Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 13941 til 13960 af 23766
  • accelerationen i et frit fald

    Forumindlæg
    jeg har lige været mine rapporter igennem og er stødt i noget.... reelt skal genstandens acceleration i et frit fald være lig tyngdeaccelerationen ikke sandt..??? men jeg får genstandens acceleration til noget der er mindre en tyngde accelerationen. skyldes det fejlkilder eller..???
  • Reklamebereua - segmentering

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg har virkelig et problem idet jeg skal lave en markedsorienteret rapport om et reklame bereau og jeg tænkte at bruge segmentering, men jeg er ikke sikker på hvordan jeg skal segmentere et reklame bereau og om det overhovedet er muligt? Håber i kan hjælpe mig!
  • Det Arktiske Hav som levested???

    Forumindlæg
    Sidder og roder lidt med en rapport om det arktiske hav.. Gik super godt indtil følgende spørgsmål kom frem: Hvordan er det Arktiske Hav som levested? Der stod jeg sq lige af.... Nogen der kan hjælpe med et råd eller to? ^^'
  • billedkunst projekt (eksamen),hjælp :(

    Forumindlæg
    hey jeg skal op til billedkunst eksamen ( b niveau), men vi skal skrive en rapport om vores produkt som vi har valgt osv. Derfor vil jeg hører om nogen af jer har lavet sådan noget så jeg kan se hvad der skal med osv, er lidt i tvivl.
  • Nyttevirkning

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med at lave en rapport, og skal bestemme nyttevirkningen ved opvarmning af vand. Jeg ved at nyttevirkningen er n = Eudnyttet/ Etilført, men kan i denne situation ikke forstå hvor den kommer fra. Hvis man bl.a. kigger på en elkedel, hvad er den udnyttede og tilførte energi så her?
  • Blodtypebestemmelse

    Forumindlæg
    Hej folkens, jeg håber i kan hjælpe mig. Jeg skal skrive en rapport om blodtyper, og jeg skal blandt andet skrive om hvilken blodtype mine forældre kunne have haft, når min blodtyper er A rhesus negativ. Er der nogen der er lidt skarpe til det? Det ville være en stor hjælp! På forhånd tak :))
  • Hjælp ? (Kig mit spørgsmål!)

    Forumindlæg
    6. Vækstmodeller Gør rede for hvordan man kan analysere et datasæt for om det passer med en bestemt vækstmodel. Du skal komme ind på, hvordan man kan bestemme variabelsammenhængen. Inddrag gerne din rapport Hjælp! Mvh Astrid xD
  • Innovation eksamen - hjælp

    Forumindlæg
    Hej :) jeg skal op i innovation c eksamen, og jeg er meget i tvivl om hvordan det foregår. Jeg har lavet en rapport, men jeg ved ikke hvad der er vigtigt at komme ind på til eksamen, og hvad der er mest relevant. Håber der er nogen der kan hjælpe!
  • kildekritik???

    Forumindlæg
    Jeg sidder med en kronik skrevet af en professor. Han er imod globaliseringen og det kommer tydeligt til udtryk i kronikken igennem hans egne meninger. Dog understøtter han mange af sine holdninger med udsagn fra økonomer, rapporter fra FN og sådan. Er det så en andenhåndskilde og en sekundær...
  • Gitterspektroskopi - grafisk for brint

    Forumindlæg
    Hejsa.. jeg er i gang med skrive en rapport om gitterspektroskopi. Jeg skal besvare et spørgsmål som lyder: A. hvilke betydning har hældningdkorfficienten B. Så skal jeg også redegøre for hvilke energiniveauer der er`? Håber der er nogen som kan hjælpe! på forhånd tak.
  • Biomialfordeling og Biomialeksperiment

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en rapport om bionimalfordeling og eksperiment. Men hvad er forskellen på fordeling og eksperiment egentligt? Jeg ved at: ved en biomalfordeling er der kun succes eller fiasko, og basis sandsynligheden for succes er P mens den for fiaske er 1-P. Men er det så ikke det samme ve...
  • Gærcellers formering

    Forumindlæg
    I forbindelse med en rapport skal jeg skrive om gærcellers formering. Er kommet i tvivl om knopskydning og mitose er det samme? eller om knopskydning er en form for mitose og findes der så andre former? Gerne svar med henvisning til kilder hvor jeg kan læse om det. Hilsen Susanne
  • Translation og Transkription?

    Forumindlæg
    hey guys, Jeg sidder med en biologi rapport om protein syntesen... jeg skal nemlig svare på hvad translation og transkription er. Men jeg kan ikke huske det og jeg kan ikke finde noget om det i bogen :S
  • DESPERAT!!!

    Forumindlæg
    Hej alle! vi sidder og har naturvidensskab og skal lave en rapport. et af spørgsmålene lyder: Hvordan vil du lave en 20 ‰ saltvandsopløsning? et andet spørgsmål er: Hvordan vil du finde ud af, hvor meget saltvand der er i de 3 vandprøver fra startvand, isvand og restvand? vi håber i kan...
  • oxidation af alkohol

    Forumindlæg
    Jeg sidder med min rapport "oxidation af alko." Jeg skal forklarer hvor det er vigtigt at man ved oxidationen af alkoholen hurtigt fjerner oxidationsproduktet fra reaktionsblandingen? ... og det kan jeg simpelthen ikke finde ud af
  • Polynomier - rødders vigtige egenskaber

    Forumindlæg
    Hey :D Som min overskrift lyder, har jeg i rapport fået til opgave at svare på: Nævn to vigtige egenskaber for rødder i et vilkårligt polynomium. - håber I kan svare på mit spørgsmål ;)
  • Respiration på to måder??????

    Forumindlæg
    Hej alle sammen!! Jeg vil meget gerne hvis i lige kan hjælpe mig, da jeg skal aflevere rapport i dag! Jeg sidder med et mindre spørgsmål.. Jeg forstår ikke helt det med respiration.. Kan det gøre på to måder? Jeg har hørt om respiration ved gæring og respiration i mitochondrierne.. hvad er for...
  • NV - isborekerner.

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder og laver NV rapport til imorgen, og er blank! som jeg altid er i det fag. et af "spørgsmålene" lyder; diskuter om man bør lave CO2-begrænsninger i verden, når man ved at CO2 absorberer langbølget udstråling fra jorden. ????? (:
  • renhedsbestemmelse

    Forumindlæg
    hej har en rapport der hedder: renhedsbestemme af benzoesyre, ved potentiometri og der står til spørgesmål 1. Hvilken type reaktion er der tale om ved renhedsbestemmelsen ? 2. I hvilket pH-område kan ækvivalenspunktet forventes ? Forklar kunne ik besvar dem
  • Fremlæggelse???

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg skal have teknologi terminsprøve næste uge, hvor jeg skal fremlægge om et projekt emne om affald, hvor jeg har lavet et produkt og skrevet en rapport. Men jeg ved ikke helt hvad fremlæggelsen skal indeholde, er der nogen som kan hjælpe mig?? Med venlig hilsen ludvig