Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 13601 til 13620 af 40685
-
Er dette eksamenssnyd?
ForumindlægHej allesammen. Jeg vil bare af nysgerrighed stille et spørgsmål. Hvis man til en skiftlig eksamen på gymnasiet, går på internettet og chatter med en person om noget, som IKKE har noget med fx selve eksamens opgaver(ne) af gøre, hvad er konsekvenserne så? Bliver man smidt ud? skal man gå om? el... -
Karakterer i gymnasiet
ForumindlægHey. Jeg fandt lige denne artikel på nettet. ( http://www.sdu.dk/nyheder/Opslag.php?id=1301 ) - kunne godt tænke mig at høre fra folk hvad de mener - foregår det iflg. jer sådan på jeres gymnasier?/ Andreas -
Gennemsnit!!!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er en pige, som går i 3 g, og har brug for lidt hjælp. Som i kan se fra overskriften, så handler det om mit gennemsnit. Jeg har et dårligt gennemsnit i forhold til det uddannelse jeg gerne vil ind på. Jeg vil nemlig gerne læse til medicin, hvis gennemsnit ligger på 10,8 (kbh)... -
Matematik prøve
ForumindlægHej, Jeg er en elev i 1.g og skal til eksamen i matematik her om ikke særlig længe. Det er på A niveau, skal sikkert også have det i 2.g og 3.g.. SÅ mit spørgsmål er: Hva' nu hvis man får 00? kan man overhovedet forsætte på gymnasiet? Jeg har indtil videre fået 10 i dansk og 7 teknik, og de... -
Statens Uddannelsessttøtte?
ForumindlægKære medstuderende Jeg er en 17 årig dreng, som vil starte på en ungdomsuddannelse (STX) efter sommer og jeg har hørt at man skal søge om SU tre måneder før man starter på sit ungdomsuddannelse. Og det er sådan at jeg ikke er rigtigt klog på hvornår jeg skal søge om det. Jeg fylder 18 år til Sep... -
Vejledning til ungdomsuddannelse
ForumindlægJeg er 20 år og har kun en 10. klasse. Jeg vil rigtig gerne igang med en studentereksamen, men har kun dårlige erfaringer med vuc.. Men hvad skal jeg så vælge? Overvejer mest stx da jeg tror det er den jeg vil kunne bruge til mest, fordi jeg overvejer noget lægeligt uddannelse, men er jo ikke sik... -
Kontor, politi uddannelse?
ForumindlægJeg har altid ønsket mig en kontoruddannelse, der inkl. god løn og så har jeg altid ønsket at det var noget med politi, men jeg er i tvivl om hvilket gymnasium der er bedst for det HHX eller STX - Jeg kan ikke finde nogen steder hvor jeg kan læse om det, og jeg ved heller ikke hvilke uddannelsesk... -
Hej
ForumindlægJeg har længe drømt om at arbejde som arkitekt i fremtiden - faktisk, siden jeg var helt lille. Jeg er en person, der er meget kreativ, og samtidig er jeg også god til at tegne. Jeg er 16 år gammel og er lige startet på STX. Er der mulighed for, at jeg kan blive arkitekt, hvis jeg tager denne vej... -
kan 3.g tages andres steder end på gymnasiet?
ForumindlægMen søn overvejer at droppe af gymnasiet pga. filmarbejde. Han vil gerne have muligheden for at afslutte gymnasiet, men på egen hånd. Vil HF enkeltfag være en mulighed (på 1 år)? Eller kan han tage 2-årig stx, men nøjes med 2. år? Han er dygtig fagligt og vil gerne gøre det hurtigst muligt. ... -
Kristendom
ForumindlægHvad betyder det, at kristendommen er en universel eksklusiv religion? -
Det folkelige gennembrud
ForumindlægHvilken religion/tro havde man under perioden? -
naturreligion
ForumindlægNogen som vil fortælle kort om naturfolkets religion og hvad mana var? -
Hinduisme HJÆÆÆÆLP
ForumindlægHvilken status havde brahminerne i Veda- religionen? -
hjælp please
Forumindlæghvordan mennesker kan bliv påvikeret forskellige religioner? -
Kun hvis der findes et svar...
ForumindlægHej:) Ved man hvor mange der tror på googlism og hvornår den religionen startede? -
England
ForumindlægNogle der har nogle kilder/links til religion i 1800tallets England. -
eksamensforberedelse;
ForumindlægHvordan forbereder i jer bedst til eksamen?Udover at gennemlæse pensum, er der så andet man burde gøre, og hvad?Og hvordan bevarer i bedste overblikket til selve eksamen? -
4 eller 5 A-fag?
ForumindlægHej. Jeg er en pige som går i 2.g og vi skal her imorgen vælge om vi vil hæve et fag eller om vi vil have et ekstra c-fag. Jeg har nu 4 A-fag bestående af: Dansk og Historie (jeg går nemlig på STX) og spansk og matematik. Jeg behøver nemlig derfor ikke at hæve et 5 A-fag da jeg bare kan tage et... -
Tysk oversættelse
ForumindlægHej :-) er der nogle som vil hjælpe mig med at oversætte disse sætninger fra dansk til tysk? Der er desværre optaget - kan de ringe tilbage senere? Hvad kan jeg hjælpe dem med? hej, der er hos... undskyld, kan de sige det igen? du må have forsat en god dag. hej, du snakker med... kan de v... -
HJÆLP
ForumindlægNogle der har været oppe i matematik C HF skriftlig??
