Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 13661 til 13680 af 45492
-
en fremtid i ingeniør
Forumindlæghej! jeg sidder og tænker lidt på at søge ind til diplom ingeniør i bygning, og dernæst tage en kanditat for at hæve det op til civil ingeniør, men jeg undrer mig over om der er stor arbejdsløshed iblandt ingeniøre, og om jeg overhovedet kan få mig et job efter jeg har taget min uddannelse? har ... -
Edna und Moritz - TYSK
ForumindlægEr der nogle der har skevet stilen "Edna und Moritz" ? I må meget gerne lægge den ind, da jeg virkelig mangler inspiration til denne opgave. -
Deduktion eller induktion?
ForumindlægHej derude. Jeg sidder her med AT og er nået til metode-afsnittet. Er i den forbindelse kommet i tvivl: Jeg har i min redegørelse redegjort for bestemte magtteorier. Jeg har så ud fra en film konstateret, at der er anvendt fx. direkte magt. Har jeg her anvendt den induktive eller deduktive met... -
Henrys lov
ForumindlægHej alle. Jeg sidder og har problemer med et kemispørgsmål. Hvordan kan man forudsige vha. Henrys lov, hvilken atmosfærisk gas, der er mest af i drikkevand? -
Mundtlig dansk FSA.
ForumindlægHej (-: Nu ligger det sådan at jeg skal op i mundtlig dansk herpå mandag, og jeg er lige gået i gang med at forberede det jeg skal sige... Men som nok mange andre bliver man en smule i tvivl om, hvordan man nu skal starte sit oplæg osv. Nu har jeg så om Lyrik og ungdom og ud fra det overordnet em... -
Synopsis - samfundsfag
ForumindlægHej, Må man godt have mere end én problemformuering i sin synopsis? Altså mere end én overordnet problemformulering? Og hvordan skal diskussionen skrives? Altså hvordan skal den bygges op? På forhånd tak! -
WTF abstract i nutid?????
ForumindlægOkay, så vi skal skrive vores absract nutid... jeg kan sagtens sige "this study investigates" som nutid, men jeg bliver jo nødt til at skrive om 9/11 i datid?? det er jo ikke en terroraktion der foregår NU :p SOS -
Tysk eksamens opgave - Edna und Mortiz!!! HJÆLP
ForumindlægJeg har skrevet oversættelsen. Jeg forstår ikke helt historien er der nogen der har en færdig lavet opgave, som jeg kan få inspiration fra? :) Det vil betyde meget! -
DHO - det moderne gennembrud - emne idéer.
ForumindlægNogle der har et par spændende idéer til DHO omkring det moderne gennembrud? -
Eksame! hjæællp
ForumindlægHej Jeg skal op i dansk eksamen her på onsdag! Og jeg skal lave en berretermodel ud af min tekst! Jeg har valgt Ghettoguide af yahya hassan som fordybelses område! Er der nogen der har læst den? som kan hjælpe mig med at lave bererretermodelen? Jeg skal lave! Anslag præsentation uddybning... -
AT tale papir?
ForumindlægSkal op til AT årsprøve i biologi og idræt på fredag og er desværre kommet i problemer med mit talepapir.. Jeg ville hører om der var nogen der havde et talepapir jeg kunne bruge som skabelon? Det behøver ikke være i biologi eller idræt, men bare så jeg har noget at gå efter, da jeg ikke har prøv... -
HJÆLP - Novelle om venskab
ForumindlægNogle der kender en novelle der handler om venskab? Skal bruge den til at perspektivere novellen "hermafrodit". -
95% Konfidensinterval - dobbeltbestemmelse.
ForumindlægJeg har en opgave i statistik (går på bioanalytikeruddannelsen), som volder problemer. Jeg skal lave et 95% Konfidensinterval ud fra middelværdien på to målinger (en dobbeltbestemmelse). Hvordan søren gør jeg det. Kan godt finde ud af at lave et konfidensinterval, men er i tvivl om hvordan jeg g... -
SRP i bioteknologi og dansk
ForumindlægHej alle. Jeg skal i gang med SRP, og vil gerne skrive i fagene bioteknologi og dansk, med vægt på bioteknologi. Har i nogle gode ideer til emner, der kan skrives i? Det ville være en stor hjælp, hvis i ville skrive nogle forslag. Hilsen Simone :) -
novelle handling????
Forumindlægjeg ved ikke hvilket emne jeg vil have til min dansk novelle -
Vektorfelt vs. faseportrætter
ForumindlægHej, Hvad er fordele og ulemper ved at vælge at vise løsningkurver (faseportrætter) fremfor et vektorfelt? -
SOP om Fast Fashion
ForumindlægHej alle Jeg står og skal til at skrive SOP. Jeg synes emnet Fast Fashion og herunder SHEIN kunne være interessant. Jeg vil gerne skrive i fagene afsætning/Innovation og dansk. Men ved ikke hvordan jeg kan inkorporere dansk, er der nogen af jer der har et foreslag? Har prøvet at finde en dokume... -
Anelyse i dansk...
ForumindlægHej jeg har en Anelyse for i dansk, og det er på sangen Blå fra gruppen ulige numer - nu er det sådan at jeg aldrig har prøvet det før, så hvordan og hvorledes gør man til start til slut....håber at nogle kan hjælpe med mig. På forhånd Tak -
HJÆLLP- Fordybelsesområdet - at være ung - sagprosa/avisens gener
ForumindlægJeg er lidt usikker på hvordan skal gøre - håber, at Studieporten kan hjælpe mig lidt på vej :) Jeg har fået forbybelsesområde : at være ung - sagprosa/avisens gener Perspektivtekster: Forældre pjækker med deres børn, opråb til curlingforældre, Lillesøstre får den fedeste løn, kundsten at els... -
inspiration til skat
ForumindlægHej :) jeg sidder med en ØG-opgave hvor jeg skal op til en mudltig eksamen, jeg har valgt emnet forstå din skat dvs. jeg skal finde nogle underemner under skat. er der nogen der ved hvad man kunne gå ind og snakke om?
