Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 13981 til 14000 af 23766
  • Monsun

    Forumindlæg
    Heej alle sammen.. Jeg går på HF (1 år) Og jeg skal lave en rapport om Monsun, men da jeg var syg da vi lavede den i klassen vil jeg gerne spørge om nogen af jer ved hvad man skal skrive om og hvad Monsun er?
  • Kemi spørgsmål

    Forumindlæg
    Hej jeg skal skrive en rapport og svare på spørgsmålene: Hvorfor er salte opløselige i vand? Hvad er en alkohol? Hvilke slags kemiske bindinger holder en alkohol sammen? Er der nogle som kan hjælpe? På forhånd tak.
  • Hvad betyder det?

    Forumindlæg
    Jeg sidder med en rapport, hvor jeg er nået til diskussions delen. Spørgsmålet siger: diskuter modellernes forudsætninger i forhold til de to virksomheder? Det er ikke selve spørgsmålet, der er problematisk. Det er "modellernes forudsætninger" som jeg ikke forstår. Hvad betyder modelle...
  • uddannelse

    Forumindlæg
    hej allesammen Jeg skal skrive en rapport om stedet jeg var til praktik hos og et spørgsmål har jeg haft svært ved at finde ud af: hvor lang tid det tar at blive art director eller grafikker? svar hurtigst muligt tak :)
  • hjælp den tvivlsomme:(

    Forumindlæg
    hej alle, min lærer har stilt os dette spørgsmål i en rapport, som jeg ikke helt forstår: " Hvordan ser en sædcelle ud, analyser halens struktur og diskuter om man finder den andre steder" . Er det halen eller sædcellen han mener om man kan finde andre steder? :OOO
  • Molekylerne i maden.

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har en spørgsmål, angående molekylerne i ens mad. Hvad bruges molekylerne i maden til? Det er en spørgsmål, fra min biologi rapport, som jeg er i gang med, og jeg er så lige gået i stå ved denne spørgsmål. Håber at I vil give jer tid til at svare på den :)
  • Klima

    Forumindlæg
    Hej guys and girls Jeg har brug for lidt hjælp angående min naturgeografi rapport i STX, 2.g Spørgsmålet er: Forklar herefter årsagen til, at der er nedbørsmaksimum i Napoli i vintermånederne samt nedbørstypen. Hvordan finder man ud af det? Tak på forhånd for hjælpen. - Panda
  • Luft tryk :D

    Forumindlæg
    Jaer... Jeg skal skrive en rapport om luft men jeg kan ikke finde noget på nettet om Lufttryk:P kan du forklare det? (jeg går i 7 på folkeskole så slap lige af med de svære ord tak ) Knus Kathrine
  • Varmefylde (lod) - diskussion?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen:) Jeg er igang med at skrive en rapport om varmefylde, hvor man, udfra loddets varmefylde, skal bestemme hvad loddet er lavet af. Desuden skal der indeholde et diskussionsafsnit - og mine damer og herre - har i nogen idéer til hvad man kan diskutere om? :) På forhånd tak og god ...
  • Blodtypebestemmelse

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder her og roder med en biologi-rapport og vil høre om jeg kan få noget hjælp?? Mit spørgsmål er: hvilke mulige genotyper og fænotyper har jeg, når min blodtype er A +?? Jeg håber jeg kan få lidt hjælp...... ;-)
  • Jeg kan slet ikke følge med (efterløn) ?

    Forumindlæg
    Jeg har ikke fulgt så meget med på det seneste. ... Det er derfor super fedt, at jeg til på mandag skal have en rapport/stil om efterløn klar! -.- Er der nogen, der hurtigt kan fortælle hvad det i bund og grund går ud på, hvem der mener hvad osv.? På forhånd tak! (:
  • SØGER BIOLOGI HJÆLPELÆRER

    Forumindlæg
    Hej, jeg søger en biologi hjælpe lærer. Jeg har en rapport for til på onsdag, som jeg synes er virkelig svær, og gerne vil have hjælp til. Jeg går i 3g og har biologi på B-niveau. Selvfølgelig er hjælpen mod betaling. :-) Mvh Emilie Fonager
  • Bestemmelse af blodtyper

    Forumindlæg
    Hej alle sammen.. Jeg har et spørgesmål, som har forvirret mig i rapporten om blodbesmmelse. Her er det føglende spørgesmål, som hører under diskussion: Forklar sammenhængen mellem genotype og fænotype i de to blodtype systemer (Rhesus + ABO) Mange tak på forhånd, håber der nogle det vil svare..
  • blodtypebestemmelse

    Forumindlæg
    heej folkeeens! er igang med en biologi rapport, men er gået i stå ved et spørgsmål.. håber i kan hjælpee. spørgsmålet lyder således: Forklar sammenhængen mellem genotype og fænotype i de to blodtype systemer. (AB0- og Rehsus systemet) /:
  • Statisk og dynamisk energi. hjælp tak

    Forumindlæg
    Hejsa person der ser det her. Jeg skal skrive en rapport om statisk og dynamisk energi. Jeg forstår det simpelthen ikke. Og siden vi er i coronakrise kan jeg ikke spørge min lærer om hjælp. Altså skal bare bruge en forklaring på hvad statisk og dynamisk energi er hvis du har tid. Tusind tak
  • To A rh+ mennesker har fået et barn der er 0 rh-. Hvordan er det gået til?

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg skal lave en rapport om blodtypernes genetik, og jeg kan ikke finde ud af at besvare dette spørgsmål: To A rh+ mennesker har fået et barn der er 0 rh-. Hvordan er det gået til? Håber at I kan hjælpe mig ;-) Vh Annemie
  • Hjælp til opgave ang. Dawins teorier

    Forumindlæg
    Håber i kan hjælpe mig med disse to spørgsmål til min rapport: - Redegør for Darwins teori. Benyt herunder begreberne tilpasning, genetisk isolation og mutation. - Redegør for Lamarcks teori og analyser den i forhold til nutidens genetiske viden. På forhånd tak! :)
  • excel

    Forumindlæg
    Hej derude. Jeg skal i en rapport tegne Elys som funktion af Etilført. Er der nogen der kan forklare hvordan jeg kan gøre det på excel 2007? - jeg har prøvet mig frem uden held... På forhånd tak
  • Tørstofbestemmelse

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er i gang med at skrive min første rapport til nv, og skal til at fremstille en hypotese om der er mest tørstof i kort eller i langt græs. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive, så håber der er en, som kan hjælpe :-) Tak på forhånd!
  • HJÆLP HASTER

    Forumindlæg
    hej derude Jeg har 2 spørgsmål som jeg skal besvare til en rapport. jeg kan ikke finde noget jeg kan supplere med til besvarelsen Kan spytamylase fungere i mavesækken? forklar de forskellige bindingstyper: