Søgning på: analyse af vædderen. Resultater: 14141 til 14160 af 23785
-
Nattergalen
ForumindlægJeg har virkelig brug for noget hjælp her. Jeg skal skrive en analyse af nattergalen og det går også fint, men jeg kan ikke komme i tanke om en anden historie at relatere til. -
The Tay Bridge Disater af William McGonagall
ForumindlægHej, Jeg tænkte på om der var nogle der havde læst/analyseret the "The Tay Bridge Disaster" af William McGonagall, da jeg har lidt svært ved at få hul på den. -
Lambert-Beers lov
ForumindlægHej! Jeg skriver en opgave om Spektrofotemtrisk analyse og lineær regression. Jeg skal skriva lidt om Lamber-Beers lov, men har svært ved at forstå den.. kunne nogen forklare loven for mig? Tak på forhond! -
Novelleanalyse
ForumindlægJeg skal lave en novelle analyse af Kimono Mit Hus. Hvis i bare kunne nævne noget som i synes er lidt specielt eller nævneværdigt. Ting som f. eks. karakteristik af personerne, sproget o.s.v. tak på forhånd. -
Dansk Eksam
ForumindlægHejsa(-: Jeg skal til eksamen i dansk, og har trukket emnet DANMARK Er der evt. en der kender en god tekst om danmark, som jeg kunne analysere? er åben for alt(-: Tak på forhånd(-: -
Dansk Eksam!
ForumindlægHejsa(-: Jeg skal til eksamen i dansk, og har trukket emnet DANMARK Er der evt. en der kender en god tekst om danmark, som jeg kunne analysere? er åben for alt(-: Tak på forhånd(-: -
Dunhammeraften
ForumindlægHey, er der nogen som har arbejdet med den sang, og undtagelsesvis kunne komme med nogle idéer til en analyse og fortolkning af den...? "Dunhammeraften" er en sang fra Steppeulvene, og skrevet af Erik Skaløe... -
Kunne du tænke dig at rette min stil?
Forumindlæg:D Jeg er ikke den bedste til dansk. Så det ville være rart hvis een gad at kigge den igennem, helst een der kender til de forskellige perioder i litteraturen. Det er en fortolkning og analyse. :) -
Hjælp!!!!!!
ForumindlægHej:-) Er der nogen som har læst og analyseret novellen "The Pet", som kan hjælpe mig lidt. Jeg forstår ikke rigtigt, hvad det er der sker til sidst, så vil blive virkelig glad, hvis nogen kunne hjælpe mig. På forhånd tak :-) -
swot af superbest
ForumindlægJeg mangler nogle muligheder for SuperBest i min swot-analyse.. Er der nogen der har nogle gode ideer til hvad man kan skrive her? Også gerne lidt inspiration til de andre punkter. -
pleass hjælp kun med et spørgsmål
Forumindlægnogen være søde og hjælpe med spørgsmålet. Jeg har ikke forstået det rigtigt. Forklar, hvorfor der er forskel mellem de to analyserede hjerteområders indhold af glycogen, mælkesyre og ATP. -
2 artikler: 1 Dramatrekant + 1 Nyhedstrekant
ForumindlægHej. Jeg leder efter 2 artikler, en der er et godt eksempel på nyhedstrekanten og en der er et godt eksempel på dramatrekanten. Det kunne også være godt med analysemodeller til dramatrekanten og nyhedstrekanten så jeg kan lave en analyse af artikler. -
Ionbalancen i cellerene
ForumindlægHej :) Har et biologi spørgsmål hvor jeg skal analysere og forklar forsøgsresultaterne vist på figur 1A og 1B. Er der nogen som kan hjælpe mig med dette, da jeg ikke kan se hvad der sker. Har vedhæftet figuren! -
Disposition - hjælp
ForumindlægHvor detaljeret skal en disposition være, hvis man skal analysere et billede??? skal man skrive punkt for punkt hvad man vil, eller er det nok at skrive sådan: Billedanalyse: - indhold - Beskrivelse af billedet osv. OBS: synopse 9.klasse -
Vesten og Mellemøsten?
ForumindlægHej derude.. Vil høre, om I kunne hjælpe mig med et spørgsmål, som lyder sådan her: Analyser hvilke forskellige måder der er at behandle befolkningen på i Mellemøsten og Vesten. - Nogle der kan hjælpe? -
HJÆÆLP DANSK!
ForumindlægHej Studieportalen Nogle af jer der har en analyse og fortolkning af Mine møder med de danske forfattere af Claus Beck Nielsen. Er i lidt af et tidspres, havde ellers ikke spurgt efter det!! Tak på forhånd :) -
Hjælp til digt
ForumindlægHej. Jeg skulle analysere to digte/sonetter, som jeg nu har gjort. men er i tvivl om det er rigtig, og så mangler jeg at svare på nogle spørgsmål. er det nogen som vil hjælpe mig ? -
FSA afgangsprøve hjælp
ForumindlægNår jeg til den mundtligt afgangsprøve skal analysere teksten, skal jeg så også forklarer noget om dens handlingen, eller er det overflødigt, siden både cencor og lærer formentlig allerede har læst den? -
Beregn masseprocenten
ForumindlægBeregn massen af hydrogenperoxid i analysen og dermed H2O2 - indholdet i OXYDOL i masseprocent - massefylden af OXYDOL sættes til 1,0 g/mL Hvilke formler skal jeg bruge til denne opgave?? :-) -
Haster
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvor lange de forskellige punkter (redegørelse, analyse, diskussion osv.) skal være når man skriver SSO i tysk? Er der forresten nogle der ved noget om den socialistisk fremstillede helt i DDR?
