Søgning på: analyse af vædderen. Resultater: 14001 til 14020 af 23785
  • Lektie hjælpe

    Forumindlæg
    Hej jeg søger en der kan hjælpe mig i Dansk, skal analyse og fortolke en novelle. til mit eksameprojekt. Jeg har dansk på HF på A niveau. god løn gives.
  • Mangler en bog eller tekst for dødsstraf...

    Forumindlæg
    Jeg har et problem da jeg skal lave en komparativ analyse af "Dead man walking" og en selvvalgt tekst der forsvare dødsstraf. Nogen der kender til en tekst der forsvare dødsstraf? :D
  • Filmgenre - Interstellar

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med at lave en analyse af filmen Interstellar, men har svært ved at bestemme filmens genre. Er der nogen, som kan hjælpe? På forhånd tak.
  • Thomas Kingo salme?

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har analyseret en salme af Thomas Kingo, men som ikke har sat ind her på studieportalen eller studienet? Har virkelig brug for en, har ingen anelese hvad jeg skal skive i den.. Ville være en kæmpe hjælp! Er ogs selv villig til og give afleveringer ud.
  • Bro over kirkegårdsåen i Assens

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har trukket romantikken i mundtlig dansk. Jeg har valgt at analysere malerier "Bro over kirkegårdsåen i Assens". Men jeg ved ikke hvad jeg skal læse op til min oplæsning..
  • Nowhere Man - Beatles

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er i gang med SRP, og har brug for noget hjælp til en tekstlig analyse af Beatles' sang "Nowhere man", er der nogen som kan hjælpe? Mvh
  • Sensommerflirt

    Forumindlæg
    Hey jeg ville høre om der var nogle som havde lavet en analyse/aflevering af novellen af "sensommerflirt" skrevet af Dorrit Willumsen. Jeg ville blive glad for lidt hjælp/inspiration. På forhånd tak :)
  • Hvilken model?

    Forumindlæg
    Jeg skal redegøre for promotion specielt for Apples branding af iprodukter nogen eventuelle modeller jeg kan bruge der? En analyse af Apples markedsføringsstrategier, hvilken model kan man bruge her?
  • Solsort og snefnug

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til eksamen med prøveplægget Solsort og snefnug, men jeg er get i stå! Kunne i muligvis smide jeres analyser i kommentarfeltet, det ville i hvert fald være til stor hjælp Tak på forhånd
  • SSO - Anna(jeg)anna

    Forumindlæg
    Hey..jeg har besluttet mig for at skrive om klaus rifbjergs anna(jeg)anna i SSO...er der nogen der ligger inde med nogle analyser eller andet om bogenmvh
  • Jazz - swing

    Forumindlæg
    Er der nogen, der evt. vil være villige til at hjælpe med at analysere numre fra jazz i 30'erne. Fx Sing Sing Sing af Benny Goodman
  • Synopsis - Artikeler

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har trukket artikeler men ved ikke hvad jeg kan lave som underpunkter til mit over punkt som er "Analyse punkter" Nogen der muligvis kan hjælpe?
  • Hvilken model i afsætning?

    Forumindlæg
    Jeg skal redegøre for promotion specielt for Apples branding af iprodukter nogen eventuelle modeller jeg kan bruge der? En analyse af Apples markedsføringsstrategier, hvilken model kan man bruge her?
  • Oversættelse - hvem er han?

    Forumindlæg
    Hvis jeg skal oversætte den korte sætning 'hvem er han?' til tysk, skal det så blot oversættes til: wer ist er? Er nemlig ikke helt inde i analysen, når det kommer til spørgende pronomener.
  • Skriv min stil!? PLEASE

    Forumindlæg
    Har en dansk billede analyse på 6 sider for til i morgen! Har desperat brug for hjælp!!!!! Billede 1Såret i kampBillede 2Døden som børnelegBillede 3VåbenhvileTekst 4Døden som børneleg!Hjæp mig!
  • Vidneværdi

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg skal lave en kildekritisk analyse af Emmeline Pankhursts tale; "Freedom or death", men jeg kan simpelthen ikke huske, hvad vidneværdi er. Er der nogen, som kan hjælpe?
  • Vidneværdi

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg skal lave en kildekritisk analyse af Emmeline Pankhursts tale; "Freedom or death", men jeg kan simpelthen ikke huske, hvad vidneværdi er. Er der nogen, som kan hjælpe?
  • Teknologihistorie Henry Ford Trekassemodel

    Forumindlæg
    hej jeg er igang med mit teknologihistorie eksamens projekt og skriver om samlebåndet. Jeg laver en analyse ved hjælp af trekassemodellen. lige nu skriver jeg om årsager, og kultur. Hvad kan det være? er lidt på bar bund...
  • Det korte liv

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med at perspektivere filmen Det korte liv med valgaften eller en anden novelle eller kortfilm? Hvis ikke så må i meget gerne hjælpe med en hurtig grundig analyse om filmen.
  • Tysk.. HASTER. på forhånd tak.

    Forumindlæg
    Hejsa. Er i gang med at lave en analyse af Herbert Grunmeyers sang "der neuland", men er desværre gået lidt i stå. Er der nogle, som evt kan hjælpe lidt.???