Søgning på: matematik fp10 3 december 2021. Resultater: 13801 til 13820 af 135324
-
hvordan var den sidste år?
ForumindlægNogen der kan huske hvad opgavesættet i engelsk indeholdte sidste år (i august og december) -
Opgavesæt
ForumindlægNogle der har et opgavesæt i Fysik A fra Maj, Agust eller december 2008´? -
Hjælp!!
ForumindlægHej... Jeg skal snart til terminsprøver. Er der nogen som ved hvad overskrifterne til fsa 2011 december er? Forhold tak -
Nogen som har skrevet stil om Queen of Diamonds?
Forumindlæghey..er der nogen som har skrevet stil om Queen of Diamonds..det er studentereksamen fra december 1996. -
Is Mcdonald39;s passé to kids
ForumindlægHej..Nogen som har lavet denne opgave? eksames stil fra december 2005 mener jeg! -
TYSK HJÆLP!!
ForumindlægEr der nogen her der ved hvad den skriftlige fremstilling i tysk FS10-prøven, fra december 2011, hedder?!!??!?! På forhånd tak! -
Haster! HF-kommenteringsstil 2006
ForumindlægEr der nogen, der har skevet kommenterings-/eksamensstilen fra december 2006. Mangler virkelig indspiration og den er til i morgen! -
FSA
ForumindlægNogle da har FSA prøven i skriftligt fra december? jeg ville blive meget glad hvis nogen vil lægge den ind -
FSA
ForumindlægNogle da har den skriftlige opgave fra December? ville blive meget glad hvis nogen havde den ;) -
Der er aldrig nogen der hjælper - 488 online! - Mat!
ForumindlægHar ii lavet problemregning med medlemstal , kommunetilskud osv? Fra 1995 december? :( -
engelsk b 2010 dec.
Forumindlæger der nogen der ved hvad emnerne til engelsk b eksamen december 2010 var? -
engelsk b 2010 dec
ForumindlægNogen der ved hvad eksamenssæt STX Engelsk B 2010 december er? -
Dansk 9. kl. læseprøve
ForumindlægNogen der ligger inde med en dansk retskrivning og læseprøve fra december 2016 facit. På forhånd tak. -
FP9
ForumindlægHej er der nogen som har dansk fp9 retskrivning eller læseprøve fra december 2020? Tak på forhånd -
TERMINSPRØVE HJÆÆÆÆLP!!!!!!!!
ForumindlægHej alle er der nogen som har været oppe i dansk skriftlig fremstilling december 2014? -
brøk
Forumindlægjeg er lidt i tvivl om hvornår man skal sætte parenterser rundt om ledene, f.eks. skal jeg udregne følgende: ((a-2b)/6)-((3a-2b)/9)) den første brøk forlænges med 3 og den anden med 2, deraf har de fællesnævneren 18: ((3a-6b)/18)-((6a-4b)/18)) De kan nu flyttes over på EN fælles brøkstreg: ... -
HJælp
ForumindlægHej. Jeg går i gym, 3g. og Jeg skal muligvis op til matematik her til sommer. og ville høre om der var en som havde haft det på A niveau som kunne hjælpe mig når den tid kommer?? -
Find den afledte funktion
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med denne opgave? Bestem den afledede funktion for følgende funktioner, idet du angiver de regneregler, som du anvender, og hvor de anvendes: g(x)=x^3 * e^-x -
Sandsynlighedsregning - HASTER!!
ForumindlægHej, er der nogen, der kan hjælpe mig med nedenstående opgaver (alle 3 delspørgsmål), hvor i viser alle trinene i beregningen eller forklarer, hvad i gør undervejs, da jeg er helt på bar bund omkring, hvordan opgaven løses. Tak på forhånd! -
Har jeg bestået Mat A?
ForumindlægHvis jeg nu som afsluttende karakter har fået 7 skrftlig og 4 mdt, har jeg så bestået matematik A STX, hvis jeg får 00 til den skriftlige eksamen? Og kan jeg da komme ind på medicin? Eller skal eksamen også være bestået førend man kan komme ind på medicin?
