Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 14161 til 14180 af 23877
  • Hjælp i fagene: 'Organisation & Kommunikation, og Tekstanalyse & Tekstproduktion'

    Forumindlæg
    HJÆLP i tværfaglig opg i fagene 'Organisationsteori og Tekst analyse og tekstproduktion' MOD BETALING SØGES. KONTAKT MIG PRIVAT PÅ [email protected] DET HASTER, SÅ DET SKAL HELST VÆRE HURTIGST MULIGT!!
  • Prøveform b, spørgsmål bagefter?

    Forumindlæg
    Efter man har fremlagt sin analyse, sagde min lærer at man bliver stillet nogle spøgsmål og at man bare skal snakke med lærer og censor. Hvilke slagsspørgsmål er det? OG hvad hvis man ikke kan svaret?
  • "Au revoir les enfants"

    Forumindlæg
    Nogen der har analyseret denne film før? :) Jeg har svært ved at fortælle om omgivelserne, genren og fortolkningen, som jeg meget gerne vil have noget hjælp til? Håber på hjælp - På forhånd tak! :)
  • En enkelt sætning

    Forumindlæg
    Hvordan analysere man denne her sætning: Der Putschversuch scheiterte, und Hitler kam in Festungshaft. x = der Putschversuch o = scheiterte trekant = firkant = bølge = bestem artikel = der putschversuch
  • Vaar-sang af Adam Oehlenschläger

    Forumindlæg
    Skal lave en analyse af Oehlenschlägers vaar-sang med fokus på fremstillingen af naturen Digtet kan læses her: http://www.kalliope.org/da/digt.pl?longdid=oehlen1999062836 Al hjælp, eller noter modtages med kyshånd.
  • Hvad symboler i "den lile pige med svovlstikkerne"

    Forumindlæg
    Jeg er igang med at analyser den lille pige med svovlstikkerne. Det eneste jeg mangler at finde ud af, det er hvad svovlstikkerne symboliserer og hvorfor det er en pige, og ikke en dreng. Tak på forhånd :)
  • HJÆLP - DANSK EKSAMEN!!

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg skal til eksamen i morgen, men der er noget jeg ikke helt forstår. Jeg skal analysere et digt med mange sproglige virkemidler. Hvad er meningen/betydningen med at lave et digt med mange sproglige virkeidler? På forhånd tak:)
  • Anna Ancher billede

    Forumindlæg
    Hej SP, jeg er igang med en analyse af Anna Anchers billede "Aftenmøde ved havegærdet" og det er simpelthen umuligt for mig, at finde ud af hvornår det er malet. Er det noget i kunne hjælpe med? Tak på forhånd! :-)
  • Klokken

    Forumindlæg
    Hej jeg skal skrive en Opgave, det skal være en litterær artikel om ”Klokken” (H.C.Andersen). Jeg skal give en analyse og fortolkning af teksten og perspektiver til romantikken. Er der nogen som kan hjælpe??????+++++
  • Digt. Disjecta membra af Ivan Malinovski "Galgenfrist"

    Forumindlæg
    Nogle af jer som har en analyse af digtet "Disjecta Membra, som er skrevet af Ivan Malinovski "Galgenfrist" 1958. Mangler lidt hjælp til den, da jeg skal fremlægge i morgen..
  • I Shot The Sheriff

    Forumindlæg
    Heej :D Er igang med at analysere Bob Marley´s I Shot The SHeriff.. Ville hører om der nogle der evt. har nogle stikord eller lignende, til denne sang.. På forhånd tak!
  • analysemodel

    Forumindlæg
    nogle herinde der har en god analysemodel til en novelle.Skal lave en analyse og fortolkning af Helle Helles novelle fasaner. Med ved ikke lige helt hvor jeg skal begynde og hvor jeg skal slutte.
  • Hjælp vigtigt

    Forumindlæg
    Er der nogen der har en analyse og fortolkning af Sig altid farvel i tide , som er skrevet af Ida Jessen Jeg skal aflevere min stil imorgen, så det er meget vigtig.-har virkelig brug for hjælp.
  • Haster!!!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen .. Jeg er i gang med at analysere "Køreplaner" af Helle Helle.. Hovedpersonen drikker vin en del gange, men jeg kan ikke finde ud af, hvad vinen skal symbolisere ? Tak på forhånd :)
  • Titel på kronik?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal skrive en kronik i dansk, men hvad skal titlen hedde? Skal det være overskriften af de analyserede tekster, eller en titel, der passer bedst til emnet, som jeg selv finder på - eller frit valg?
  • Sætningsanalyse

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal analysere den følgende sætning: Har du talt med dem? Jeg er i tvivl om, hvorvidt "har" og "talt" hænger sammen som udsagnsled? Er der nogle der kan hjælpe? - Tak på forhånd.
  • Kim navnesymbolik

    Forumindlæg
    Ja som overskriften indikerer, så er jeg intresseret i at finde ud af hvad navnet kim betyder, jeg sidder og analyserer en dansk tekst, men mangler noget at skrive om :)
  • Charlotte Weitze, vildvinen

    Forumindlæg
    Jeg skal give en analyse og fortolkning af charlotte Weitzes novelle Vildvinen. Nogle her der kan hjælpe mig? Komme med ideer, information eller lignenede... Det ville bare redde min weekend :)
  • james kelman away in airdrie

    Forumindlæg
    james kelman away in airdrie? nogen der har en analyse og fortolkning af denne som jeg kan bruge som inspiration, synes den er utrolig svær at arbejde med - så det ville hjælpe meget :-)
  • Non-fiction

    Forumindlæg
    Hej lektiehjælpere Jeg sidder med en artikel, som skal analyseres. Jeg er færdig med den og vil spørge om, der var en venlig sjæl, der vil rette den igennem for fejl og ordstilling. Det vil være en stor hjælp, da engelsk ikke er min stærke side. På forhold tak :-)