Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 14141 til 14160 af 57177
-
Hjælp ved ikke hvad jeg skal gøre!!
ForumindlægHej Sp Er der nogen, som kan vejlede mig til at løse denne her opgave uden hjælpemidler. Mange tak på forhånd!!! -
Engelsk A / Teknologi B SRP emne
ForumindlægHej. Det er lige om lidt vi skal skrive SRP, og jeg har valgt Engelsk A / Teknologi B. Lige nu vil jeg gerne bruge jeres hjælp med et emne jeg kunne evt. skrive om, for jeg er gået helt tør på ideer. Derudover, vil jeg også meget gerne blive oplyst om hvordan man laver en god problemformulerin... -
Genmimenitsit for medicin 2020
ForumindlægMit snit er pt på 10,5, men er i tvivl om hvad kravet er i forhold til de nye regler -
Tandplejer/tandlæger
ForumindlægHej. Jeg er en pige der går i 8 klasse, og er ved at tænke over hvad jeg gerne vil være samt uddannelser osv. Jeg har overvejet at blive tandplejer, for det lyder bare lidt nemmere end “tandlæge”. Er der nogle tandplejer eller tandlæger herinde? Som kan svare på mine spørgsmål?: Hvor læste i henn... -
Hjælp? Hvilke gym skal jeg vælge?
ForumindlægHej Jeg kunne sagtens godt bruge hjælp! Jeg skal snart søge ind i gymnasium hvor jeg ville vide om Niels Brock jtp er godt? Eller hvordan. Men udover det hvordan er Rødovre gymnasium. Jeg er i tvivl, men jeg er ret sikker på at det er en af de her to gymnasium jeg ville vælge imellem, men eller... -
Rettelse af tyskstil, der omhandler hvad jeg personligt synes om sne.
ForumindlægHej alle sammen! HEEEELP PLEASE. Ville bare gerne høre om der en med godt hjerte, som gider rette min tyskstil? Min tyskstil handler om hvad jeg personligt synes om sne. Den er på små 219 ord.. Går på STX - 1. år. HER ER DEN: Was ich denke über den Schnee? _________________________... -
kurs-regning....help
Forumindlægomregn til danske kroner GBP 355,20 à kurs 1126,95Hvordan gør man?håber at der er nogle som vil hjælpe.. -
HJÆLP - EU
ForumindlægHej er der nogle der kan hjælpe mig med at svare på dette "EU- klemme eller garant for den danske velfærdstat?" -
FJERNSYN.....
ForumindlægHej er der nogen der kan svare på spørgsmålet: Hvornår blev fjernsynet almindeligt i det danske hjem? Tak på forhånd -
Gamle eksamensopgaver
ForumindlægHej!Skal snart til terminsprøve i skriftlig dansk (gym.) og ville derfor høre om der er nogen der ved hvor man kan anskaffe sig de gamle eksamensopgaver, så man kan øve sig lidt?Tak! -
Analyse af Farzaneh Karam-pour: Refugee
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at analysere novellen Farzaneh Karam-pour: Refugee. den skal analyseres på dansk -
Pi
ForumindlægHej... Jeg skal skrive en opgave om pi... Nogen der kender nogle gode bøger om pi (helst på dansk)...? -
OPGAVEN?
ForumindlægHej, folk der har været igennem 2g og folks der er igennem 2g. Hvor lang tid havde I til at skrive Opgaven i(Dansk-historieopgaven)!? -
Fagenes begrænsninger og muligheder
ForumindlægHej! Jeg står og skal til mundtlig AT meget snart. Har arbejdet med fysik og dansk, og tænkte på om nogle kan fortælle mig, hvad fagenes muligheder og begrænsninger er? Tak på forhånd :) -
Mat. program!
ForumindlægHvad for et mat program foretrækker i og hvorfor? Jeg er selv især glad for MathCAD, men problemet er at det er på engelsk, hvordan laver jeg det om til dansk!? På forhånd mnage tak! -
hjælp
Forumindlæger der nogen der kender nogen hjemme sider på nettet hvor der står noget om (den danske vin forbrug)jeg kunne slet ikke finde noget. -
Det politiske system i hhv. USA og Danmark
ForumindlægHej Hvilke er der ved det danske og amerikanske politiske system? Er helt blank. Er der nogen med gode sider til netop dette eller som kan hjælpe her? -
reklameanalyse
ForumindlægHvis man trækker en reklameanalyse op til sin dansk-eksame(folkeskole), er det bedst at starte med hvad en reklame i det hele taget er? Og så komme ind på overskrivet, jounalisten osv. ? -
tysk oversættelse !!!!
ForumindlægHeeej derude, Er der en der vil rette min afl, som omhandler en oversættelse fra dansk til tysk, den er ca på en halv side??? plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz det er meget vigtigtttt ..... -
Formelsprog / oversættelse
ForumindlægHej! Jeg leder efter et link til en side, der oversætter formelsprog, evt. gammelt dansk sprog. Nogen der kan hjælpe? Tak.
