Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 13841 til 13860 af 23765
  • Støkiometri

    Forumindlæg
    Hej alle.. Jeg er i gang med en rapport, og kommer så til en opgave hvor der står beskriv med dine egne ord hvad støkiometri er, jeg har ingen problemer med at lave et støkiometrisk skema, det er mere det at forklare hvad det egentlig er?!
  • Vitalkapacitet?

    Forumindlæg
    Hej, er i gang med min NV rapport, men er lige gået lidt i stå.. Er nået til et spørgsmål som lyder på: Hvordan kan vatilkapacitet forsøge forbedres, altså opnå en mere præcis data? Nogen der kan give et eksempel? På forhånd tak! :D
  • Bestemmelse af reaktionsorden

    Forumindlæg
    Tænkte om der var nogen, som gad kigge i min rapport, da jeg har problemer med at løse resultatbehandlingens sidste del. Så hvis nogen vil hjælpe en kemiker i nød kommer der et link her http://peecee.dk/upload/view/99673 Hilsen Anders
  • DIO-haster

    Forumindlæg
    Jeg har brug for jeres hjælp. Jeg skal skrive en rapport snart, og skal derfor have lavet en problemformulering. Fagkombination er: Dansk og historie Mit emnevalg er: Internationale reklmer. En der kan hjælpe mig med at lave en god problemformulering. Mvh Maja
  • DIO-haster

    Forumindlæg
    Jeg har brug for jeres hjælp. Jeg skal skrive en rapport snart, og skal derfor have lavet en problemformulering. Fagkombination er: Dansk og historie Mit emnevalg er: Internationale reklmer. En der kan hjælpe mig med at lave en god problemformulering. Mvh Maja
  • calciumhydroxids opløselighedsprodukt

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder og laver en rapport om calciumhydroxids opløselighedsprodukt. Mit problem er at jeg ikke forstår hvordan jeg skal beregne [OH-] og [Ca2+], så hvis der er nogle som har lavet sammen forsøg, ville det være lækkert, hvis i ville forklare mig det.
  • SWOT E-handel

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med at lave en rapport indenfor E-handel og ville høre om der er nogle som har lavet en SWOT analyse for en internetvirksomheder, eksempler for internetvirksomheder kan være torvet.dk, www.bestfood.dk, www.fiskehuset.dk, www.slagter.dk og www.aarstiderne.com. Håber nogen kan hj...
  • Viden om ørken

    Forumindlæg
    Jeg har nogle spørgsmål til en biologi rapport omkring ørkenen. Jeg har brug for viden om: -Klimaet i ørkenen. -Jordbunden i ørkenen. -Vandets kredsløb i ørkenen. -Specielle træk ved ørkenen. Mange tak :)
  • Beregning af volume af alkohol

    Forumindlæg
    Jeg står og skal aflevere en kemi rapport, og jeg har brug for hjælp. Jeg skal beregne en gærblandinges volumen. Men de eneste tal jeg har er en start og slut vægt, på henholdsvis: Start: 289,52 g Slut: 281,12 g Hvordan beregner jeg volumen??
  • Scientology haster

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal aflevere en rapport om scientology på onsdag og jeg har svært ved at finde svar til: Hvilket verdensbillede har sekten? Er sekten politisk enggageret? Hvordan løber sekten rundt økonomisk? Hvad er samfundets holdning til sekter generelt?¨ håber I derude an hjælpe. tak
  • Vands fordampningsvarme ! HASTIGT

    Forumindlæg
    Hej jeg har lavet en rapport omkring vands fordampningsvarme. Men ved ikke hvordan jeg skal svare på dette spørgsmål: - Der er fordampet lidt vand, inden kogningen begynder. Forklar om dette vil gøre den beregnede fordampningsvarme for stor eller lille? kan nogen hjælpe med at svare på dette ..
  • Muslimerne ?

    Forumindlæg
    Var deres verdensbillede ligesom de kristne? Eller hvad? Det ville være dejligt, hvis en muslim kunne svare mig på dette. Kan desværre ikke finde noget om bogens folks verdensbilleder :S. (nederen). Håber virkelig at få hjælp, da jeg er i tidsnød mht. min rapport. På forhånd tak.
  • Hjælp-vippespirometer

    Forumindlæg
    Hej... jeg er ignang med en biologi rapport om vippespirometer... Formålet med dette forsøg er at bestemme iltoptagelsen i både hvile tilstand og arbejdstilstand for forsøgspersonerne. men jeg ved ikke hvad man kunne evt. skrive i teoriafsnitet... nogle kan hjælpe??? vil bære taknemlig... M...
  • hjælp det haster

    Forumindlæg
    Hej... jeg er ignang med en biologi rapport om vippespirometer... Formålet med dette forsøg er at bestemme iltoptagelsen i både hvile tilstand og arbejdstilstand for forsøgspersonerne. men jeg ved ikke hvad man kunne evt. skrive i teoriafsnitet... nogle kan hjælpe??? vil bære taknemlig... MV...
  • Pi

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder lidt fast i min rapport. og jeg håber nogen af jer kunne hjælpe mig. Spørgsmålet lyder på at jeg skal lave et eksperiment som kan vise eller beregne, hvad pi er tilnærmelsesvis? Tak på forhånd og ha´ en god dag
  • HJÆLP DIO!!! DET HASTER!!!

    Forumindlæg
    Jeg har valgt Bush doktrinen som emne, og har okay styr på hvad jeg skal have med osv. har bare problemer med opstillingen ??? Nogen der kan fortælle mig hvordan min rapport skal stilles op sådan nogenlunde så det ikke bliver noget rod :) tak
  • forskel på kroppens celler og æg- og sædceller

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med en biologi rapport, og har frygtelig brug for hjælp! Det er ikke mit stærkeste emne. Der bliver spurgt: "Hvordan adskiller æg- og sædceller sig fra resten af kroppens celler? Er der nogen der har en begrundelse for det? 1.000 Tak på forhånd
  • Naturtonerækken og kvintspiralen?

    Forumindlæg
    Hvordan kan jeg forklare disse to ting bedst muligt? Min gruppe og jeg forstod intet af dette under vores AT uge - og vi har brug for lidt hjælp, da vi nu står på bar bund; det skal indgå i en rapport vi skal aflevere, så det haster en smule. Tak på forhånd!
  • Molins model

    Forumindlæg
    Jeg har en opgave hvor jeg skal give forskellige forklaringer på socialdemokraternes valgnederlag i 2005 og der står at jeg skal bruge molinsmodel, men ved ikke lige hvordan jeg skal gribe det an. HAr godt hørt om modellen, men forstår ikke hvordan jeg skal bruge den i en skriftelig rapport?
  • Methylorange! Hjælp venligst?

    Forumindlæg
    Jeg sidder pt. og kæmper med en rapport med titlen "Spektrofotometrisk undersøgelse af methylorange" og kan simpelthen ikke finde ud af det meste af efterbehandlingen. Tænkte på om der var nogle der havde den liggende så jeg kan få lidt hjælp?