Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 14361 til 14380 af 23877
  • Og til sidst - Af Marianne Larsen

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der eventuelt har lavet en fortolkning af digtet samt analyse af sproget? Jeg forstår ikke rigtigt meningen med digtet, så jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig. På forhånd mange tak. :)
  • pas på pengene

    Forumindlæg
    hej.. folkens!!! plzzzz hjælp!!! hvis der er nogen der har skrevet om Dan Turrels sang PAS PÅ PENGENE!!! vil I ikke hjælpe mig?????? med analysen..!!! plzzz.. skal skrive 2 sider om det og har bare ikke noget i hovedet.. og den skal afleveres i morgen!!!
  • København

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, som har læst bogen "København" af Katrine Marie Guldager. Jeg sidder her med en analyse, som jeg skal lave af novellen "blomster" og kunne godt tænke mig lidt hjælp.
  • Bogen: København

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, som har læst bogen "København" af Katrine Marie Guldager. Jeg sidder her med en analyse, som jeg skal lave af novellen "blomster" og kunne godt tænke mig lidt hjælp.
  • en kort dansk stil som skal rettes?

    Forumindlæg
    helo hello allezusammen jeg har skrevet en dansk stil. den er på 1½ side. nogen der vil kigge på den? det er bar en analyse og fortolknig af en kort tekst samt genretræk.
  • Romatikkens evangelium

    Forumindlæg
    Er der nogen som kender teksten "Romantikkens Evangelium" Skrevet af Henrik steffens. Skal analysere og fortolke teksten, men forstår den overhovedet ikke !!! Hjælp mig. :) Det er en rigtig svær sproglig tekst.
  • "Vildvinen" af Charlotte Weitze

    Forumindlæg
    Jeg skal foretage en analyse og en fortolkning af den. Men først og fremmest kunne jeg godt tænke mig at vide om det er meningen at den skal være delt op i forord, prolog osv. Er den skrevet sådan? :)
  • N.F. Grundtvig - Danmarks Trøst - Hvad betyder denne sætning?

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg er i gang med en analyse af Danmarks Trøst, men jeg sidder fast i sætningen: "Naar Faa har for meget og Færre for lidt" Hvad betyder det i denne kontekst? Jeg har vedhæftet digtet.
  • DANSK STIL - nogen der gider kigge den igennem

    Forumindlæg
    nogen der gider kigge på en dansk billed analyse stil?? Ved ikke om det er nok jeg har skrevet, og ved ikke om det er en rigtig billedanalyse. Den fylder kun 1.5 side. går i 1.g
  • Emilie Grüen af Christian Kampmann??

    Forumindlæg
    er der nogen der kan sende mig en analyse af den? skal have noget inspiration til min egen stil, da jeg har meget travlt, da den er til imorgen og har kun skrevet en halv side.. Håber nogen kan hjælpe.. Tak.
  • levnet og meeninger

    Forumindlæg
    jeg er ved at analysere levnet og meeninger af johannes edwald. men jeg har problemer med at forstå om hun har fundet en anden eller om hun er ved at dø?? og om det er selvmord??
  • Terror

    Forumindlæg
    Hej Alle jeg har fået en opgave der hedder: Analysere trusselsbilledet i det 21. århundrede, herunder terrorens betydning. Jeg er virkelig gået i stå med denne her opgave. Håber i kan hjælpe. På forhånd tak
  • SP-HJÆLP til kongekabale

    Forumindlæg
    En eller anden der har læst romanen Kongekabale af Niels Krause-Kjær, og måske endda beskæftiget sig med en analyse af den? Jeg er gået lidt i stå mht spindoktorens funktion i romanen, og jeg kunne meget godt bruge lidt inspiration ..
  • spørgsmål

    Forumindlæg
    hej, nogen der kan fortælle mig hvad disse ord betyder: det er en opg, hvor jeg skal analysere en reklame. Reklamekneb og brugsværdi Ekspertkneb Idolkneb Udbredelseskneb Seksualiseringskneb Visualiseringskneb Humorkneb
  • Hvilke metode i dansk ?

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen, jeg skal til at skrive AT. Mit overordnede emne: Hvordan ser vi den nationale identitet igennem naturen. (Jeg skriver i dansk og historie) I analysen har jeg valgt at analyserer: "Der er et yndigt land - Adam Oehlenschläger 1835 og Midsommervisen – Holger Drachmann...
  • SRP - grundtanken i spilteori

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg er i gang med SRP, og jeg er nået til det analyserende spørgsmål, hvor jeg skal kigge på hvordan forskellige dopingbrugeres dopingbrug, kan forklares ud fra grundtanken i spilteori. jeg er i tvivl om, hvad grundtanken i spilteori er?
  • Dansk Rap

    Forumindlæg
    Er der nogen derude der har analyseret og fortolket en dansk raptekst? Ville være dybt taknemmelig hvis jeg kunne få lov til at kigge på den og få nogen gode ideer?
  • Hjælp til "Abduction" - Shelagh Delaney

    Forumindlæg
    Hej Det er blevet mig pålagt, at lave en analyse og fortolkning af "abduction" by shelagh delaney. Nogen der har arbejdet med denne tekst før som evt. kunne hjælpe? Mvh Frej
  • molare masse

    Forumindlæg
    hejsa, er der nogen der kan hjælpe mig med opgaven: ved analyse af et fedtstof har man fundet følgende kendetal: forsæbningstal: 189 iodtal: 28,5 Hvordan beregnes den molare masse for fedtstoffet.? på forhånd tak
  • Oversættelse af dansk sætning

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg er i gang med en engelsk aflevering,som er en analyse af en novelle, og jeg kan ikke komme i tanke om, hvordan man oversætter denne sætning til engelsk: Han var helt sin egen Er der nogen af jer der ved det? På forhånd tak :)