Søgning på: historie noter stx. Resultater: 13921 til 13940 af 33650
-
Schuberts Unvollendete gennemgang
ForumindlægDer skulle vel ikke være en som ligger inde med en gennnemgang/noter/anything til teksten Schuberts unvollendete? Står og skal til test i den på tirsdag, men den er satme lang :P -
Ich lauf niemandem mehr nach
ForumindlægHej :) Jeg skal skrive en opgave omkring teksten: "Ich lauf niemandem mehr nach" Er der nogle som har nogle gode noter til teksten? -
Nogen der kan hjælpe?
ForumindlægHej, er der nogen som ligger inde med gode noter omkring Märchenzüge eller forskellen på Volks- og Kunstmärchen..? Det ville være kanon. Tak. Nathalie -
Mundtlig Engelsk B The empire strikes back
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med noter angående thema The empire strikes back??? Eller indien?? På forhånd tak.. -
Haster!!
ForumindlægHej med jer Er der nogle af jer som har noter eller en opgaver om terrorisme i den internationale verdensorden i dag?? I må have en god aften -
En der ved noget om salt? haster
ForumindlægHej. Jeg mangler seriøst en lille note til min eksamen, kan strøm gå igennem rent salt? -
Økologi
ForumindlægHejsa! Er der ikke nogle der har/har haft biologi på A niv. i gym. der har en masse dejlige noter om Økologi? På forhånd tak! -
Hjælp til makro og mikro
ForumindlægHej :) jeg har utrolig meget brug for lektiehjælp eller gode noter til makro og mikro. evt. gamle eksamens opgaver tages imod. På forhånd tak -
videotape by Don Delillo
ForumindlægNogen der har læst denne tekst? eventuelle noter eller analyse? jeg er ved at blive skør simpelthen. Mvh. -
GERIATRIC WARD - HASTER
ForumindlægEr der nogen, der sidder inde med en analyse eller blot nogle noter til digtet: "Geriatric Ward" skrevet af Pheoebe Hesketh, 1960?? -
Jordens Salte
ForumindlægHi... Jeg har brug for nogle noter om salte, nitrogens kredsløb, kalkning m.m. Er der nogen, der kan hjælp mig med det..? ;) -
Kunst i antikken - det haster!
Forumindlæger der nogle der har nogle gode noter om kunsten i arkaisk, klassisk og hellenistisk tid liggende? kan ikke finde noget brugbart herinde :s -
Morten Nielsen - Dette er ikke døden
ForumindlægDer er ikke tilfældigvis nogen, der har nogle noter om dette digt vel? ^^ Alt kan bruges og vil blive sat pris på! -
iliaden -
ForumindlægHej, Er der nogle der kan fortælle mig hvad 121-224 (ilios mure) i iliaden handler om? evt nogle der ligger inde med nogle noter -
Hjæææælp Plz..--Plz
ForumindlægAlles in allem side 106 øv 5 Nogle der har noter eller opgaveløsninger derfra??? Hjælp søges straks -
skalarprodukt
Forumindlæghej er der nogen som ligger inde med noter/links eller andet til brugbare beviser angående skalarproduktets egenskaber/anvendelse?? på forhånd tak -
2. mosebog kap 12
ForumindlægEr der nogle der har noter til kap 12?? Jeg har læst og mener at det handler om påske. hvad er der mere at sige.... -
Noget om Dantes guddommelige komedie??
ForumindlægEr der nogen der ligger med nogle rigtig gode noter om Dantes guddommelige komedie?? Skal til eksamen den 10. januar, så det haster virkelig!! Please, det ville være en huge hjælp.. -
Nitrogenkredsløb.
ForumindlægJeg kan ikke finde noget som helst om nitrogenkredsløb på dansk inde i google. Er der nogen som har nogle noter om det? Det ville være meget behjælpelig ;) -
Barokken - Synet op gud
ForumindlægHey er der nogle der kan hjælpe ? Skal fremlægge om SYNET PÅ GUD OG RELIGION i Baroktiden. Nogle har noter eller opgaver om Det ? Tak på frhånd :)
