Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 14001 til 14020 af 109300
  • Religion C Niveau - Selvstuderende.

    Forumindlæg
    Nogen der har erfaring med at selvstudere religion på C niveau HF som led i kultpakken? Er det muligt, og hvor finder jeg evt. en privat laerer?? Ville vaere til stor hjaelp.
  • Fs10 December 2013 Matematik

    Forumindlæg
    Er der nogle der ude some kan finde Fs10 matematik december 2013 + Retearken? På forhånd tak :)
  • Logaritme

    Forumindlæg
    Hvorfor gælder det, at ln(a/b) = -ln(b/a) ?? Og hvilken logaritmeregneregel kan jeg gøre brug af, når jeg skal forklare, at ln([A]*[B]/[C]*[D])=ln([B]/[D]/[C]/[A]
  • SRP, hjælp til opstart

    Forumindlæg
    Hej, jeg skriver SRP i fagene Engelsk og Religion. Jeg har massere af ideer til mit emne, men jeg har brug for hjælp til at komme ind på de væsentligste ting i projektet. Er der nogle der har mulighed for at hjælpe (online)?.
  • Do omskrivning med spørgende sætninger?

    Forumindlæg
    Jeg skal forklare over for klassen reglerne i Do-omskrivning, spørgende sætninger. Og jeg mangler virkelig nogle regler, som er nemme for klassen at forstå. Er der nogle engelske grammatik genier derude, som gider at hjælpe mig med hvordan det skal forklares?
  • Forberedelse til skriftlig eksame?

    Forumindlæg
    Hvordan forbereder i jer til den skriftlige eksamen? Nu er det vel nok forskelligt fra fag til fag, men hvordan gør i ide enkelte fag? Jeg skal op i engelsk, biologi og dansk selvfølgelig. Jeg overvejde i biologi om man skulle lave mapper over emnerne, så de lig er til at slå op.
  • Apostrof på uni

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er blevet fortalt af min engelsk lære, at man ikke må bruge apostrof på uni, altså: don't, can't osv. Er der nogen der kan bekræfte om det er rigtigt? Vil nemlig ikke stoppe hvis det er unødvendigt, da det er en vane nu.
  • Essay - indledning

    Forumindlæg
    Jeg leder efter nogle gode måder at starte en indledning på i et engelsk essay (analyse og fortolkning). Er der nogle der ligger inde med noget eller kender nogle gode sider? Jeg har kigget på nogle af opgaverne herinde, men ønsker mere. På forhånd tak.
  • SRP-fagvalg

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal snart skrive SRP, men har svært ved at vælge et emne... Jeg ønsker at skrive i enten Samf/Spansk eller Samf/Engelsk, er der nogen gode forslag? :-) Mvh. Cisse
  • ennæring og sundhed kraver?

    Forumindlæg
    hej ville lige høre den her uddannelse, ernæring og sundhed står der i ugs adgangskrav, at man skal have en hf. Men under oversigten over hovedtallene kan du se, hvor mange der søgte, og hvor mange der blev optaget på uddannelsen ved sidste optagelse. århus Kvote 1: 8,2 Standby: 7,5 betyd...
  • Eksamen sidste år..

    Forumindlæg
    Hey...Er der nogen der ved hvad man kom op i til engelsk / og tysk skriftlig eksamen sidste år?(gymnasie)Hvad hed teksten? Håber der er nogen der vil svare...hilsen mig
  • AT- Global opvarmning

    Forumindlæg
    Hej :D Nogen der har en idé til en god problemformulering til en AT - synopsis med emnet : Global opvarmning Overemnet er fremtiden - visioner og forudsigelser i fagene (Biologi og Engelsk) På forhånd Tusind tak :)
  • Vektorregning

    Forumindlæg
    Jeg har siddet og kigget på denne opgave i et stykke tid, men uden held.. Så det ville være dejligt med lidt hjælp! Om to vektorer a og b oplyses at: |a| = 3 |b| = 8 <(a,b)=110grader (vinklen mellem a og b er 110 grader) Bestem et gradtal for vinklen imellem vektorerne a+b og a-b.
  • Hvad sker der hvis jeg får 00 til eksamen?

    Forumindlæg
    Hej alle. På fredag har jeg engelsk eksamen, og jeg har være så dum, at vælge et stort emne som Doping. Desværre har jeg stor eksamens angst, og jeg er bange for at gå kold, som jeg gjorde sidste år. Jeg er allerede optaget på HTX Gym, så hvad sker der hvis jeg får under 02?
  • Hjælp til Matematik!

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen jeg har brug for hjælp til denne matematik opgave, hvis der er nogle klogehoveder der ude som kan hjælpe ville det være fedt! Opgaven er nede under 5. (Mat B, May 2014) (Frederik) An area with room for cabins and trailers must be arranged at a campsite. Let denote the n...
  • Peter Bichsel oversæt

    Forumindlæg
    Er der nogle der har læst "Ein Tisch ist ein Tisch" og har en oversætelse liggende??
  • oversættelse af exchange students!!

    Forumindlæg
    Hey håber der er nogen derude som kan hjælpe..Er der nogen som har lavet oversættelsen Exchange students (øvelseshæfte 1) side 29.!?Mvh
  • Negativt med brug af det personlige pronomen.

    Forumindlæg
    Opgaven: Besvar spørgsmålene negativt med brug af det personlige pronomen. Jeg er lidt i tvivl om jeg har gjort det forkert mest angående de med de personlige pronominer. På forhånd tak for hjælp.
  • Hjælp til religion i usa. Det haaaaaaster

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der noget om religion i usa?
  • Mitochondrion

    Forumindlæg
    er det det samme som Mitokondrier