Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 14161 til 14180 af 154034
-
Øget integration til gavn for DK velfærd?
ForumindlægHej samf'ere, Jeg sidder lidt fast i en opgave hvor jeg skal diskutere om øget integration i EU er til gavn for velfærdssamfundet i Danmark. I opgaven har jeg inddraget debatten on fælles selskabsskat hvor der er uenighed mellem liberalister og socialister (primært), men jeg mangler stadig ... -
engelsk årsprøve
ForumindlægHej, skal til engelsk årsprøve i morgen, og ville bare vide hvad jeg skal gøre for at få 10? -
Varmelære?! Hjælp!!
Forumindlægjeg går snart i spåner! eller skriger eller teer mig voldsomt.. eller græder... jeg skal til fysik prøve i morgen i varmelære, og jeg forstår intet, jeg vil så gerne, men jeg har haft en periode med stress og lige på kanten til depression men jeg har kæmpet mig tilbage.. og jeg vil høre om j... -
Årskarakter
ForumindlægHej Jeg ville lige høre, om der er nogle der kender reglerne for afgivelse af årskaraker! (For har fået 7 og 4 gennem hele 3. år i erhvervsret, men da årskarakteren falde fik jeg 02, hvilket jeg ikke kunne forstå). Og kan man gør noget ved det? På forhånd tak! PS. min lære vil ikke give mig min... -
Forfatterskab
ForumindlægHej nogen der har fremlagt om forfatterskab før og ved hvordan man skla gøre det og hav dman skal tage hensyn til osv.? Tak på forhånd -
Bibel eller koran tekst
Forumindlægkan man godt trække en bibel eller koran tekst til eksamen? man kommer op i en ukendt tekst såvidt jeg ved, men hvis nu man kommer op i bibel eller koran tekst vil den jo også være ukendt. Mit spørgsmål er så, hvis nu man får en af delene, hvad skal man så gøre ved den? skal man finde symbolikken... -
Eng. AFL!!
ForumindlægHej derude! Er der nogen, som vil kigge på min engelsk afl. (written assignment) ? -
Hjælp til opgave om USA
Forumindlæghey people... jeg er virkelig på røven, og er helt blank. har fået en opgave hvor jeg skal skrive om USA's Innovation og Forskning... men jeg aner simpelthen ikke hvor jeg skal starte fra. nogle der kan hjælpe og har nogle gode råd? mvh kurtvado ps. færdige opgaver kan også give god inspiration -
Hvad skal jeg skrive om?
Forumindlæg -
Hvor langt er debatindlæg?
ForumindlægHej alle, Jeg skriver et debatindlæg om unges påklædning som stil, men blev lidt i tvivl, om hvor langt det skal være. Jeg skriver i størrelse 10. -
HURTIGT! Kronik - Charterturist, rygsækrejsende, vagabond eller X Factor?
ForumindlægEr der nogen derude, som har skrevet noget om artiklen: Charterturist, rygsækrejsende, vagabond eller X Factor?, som handler om de lave antal unge der søger ind på videregående uddannelser?? Jeg skal aflevere imorgen, er virkelig i krise :( HJÆLP.. -
Økonomi og IT - studie
ForumindlægJeg overvejer et studieskift og har kigget lidt rundt på nogle økonomi uddannelser og IT-uddannelser, og faldt så over professionsbacheloren Økonomi- og IT på KEA og ingeniøruddannelsen med samme navn på DTU. Er der nogle, der går der, som kan uddybe, hvordan uddannelsen er rent fagmæssigt, hvilk... -
Retellse bedes MEGET vigtigt - Danskopagven!
ForumindlægJeg er nu næsten færdig med min Danskopgave hér i 2.g mangler kun kunklusion. Jeg ville derfor høre om en venlig sjæl ikke havde mulighed for at se den igennem for fejl og rette? Det er mega vigtigt. dette ville hjælpe mega meget på det efter så hårdt et arbejde! -
Hvem retter min eksamen?
ForumindlægHey folkens, I denne uge har jeg været til HF-eksamen og afleveret opgaven i netprøver.dk Hvem er det der retter besvarelsen jeg har sent i dansk, engelsk og matematik (censor?) Kan vores lærere se vores besvarelsen eller ved de kun hvad karakteren er mv.? -
Analyse af nytårstale..
ForumindlægHej alle.. Nogle der har analyseret en nytårstale før, som har lyst til at hjælpe :( ?? -
DUMPET MAT EKSAMEN, HVA NU?
ForumindlægHej Jeg har dumpet matematik eksamen for et par måneder siden. Det gik ikke særlig godt til selve eksamen og det resulterede i 00. Mit spørgsmål er, er det umuligt at tage på uni hvis man har dumpet et fag? Kan man så søge ind med kvote 2? Og med suppleringsfag, kan man kun tage det hvis man er... -
Eksamensopgave mat b- trekantsberegning
ForumindlægHej alle. Sidder og øver mig lidt på nogle eksamenssæt, og faldt over denne opgave, som jeg har svært ved at få løst. Min løsning af opgaven er vedhæftet i fil, men jeg er usikker om brugen af cosinus relationerne. Hvordan finder jeg hc og arealet af ABC? På forhånd tak -
Fysik eksamessæt 2009?!
ForumindlægHey tænkte på om der er nogen der har fysik B eksamessæt fra 2009 og svar, da jeg skal op i eksamen imorgen, virl jeg kigge lidt på dem, håber nogen kan hjælpe -
Produkt til folkestyre og islam!!!!!!!!??????
ForumindlægHej, jeg har valgt hvorfor klinger demokrat og islam ikke? Jeg har fantastiske ideér på alle punkter!? (kender i det når man kan forestille sig argumentationerne) - Så er det jeg kommer til produktet!?!!! Det hele skal afleveres den 14 Juni 2010!!!? Det ville helt seriøst være ALLE TIDERS VENTER... -
Internet ved Juridisk Metode- eksamen?
ForumindlægEr det tilladt at bruge internettet ved juridisk metode-eksamen? Der har set på nogle tidligere eksamensopgaver og der står en del domme, som jeg går ud fra skal findes via thomson?
