Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 14341 til 14360 af 57177
  • Karakter

    Forumindlæg
    Hej dem som gik i 1.g STX sidste år, kan I huske hvornår har i fået jeres først standpunkt karakter, den anden og årskarater?!:)
  • karakterer?

    Forumindlæg
    Når man nu skal ud og søge job, efter man er blevet uddannet. Er det så de karakterer fra stx/hhx/htx der bliver lagt mest vægt på, eller dem fra Universtet?
  • karakterfastsættelse

    Forumindlæg
    Jeg går i 2.g på stx og afslutter i år 4 fag .. nogen der ved hvornår årskarakterene til disse fag står fast ? Tak!!
  • Uddannelse i USA

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan hjælpe mig med nogle legater man kan søge hvis man kun har afsluttet stx og gerne vil gå på college i usa??
  • Leishmania

    Forumindlæg
    Skal skrive en stx opgave i biologi om Leishmania. Er der nogen der har nogle guldkorn eller nogen gode sider ? på forhånd tak for hjælpen.
  • Bekræftelse fra undevisningsminiterium

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan bekræft fra undevsnings ministerium hvor meget ens skriftlig karakter vægst til eksamen i stx. Her er der tale om A niveau. Tak på Forhånd
  • Forsøg?

    Forumindlæg
    Jeg skal op i fysik B - (STX) Kan I fortælle mig hvordan dette foregår? Jeg har hørt at man skal lave forsøg i grupper. Men vil det så være ligesom en gruppe eksamen?
  • sidste års eksamen

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der ved hvor man kan finde opgavesættet for sidste års skriftlige stx. engelsk A niveau? evt. smid et link :D tak
  • Matematik A studentereksamen 2009 December.

    Forumindlæg
    Hej Folkens Jeg vil høre om der ikke er nogle der har opgavebesvarelsen til Matematik A studentereksamen 2009 December. (stx) Det vil være en stor hjælp! På forhånd tak :)
  • matematik eksamenssæt

    Forumindlæg
    hej er der nogen som ligger inde med en besvarelse af stx matematik a niveau og b niveau august og december 2009 og 2008?? vil være super rart :)
  • At bestå?!

    Forumindlæg
    Hvor meget skal der til for at man dumper sin stx? Er det bare et vægtetsnit på under 2, eller er det et krav for, hvor mange eksamner/årskaraktere man maximum må dumpe?
  • haster .. Mat Marts

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der ved hvor jeg kan finde eksamenssættet matematik A STX 15 marts 2009?
  • Skriftlige eksamener. karaktere?

    Forumindlæg
    Hejsa med jer. Er der nogen der kan sige mig hvornår karaktererne fra de skriftlige eksamner på Stx bliver offentlig gjort?? på forhånd tak for hjælpen ;)
  • fif til mundtlig

    Forumindlæg
    Er der nogle der har gode ideer til at strukturerer mundtlig eksamen eller hoppe fra emne/ bevis til et andet emne som kan løfte niveauet ? Stx.
  • mat a skr eksamen maj 2009 + august 2009

    Forumindlæg
    har i besvarelserne til stx mat a fra maj 2009 + august 2009? :D det haster! plz help me
  • Har du prøvet..?

    Forumindlæg
    At være oppe i engelsk mudtlig stx a-niveau? I så fald vil jeg gerne høre lidt om det:)
  • HHX udregning af karaktergns.

    Forumindlæg
    Hej.. Nu har jeg fundet en masse linkt til hvordan man udregner sit gennemsnit på STX.. men er der nogen som har et link til HHX? på forhånd tak :D
  • Eksamensopgaver

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har meget brug for eksamenssæt for Kemi A STX 2017, er der nogen der har den og kan sende mig den!! Det ville være en stor hjælp!!
  • Spansk A - sygeeksamen. HASTER!

    Forumindlæg
    Hej! Nogen der ved hvad emnet er i spansk skriftlig sygeeksame sættet - 2009 ? stx ? Kunne være rigtig fedt at høre fra nogen, og om det var specielt svært? :) .
  • Eksamenssæt søges!

    Forumindlæg
    Hej:) jeg søger tidligere stillet bioteknologi eksamenssæt. Helst fra HTX men STX kan også gå.