Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 13761 til 13780 af 109300
-
drømmejob??
ForumindlægHej.. sidder lii og stener for vildt lige nu.. hmm så ville bare lii høre hva i går og drømmer om at blive?? jeg vil selv gerne søge ind på medicin 2008 ( er færdig med gym der) men altså jeg kan se at snittet skal være meget over 9 ( liii under 10) hmm men fra 2008 så skal man vel bare ha mat A ... -
forbedre...
ForumindlægHej jeg vil gerne forbedre mit engelsk.. men er der nogle der ude der har efaring med det ? selvfølgelig kan jeg altid se film med engelske undertekster og læse engelske bøger - det forsøger jeg med i forvejen.. men er der andre måder? og er der nogle der har læst eller set en bestemt bog / serie... -
Hurtig hjælp
ForumindlægNogen som ved hvad en krejler er oversat til på engelsk? Krejler sådan en som køber ting for at sælge dem igen. På forhånd tak :) -
Download elektronisk ordbog
ForumindlægHej! Er der nogle der kender en hjemmeside hvor man kan downloade dansk-engelsk ordbog gratis eller til få penge? -
PLEASE. NOGEN DER VIL RETTE
Forumindlæger der nogle som vil rette en kort engelsk stil please. og bare sætte en karakter ud fra 10.klassesniveau. please. mvh. W. -
Videoer med eng og ty undertekst?
ForumindlægHej, kender i nogle videoer i youtube hvor de snakker dansk, med engelsk undertekst? Og kender i også nogle videoer med tysk undertekst? -
Kvuc
ForumindlægHej Alle Jeg vil lige spørg om det er svært, at bestå en suppleringskursus her i sommerferien ? Har selv valgt engelsk... Håber i kan svar for er virkelig nervøs for dette. Tak på forhånd -
KINESISKE RESTKLASSESÆTNING
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder med en opgave, og er egentlig på bar bund. Jeg håber at der er nogle kloge hoveder som kan hjælpe med følgende opgave 4.6 (a og b), som er vedhæftet. Det omhandler den kinisiske restklassesætning. På forhånd tak. -
Gymnasielærer eller farmaceut/ingeniør?
ForumindlægJeg har lige afsluttet 3.g her i sommers.Gennem hele min gymnasietid var jeg ret fast besluttet på at blive gymnasielærer i kemi (og evt. engelsk som sidefag).Imidlertid blev jeg ret usikker det sidste halve år og overvejer nu at blive ingeniør eller farmaceut.Hvorfor? Fordi jeg synes gymnasielær... -
htx
Forumindlæghej jeg har lige startet med at går på htx men jeger lidt forvirret hvad en studieratning er ?. jeg har valget og tag fysik og matematik som studieretning men så ved jeg ikke om senere jeg skal have kun de fag eller om jeg kal også stedigvæk have de andre fag som teknologi og kemi og biologi... -
Seriøsitet...
ForumindlægHej...Hvordan definerer du seriøsitet? Altså her inde på studi.dkMalfoy -
Kludder i Aktivitetsoversigt
ForumindlægNår man ser på en brugers Aktivitetsoversigt i profilen, er der nogle tilfælde, hvor det rapporteres at indlæg i lektieforum er oprettet, hvor det faktisk drejer sig om indlæg, der er besvarelser. -
Økonomi på KU
ForumindlægHej alle .. Ville lige høre om der er nogen der er i gang med at læse økonomi på KU, eller på et andet universitet her i landet. Vil meget gerne høre lidt om studierne. Har læst mig frem til en del på nettet mht. fag osv... men vil gerne høre det fra en der er igang med studiet. Hvor meget fylder... -
Tæller årskarakterer ikke for noget som helst?
ForumindlægHører jeg nogen sige, men hvis de ikke gør, hvad skal så stoppe folk fra ikke at lave sine afleveringer? Jeg hører fra en anden at årskarakterene i de fag man ikke kommer op i kommer til at tælle. Altså vil min dansk årskarakter tælle hvis jeg ikke kommer op i dansk til eksamen.. hvordan foregå... -
gennemsnit?
Forumindlægheeej Går på hhx 3 år og er blevet lidt i tvivl om hvordan man regner gennemsnittet når man bliver færdig? synes det hele er helt forvirring. kan ikke åbne det ark hvor man regner gennemsnit. hvad hvis man har fået dårlige årskarakter? skal de s alle regnes med selvom män ikke skal op i alle... -
Sproglige linje
ForumindlægJeg har nogle spørgsmål ved hensyn til sprolige linje på STX. 1. Er der fordele og ulemper ved at tage sproglig linje? Hvis ja, hvad kan de eventuelt være? 2. Hvilke sproglige uddannelser er der, hvis jeg skal læse til den sproglige linje? :-) 3. Hvilke fag er der i 1.G/2.G/3.G? -
Dansk ekspandere?
ForumindlægKan man ekspandere sit engelsk niveau -
Udviklingsroman ?
ForumindlægHejHvordan siger man "udviklingsroman" på engelsk?Jeg vil gerne til eksamen hvor jeg skal op i Romanen 'About a Boy' kunne sige: The novel 'About a Boy' belongs to the genre >>udviklingsromanPå forhånd tak for hjælpen. -
Upload af opgaver
ForumindlægHey :o)Siden her er sku fantastisk, men jeg har bare et lille spørgsmål.Hva er grunden til at uploadningen af opgaver går så langsomt indenfor nogle fag? Fx har jeg oplevet, at Erhvervsøkonomi går ret hurtigt, mens engelsk halter lidt bagefter?På forhånd tak-Pede c",) -
Essay
ForumindlægHey folkens. jeg har lige brug for lidt hjælp her, jeg sidder og skriver et engelsk essay. Jeg skriver mit essay til en der skal have et kendskab til den novelle der bygget op om, altså have læst den. så er det okay at skrive et essay, hvor modtageren har været nødt til at læse teksten? eller ska...
