Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 13681 til 13700 af 170163
-
Skal vi deles om eksamen?
ForumindlægHey!Ville lige høre om jeg var den eneste som skulle til eksamen i IT her på HHX andet år? Ville høre om der evt var nogle som ville udveklse oplysninger så man kunne få en bedre opgave. Hvis der er nogle der er intra, kan de lige skrive i tråden her =) -
Bio skr. eksamen
ForumindlægHejHvordan gik den skriftlige biologi eksamen i dag? Hvilke opgaver valgte i?Hva synes i om opgavesættet?Synes selv det gik ok. Valgte opg. 1 om cassava, opg. 3 om giftige havsnegle og opg.5 om testosteronSynes det var lidt irriterende med en økologiopgave som en af de store. -
Engelsk eksamen torsdag
ForumindlægEr der nogen der evt. har lavet opgave, været til eksamen eller lign. om Burn Man Burn fra bogen ´´this is my england´´.. Er helt lost! Skal analyserer, fortolke og sætte den i perspektiv?? nogen der har noget?? -
medie fags eksamen
ForumindlægJeg skal op til mediefags eksamen, og skal her snakke om en film vi selv har lavet. Jeg er meget i tvivl om hvad man skal sige om sin egen film? Jeg har skrevet noget ned om dramaturgien i filmen. Er det nok at snakke om det? -
Kimtalsbestammelse vigtig til eksamen
Forumindlæghej, jeg har virkelig brug for hjælp, har udregnet Kimtal ved brug af kimtalsformel. men kan ikke halt forstå hvad det er for nogle resultater jeg får, altså hvad kan man sige om disse resultater til eksamen? -
Mediefag c eksamen?
ForumindlægHej jeg skal snart til eksamen i mediefag på c-niveau, og så ville jeg spørge om nogle gode tips, eller noget som trækker op, hvis du har været oppe evt. Hvad er godt at sige under den analytiske del, og hvad er godt når man skal snakke om sin egen produktion? -
eksamen c niv
ForumindlægHej jeg skal op til eksamen i biologi c... Jeg er rimelig godt med tror jeg i hverfald, men ville hører om der var nogle der har nogle gode råd eller som evt. har et eksempel på et spørgsmål, det ville være super. Jeg er nemlig i tvivl om hvordan et spørgsmål ville være.. på forhånd tak.. håber n... -
Eksamen C-niveau STX
ForumindlægJeg sidder her og skal forberede mig til min eksamen i biologi på C-niveau, men jeg ved ikke helt hvordan jeg gør det smartest. Er der muligvis nogen, der har nogle forslag? Er det f.eks. vigtigt, at man kan fortælle om fordøjelsessystemet uden at kigge på noget? -
Musik eksamen: Gimmick
ForumindlægHej Allesammen Jeg er igang med at analysere; Ain´t too Proud To Beg af The temptations til min musik eksamen. ( c-niveau). Er der nogle der måske kan finde en gimmick i sangen?? Og evt. også et break? -
reducerende carbohydrater - kemi eksamen
ForumindlægHej, jeg skal op til kemi eksamen her snart, og bliver bedt om at redeføre for reducerende carbohydrater. Jeg har intet ide om hvad det betyder, og det jeg har læst jeg har ikke forstået. Håber der er nogle der kan hjælpe. :) -
Fotolke digtet til eksam
Forumindlæghttp://www.festabc.dk/frontpage.aspx?id=0&type=1&dbid=b8421dcd-af03-409d-9bea-a62f6b77bec1 Er der nogen der kan hjælpe mig at fortolke digtet?? skal op i eksam over imorgen, og har brug for nogen hjælp fra jer, hvor i kan fortolke digtet pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz !! -
Engelsk eksamen B
ForumindlægHej folkens, Skal op i engelsk eksamen B d. 21, og tænkte på om nogle havde et resume eller nogle noter om teksten: - The Patriot af Dervla Murphy? Og har i ellers nogle gode råd, eller nogle gode vendinger og gloser der kan være nyttige? :-) På forhånd tak! -
HJÆLP... old eksamen og perspektivering
ForumindlægHej. Jeg skal til old-eksamen om 1 uge. Vi har i forhold til iliaden perspektiveret til Staffeldts "Indvielsen", men jeg har ikke lige været tilstede, da vi gik igennem perspektiveringen. Er der nogle der har arbejdet med den samme tekst, eller kan give nogle input? Mvh. -
Liljevånden dansk eksamen
Forumindlæghej jeg skal op i dansk mundtlig eksamen den 8 juni hvor jeg har trukket fordybelsesområdet psykologien i fortællinger hvor jeg så skal analysere novellen Liljevånden af Lydia Didriksen. det ville være en stor hjælp hvis nogen havde analyseret Liljevånden eller har noter osv om den. -
Essay, klumme til eksamen
ForumindlægJeg har trukket Essay og Klumme til den mundlige dansk eksamen. Jeg har svært ved at finde nogle klummer eller essays at arbejde med. Er der nogen der har nogle gode eksempler på essays og klummer, der er gode at arbejde med og analysere? -
Dansk eksamen i 10 klasse, hjælp
ForumindlægHej, jeg søger hjælp til min dansk eksamen. Jeg har trukket emnet: 1980érne fagartikler. Men det er ikke lykkedes at finde nogle artikler. - Kender i måske nogle eller nogle gode sider hvor man kan finde artikler om 80érne, ville det være en kæmpe hjælp? Tak på forhånd:) -
socialfag skriftlig eksame
ForumindlægHej Er der nogle der har en god ide til et emne indenfor børn og socialfag.Skal igang med skriftlig eksame indenfor dette og er virkelig på den. Vil evt gerne skrive om børn og omsorgssvigt, de offentlige regler. Så hvis der er en pædagog der ligger inde med en god ide vil jeg være taknemlig -
Amplitudemodulering af laserstrålen Eksamen 2015
ForumindlægHej. Jeg har valgt at arbejde med Amplitudemodulering af laserstrålen til min fysik eksamen er der nogen der har en fed ide man kan skrive om ud over hvordan en AM-Radio fungere ? er løbet tør for idere, fysik er ikke mit stærkeste fag. på forhpnd tak :) -
Hjælp til spørgsmål til biologi C eksamen
ForumindlægHej :) jeg skal op til biologi eksamen og har fået et spørgsmål, der lyder: Beskriv med udgangspunkt i en sø, hvordan økosystemet er opbygget. Det her har jeg selv fundet frem til, men jeg er meget i tvivl om det er rigtigt og den rigtige måde at besvare spørgsmålet på, er der nogen, der kan hj... -
Eksamen i kemi B
ForumindlægHej, jeg skal til mundtlig eksamen i kemi B i morgen. Jeg vil høre om der er nogen der ved om man godt må kigge ned i sin rapport, når man skal gennemgå fremgangsmåden til det forsøg man skal snakke om eller vil det trække ned?
