Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 1381 til 1400 af 181597
-
Dumpet matematik A. Kan jeg tage HA.
ForumindlægJeg er i den situation, at jeg lige pt. tror at jeg dumper matematik A skriftelig på årskarakteren. Mit snit er dog på ca. 9. Under optagelse til HA studiet står der at man skal bestå Matematik B for at kunne blive optaget. Hvad så hvis jeg dumper Matematik A.? Kan jeg stadigvæk blive optaget.? -
Matematik A
ForumindlægHej folkens Jeg søger en lektiehjælper som kan hjælpe mig i matematik A niveau. Går på 3. G HTX. Hvis det lyder noget for jer, så må i gerne skrive en pb til mig. Skal være nær Skanderborg og Aarhus -
Andre der har været til fysik A eksamen i dag?
ForumindlægHej studieportalen. Nogen herinde der har været til skriftlig fysik A eksamen i dag, og har lyst til at sammenligne vores besvarelser? Bare for sjovs skyld (: -
Matematik A
Forumindlæghejjeg skal til at have mat A efter sommerferien og ville gerne vide hvilke emner man skal komme igennem-pensum...er der ikke nogen der kan skrive dem ind her, da det formodentlig vil være det samme på alle mat A hold...MVH osterejen:) -
Matematik eksamen?
ForumindlægHej. Jeg skal op til mundtlig matematik på mandag, da jeg aldrig før har været oppe til mundtlig matematik før, vil jeg spørge, hvordan man kan forberede sig bedst muligt. På forhånd tak. -
Fys A
ForumindlægHeey SP. Jeg skal her nu snart til vælge A fag. De fag jeg har muligheden for at vælge imellem er: Engelsk A, Tysk A, Kemi A og Fysik A.. Men problemet ligger i at jeg ikke rigtig ved hvad det vil indebærer at have disse forskellige fag i dette niveau? Så vil høre jeres erfaring om disse fag,... -
skriftligt optagelsesprøve
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan skriftligt optagelsesprøve foregår ? hvordan er det ? -
Søger hjælp til skriftlig eksamen i Afsætning
ForumindlægHej alle sammen! Jeg står og skal til skriftlig eksamen i Afsætning her den 25. maj. Da afsætning aldrig har været min stærkeste side, skriver jeg herinde for at bede om hjælp til hvordan man bedst muligt kan forberede sig til denne eksamen. Er der noget læseforberedelse foruden bind 1 og 2 af af... -
Tysk eksamen skriftlig...
ForumindlægHejsa alle sammen her inde...!Til dem der ska´ op til tysk skriftlig eksamen... Hvilke emner kommer på banen tror i?Jeg håber da selv at det ik bliver en svær en, og jeg håber slet ikke at de emner vi får i tysk er ligeså dumme, som dem vi fik i dansk....HilsenPuk -
biologi skriftlig eksamen
ForumindlægJeg har biologi skriftlig eksamen imorgen. Jeg har problemer med økologi spørgsmålene og biokemi spørgsmålene.. Nogengange kan jeg ikke se, om de mener fotosyntese eller respiration i spørgsmålet, er det nogen der kan hjælpe ? Også har jeg også problemer med at tjekke om det er en isomerase eller... -
Dansk skriftlig eksamen
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal op til dansk skriftlig eksamen i morgen. Dog føler jeg mig ikke særlig klar, og kunne egentlig godt tænke mig at høre, hvilke genrer der plejer at komme? Evt. hvilke metoder/modeller der er gode at anvende? Samt hvad skal man fokuserer mest på? Hvordan skriver man en go... -
Mat A terminsprøve
ForumindlægHej alle sammen Jeg har terminsprøve på torsdag i Matematik A. Har I nogle gode råd til hvordan jeg kan forberede mig bedst mulig til prøven ? Er der nogle emner jeg måske skal være mere fokuseret på end andre ? Andet jeg skal være opmærksom på ? -
Matematik eksamen
ForumindlægHej Jeg har snart eksamer og skal op i matematik mundtlig. Matematik er ikke en af mine yndlingsfag og er derfor ret nervøs for at jeg ikke kan bestå den. Har i nogle gode tips eller ideer hvad man kan gøre for at blive klar til den mundtlige eksame og i må meget gerne skrive, hvis i har kommet ... -
Matematik B, mundtlig eksamen - hvis jeg dumper?
ForumindlægHejsa :) Jeg skal op i mundtlig matematik her til sommer, og jeg er vildt nervøs! Til terminsprøven fik jeg 00. Min årskarakter er skriftligt 00 og mundligt (den midertidige) 02. Jeg er SÅ bange for at dumpe til mundtlig eksamen, da jeg er virkelig dårlig til matematik på B-niveau. Hvis nu je... -
matematik A
Forumindlægen fuktion f er løsning til differentialligningen diff(y(x), x) = 2*y(x)*(8 - y(x)); grafen for f går gennem punktet p(0,2) a) bestem en forskrift for f -
Eksamen sidste år..
ForumindlægHey...Er der nogen der ved hvad man kom op i til engelsk / og tysk skriftlig eksamen sidste år?(gymnasie)Hvad hed teksten? Håber der er nogen der vil svare...hilsen mig -
Matematik A
ForumindlægHej Kender I en som gerne vil tilbyde matematikhjælp for penge? Jeg har stærkt brug for privatundervisning i integration ved substitution og differentialligninger. Jeg føler mig tryg ved en kvinde, da jeg selv er det, og håber I kender en kvindelig matematik lærer. Mange tak på forhånd! -
Evaluering af skriftlig mat A stx
ForumindlægEr der nogen, der ved hvornår evalueringerne af de skriflige eksamener bliver tilgængelige på undervisningsministeriets hjemmeside. For kunne nemlig godt tænke mig at sammenlige karakterene givet til dem der var oppe d. 25 maj i mat A med karakterene fra den 31 maj. -
Matematik årsprøve
ForumindlægHejJeg skal til matematik årsprøve skriftlig på fredag, og tror at den bedste måde jeg kan træne på er at løse nogle opg.Nogen der kan sig emig hvor jeg kan finde eksempler på eksamens opgaver?Louise -
Lommeregner til Mat A
ForumindlægHej - Hva lommeregner skal man have hvis skal have Mat B og bagefter Mat A ? Nogle bud på et rigtig god lommeregner der sådan også er nem af bruge ?
