Søgning på: engelsk brev. Resultater: 14061 til 14080 af 25907
  • Rettelse

    Forumindlæg
    Hey.Er der nogen, der har tid til at rette min engelske stil via mail?MVH EpoLulu
  • Rettelse af aflevering

    Forumindlæg
    Hej alle herinde. Er der nogen der gider bruge nogle minutter på at kigge en engelsk oversættelse igennem for synlige sproglige fejl? :)
  • lektiehjælp spansk søges

    Forumindlæg
    spansk på a niveau postnummer 2800 - søger hjælp der taler både spansk og dansk/engelsk - kontakt venligst 4060 2111 - [email protected] - HASTER
  • Spansk kultur ?

    Forumindlæg
    Hejsa... Står og mangler et par tekster eller lign om spansk kultur.. Nogen af jer der har lavet en opgave omkring det ? :)(dansk eller engelsk)Hygge
  • Roman

    Forumindlæg
    Er der nogen, der har læst roman "Den modvillige fundamentalist" af TMohsin Hamid? Eller "the Reluctant Fundamentalist" som den hedder på engelsk?
  • KIIIIIIIIG!!!!

    Forumindlæg
    DER SØGES DESPERAT HJÆLP I SRP - DER ER SKREVET I FAGENE HISTORIE A OG ENGELSK A. TAAK PÅ FORHÅND :)
  • rettelse af eng. afl.

    Forumindlæg
    Hej.er der nogen derude der er gode til engelsk der ville tage et kig på min eng. aflevering mht. til fejl?
  • "The sandwich factory"

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogle der har skrevet engelsk essay om teksten "The sandwich factory" og som kunne tænke sig at hjælpe mig med opgaven :)?
  • Skal jeg lave fodnote-forklaring på disse ord????

    Forumindlæg
    Jeg skriver SRO i engelsk og dramatik. Ord som ontologisering og potensering, som vel er samfundsfaglige begreber, skal jeg forklarer dem i fodnoter??? HASTER SORRY :-)
  • For dårlig :(

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der orker at rette nogle sætninger som jeg har oversat fra dansk til engelsk. det handler om "genitiv". please hjælp Mvh. Rasie
  • eksamensopgave 2008

    Forumindlæg
    hej, Er der nogen der ved hvilken tekst der blev brugt til skriftlig eksamen stx i engelsk A niveau sommeren 2008?
  • eksamen anno 2004

    Forumindlæg
    Hej med jer alle der ude.. Jeg skal snart til terminsprøver, og vil gerne slippe lidt billigt.. Er der nogen, der har en engelsk stil, fra studenter eksamen 2004 - matematisk linie..
  • Tyske film?

    Forumindlæg
    Hvor kan man se tyske film gratis udover filmstriben? og mener tyske film hvor der altså er danske eller engelske undertekster.
  • Nomotetisk og ideografisk metode???

    Forumindlæg
    Hej, jeg skriver i fagene engelsk (A) og psykologi (c) og ville høre om den nomotetiske metode kunne bruges ift. den samfundsvidenskabelige metode?
  • eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej skal op i engelsk og matematik årsprøve skriftlig. Nogen der ved hvor man kan finde nogle gamle eksamenssæt med facit?
  • Medtode !??!

    Forumindlæg
    Er helt død på metode afsnittet. Skriver i Fysik - Engelsk - Og vil gerne have hjælp til begge dele, mht. metoder. (Skriver om Raketligningen og Challenger Ulykken)
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Hej studieportalen. Jeg er ved at skrive mit "abstract" i min SRP, og er kommet på et oversættelsesproblem. Hvordan siger man "Idrætspsykologi" på engelsk?
  • Essay - citater?

    Forumindlæg
    Hej Jeg er i gang med at skrive et essay i engelsk og kom i tanke om man egentlig skal henvise, eller citere fra teksten, igennem essayet? Tak
  • SKREVET OM "The sandwich factory?"

    Forumindlæg
    Hej. Engelsk A eksamenssæt. Har i skrevet om den før? Skal skrive en opgave til på fredag om den. Synes at den er ret svær!
  • anmeldelse

    Forumindlæg
    Hej, en der vil rette min engelske anmeldelse af et teaterstykke igennem, den fylder 500 ord. Det ville bare være dejligt. :) På forhånd tak