for hjælp til denne opgave: 1) Undersøg, hvor stor forskel der er på Emils udgifter til de forskellige sprogrejser, og hvor meget han kan spare ved at vælge den billigste sprogrejse i forhold til den dyreste 2) Undersøg, hvordan Emil kan spare penge nok sammen i løbe... -
HJÆLP TIL DEN GYMNASIALE UDDANNELSE
ForumindlægHej allesammen jeg går i 9. klasse og skal til at vælge, hvilket gymnasie jeg skal vælge. jeg står imellem htx og stx og har derfor brug for nogle råd. jeg henvender mig hovedsageligt til dem, der går på ørestad gym eller kg - hvordan er stx? hvordan er niveauet? kan dit gymnasie anbefales? ogs... -
Eventyr - Kilder
ForumindlægHej Jeg har valgt at skrive om "Farytales" til engelsk FSA eksamen i 9. klasse. Min dispotion ligger vægt på om det er pga. eventyr at kvinder idag er stressede, vil have store bryllupper og aldrig bliver rigtigt lykkelige. MEN jeg har næsten desperart brug for nogle gode engelske sid...
