Søgning på: engelsk brev. Resultater: 14061 til 14080 af 25907
-
Rettelse
ForumindlægHey.Er der nogen, der har tid til at rette min engelske stil via mail?MVH EpoLulu -
Rettelse af aflevering
ForumindlægHej alle herinde. Er der nogen der gider bruge nogle minutter på at kigge en engelsk oversættelse igennem for synlige sproglige fejl? :) -
lektiehjælp spansk søges
Forumindlægspansk på a niveau postnummer 2800 - søger hjælp der taler både spansk og dansk/engelsk - kontakt venligst 4060 2111 - [email protected] - HASTER -
Spansk kultur ?
ForumindlægHejsa... Står og mangler et par tekster eller lign om spansk kultur.. Nogen af jer der har lavet en opgave omkring det ? :)(dansk eller engelsk)Hygge -
Roman
ForumindlægEr der nogen, der har læst roman "Den modvillige fundamentalist" af TMohsin Hamid? Eller "the Reluctant Fundamentalist" som den hedder på engelsk? -
KIIIIIIIIG!!!!
ForumindlægDER SØGES DESPERAT HJÆLP I SRP - DER ER SKREVET I FAGENE HISTORIE A OG ENGELSK A. TAAK PÅ FORHÅND :) -
rettelse af eng. afl.
ForumindlægHej.er der nogen derude der er gode til engelsk der ville tage et kig på min eng. aflevering mht. til fejl? -
"The sandwich factory"
ForumindlægHej :) Er der nogle der har skrevet engelsk essay om teksten "The sandwich factory" og som kunne tænke sig at hjælpe mig med opgaven :)? -
Skal jeg lave fodnote-forklaring på disse ord????
ForumindlægJeg skriver SRO i engelsk og dramatik. Ord som ontologisering og potensering, som vel er samfundsfaglige begreber, skal jeg forklarer dem i fodnoter??? HASTER SORRY :-) -
For dårlig :(
ForumindlægHej, er der nogen der orker at rette nogle sætninger som jeg har oversat fra dansk til engelsk. det handler om "genitiv". please hjælp Mvh. Rasie -
eksamensopgave 2008
Forumindlæghej, Er der nogen der ved hvilken tekst der blev brugt til skriftlig eksamen stx i engelsk A niveau sommeren 2008? -
eksamen anno 2004
ForumindlægHej med jer alle der ude.. Jeg skal snart til terminsprøver, og vil gerne slippe lidt billigt.. Er der nogen, der har en engelsk stil, fra studenter eksamen 2004 - matematisk linie.. -
Tyske film?
ForumindlægHvor kan man se tyske film gratis udover filmstriben? og mener tyske film hvor der altså er danske eller engelske undertekster. -
Nomotetisk og ideografisk metode???
ForumindlægHej, jeg skriver i fagene engelsk (A) og psykologi (c) og ville høre om den nomotetiske metode kunne bruges ift. den samfundsvidenskabelige metode? -
eksamenssæt
ForumindlægHej skal op i engelsk og matematik årsprøve skriftlig. Nogen der ved hvor man kan finde nogle gamle eksamenssæt med facit? -
Medtode !??!
ForumindlægEr helt død på metode afsnittet. Skriver i Fysik - Engelsk - Og vil gerne have hjælp til begge dele, mht. metoder. (Skriver om Raketligningen og Challenger Ulykken) -
Oversættelse
ForumindlægHej studieportalen. Jeg er ved at skrive mit "abstract" i min SRP, og er kommet på et oversættelsesproblem. Hvordan siger man "Idrætspsykologi" på engelsk? -
Essay - citater?
ForumindlægHej Jeg er i gang med at skrive et essay i engelsk og kom i tanke om man egentlig skal henvise, eller citere fra teksten, igennem essayet? Tak -
SKREVET OM "The sandwich factory?"
ForumindlægHej. Engelsk A eksamenssæt. Har i skrevet om den før? Skal skrive en opgave til på fredag om den. Synes at den er ret svær! -
anmeldelse
ForumindlægHej, en der vil rette min engelske anmeldelse af et teaterstykke igennem, den fylder 500 ord. Det ville bare være dejligt. :) På forhånd tak
