Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 14041 til 14060 af 27496
-
Nogen der har tid ?
ForumindlægHej nogen der har tid til at hjælpe mig med nogle opgaver ang. organisk kemi ? -
Kemieksamen d. 18. maj 2017
ForumindlægEr der nogen, der var oppe i kemi i dag? Skal vi dele resultater og erfaringer med sættet? -
hjælp til forsøg
ForumindlægHej. Jeg har trukket stråling i fysik/kemi og har derfor brug for hjælp, til at finde på forsøg til eksamen -
Et hjælpende hånd måske :)
ForumindlægHej alle :) Ville lige høre om nogle kunne fortælle mig hvad p0, pv og pg er for noget i kemiens verden? -
rettelse
ForumindlægHej en der lige hurtigti kan rette min kemi rapport om, edike , c niveau,,, -
Basiskemi A noter
ForumindlægNogle der ligger inde med nogle kemi noter til basiskemi A bogen? -
Afbøjning af en vandstråle
ForumindlægJeg har lavet et forsøg i kemi. jeg skal skrive om teori? hvordan skal jeg udbybe det? -
Program til strukturformler og modeller
ForumindlægFindes der et program til kemi der kan tegne en model hvis man skriver strukturformlen eller omvendt? -
PufferopløsninG?
ForumindlægHvad er en pufferopløsning? Støtte på det da jeg læste noget kemi her i dag! På forhånd mange tak! -
Middelaktivitet
ForumindlægHej. Nogen der ved hvad middelaktivitet er? Det har vist noget at gør med reaktionshastighed i kemien? -
Er så nervøs?
ForumindlægVi skal op til fysik/kemi nationaltest,,, og er virkelig nervøs..? Hvordan kan jeg forberede mig -
Buckingham palace
ForumindlægJeg skal finde noget som slottet, som også kan kombineres med kemi.. bare et eller andet.. et link kunne hjælpe meget -
Haster: kvantitative metoder???
ForumindlægHey alle:) Er der nogen der ved hvad dette henviser til, når det bruges inden for kemi B? Meget gerne eksempler;) -
Ligevægt
ForumindlægHej alle sammen Er der nogen kan forklare , hvad er forskellen mellem kemi ligevægt og ikke ligevægt . -
Eksamenssæt 2005
ForumindlægHej ! Er der nogen som har en god besvarelse til kemi A maj 2005, som de gider lægge ud? På forhånd tak -
Kartoffel
ForumindlægEr der nogen der kan give mig nogle figurer inden for kartofler i biologiog kemi? -
polære molekyler
ForumindlægJeg skal til eksamen i Kemi men jeg er meget i tvivl om hvad der kan gøre nogle molekyler polære? -
Ledningstal
ForumindlægHej derude Er igang med kemi rapport og har brug for noget teori om Ledningstal. Håber der er hjælp derude.. -
Eksamen
ForumindlægTak for hjælp til kemi. Jeg vil bare sige, at jeg fik 10. Det gik super godt. -
Forberedelse til de skriftlige eksamner
ForumindlægHvordan forbereder I jer til: Kemi, dansk og engelsk skriftlig? :) Og hvordan gør man det bedst?
