Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 14361 til 14380 af 24089
  • Sproligt fag, historie metoder?

    Forumindlæg
    Jeg har i min indledning, skrevet hvordan man bruger analyse metoder i historie og tysk. Men skal man også skrive om det er humanistisk, naturvidenskabeligt og samfundsfvidenskabeligt og det i indledning eller? Hvis ja, hvad er det så i tysk og historie :s?
  • Kvindernes Underkuelse af John Stuart Mill

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg er i gang med at skrive en opgave omkring kvindernes forhold! Jeg har læst teksten, men forstår ikke helt! Er der nogle, som har analyseret eller læst den, som kan hjælpe/forklare mig om den? På forhånd tak!!
  • Sidste års opgave

    Forumindlæg
    Hej med jer på studieportalen!Jeg ville høre om i ved, hvad eksamensopgaven i engelsk sidste år hed. Altså hvad den novelle hedder, som man skal analysere. Er der evt. nogle, som har skrevet den eller har kendskab til den?Mange tak for hjælpMvh Michael
  • Hjælp til psykologi

    Forumindlæg
    Hej mennesker! Er der nogen der ved, hvor jeg evt. kan finde informationer om "ondskabens psykologi"? Skal bruge dette i min analyse af "Lord of the Flies".. På forhånd tak :-)
  • Per højholt

    Forumindlæg
    Hej Jeg skriver om 60'erne. Er der nogle som ligger inde med en god analyse, af et digt, af Per højholt. Mangler inspiration og kan intet finde...:-) Hjælp
  • HJÆLP - til digital mobning

    Forumindlæg
    Hej alle :) Vi er igang med at lave AT eksamen, her i 3.g. Vi skal i dank faget analysere en kampagne som er imod digital mobning. Er der nogen herinde som har et godt forslag til en kampange?? Alt er en hjælp!
  • Spørgsmål!

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med at analyserer et maleri af Jeorg Immendorf: Cafe Deutchland 1978. Der er bare dette spørgsmål, som jeg ikke helt forstår: Hvilke handlinger indgår de i? Nogle som evt. kunne uddybe? På forhånd tak (-:
  • Erik Den Rødes saga

    Forumindlæg
    Hej! Jeg ville bare gerne vide om der er nogle der har et link eller lign. til Erik den rødes saga? jeg kan simpelthen ikke finde den nogle steder... Hvis det ikke er meget at bé om ville jeg også gerne have en analyse og fortolkning af den.
  • Kulturelle udfordinger

    Forumindlæg
    Jeg sidder lige nu og skriver SRP, og skal give en analyse af de kulturelle udfordringer en dansk virksomhed står overfor ved etablering på det spanske marked. Nogen der har nogle idéer?
  • Python Programmering

    Forumindlæg
    Jeg søger en der kan løse en opgave inden tirsdag. Opgaven omhandler python programmering og data analyse med python.Mod betaling vhis dette bliver nødvendigt. MVH Ela
  • Brev til månen....

    Forumindlæg
    Hey!Jeg skal analysere et afsnit af Ib Michaels roman "Brev til månen." Og undre mig meget over hvad navnet kommer af? Har det ik en sammenhæng med Pjerrot?
  • Er det en dårlig ide??

    Forumindlæg
    Hej!Er stadig igang med min 1.g opg og er kommet lidt i tvivl om det er en dårlig idé at tage syndefaldet med i min analyse??er der nogen der har lidt om syndefaldet??KnuS
  • Muhammedkrisen-Under huden

    Forumindlæg
    Hejsa :) Er der en der ligger inde med en analyse af dokumentarfilmen "Muhammedkrisen under huden". Eller en der bare i det hele taget har gode råd, eller god information omkring dokumentaren?
  • Eventyr.

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med en analyse i eventyrgenren, men perspektiveringen er jeg stået af på. Jeg mangler navnet på et eventyr der handler om, at bytte/handel eller lignende ? :D
  • RELIGION, KUPLEN, MUREN OG GRAVEN.

    Forumindlæg
    Hej ! Er der nogle som måske har Religion niveau C, bogen Kuplen, muren og graven. Mangler analyser af kildetekst nummer 46 og 88 ?!?!?! .. Skriv meget gerne, hvis du har dem :)
  • HJÆLP - Det haster!! please

    Forumindlæg
    Jeg sidder med min eksamensopgave og mangler sidste opgave nu. jeg skal analysere og skrive et portræt. hvordan gør man det? håber der er nogle søde mennesker der vil hjælpe mig. :)
  • Storkespringvand

    Forumindlæg
    jeg er igang med at analysere end novellen polterabend af Jan sonnergaard.Simon bliver skudt til sidst ved storkespringvandet, og så tænkte jeg på om et storkespringvand symbolisere et eller anddet???på forhånd tak
  • Eksamen (FSA)

    Forumindlæg
    Må man have notater med til skriftlig dansk, for jeg skal nemlig op i det imorgen og er lidt i tvivl - tænkte nemlig på om jeg skulle tage nogle digt/novelle- analyser med :D
  • Mitt liv som hund! Hjælp!

    Forumindlæg
    Vi skal lave en analyse af filmen " Mitt liv som hund" Synes bare ikke jeg kan finde noget symbolik eller noget i den. Er der nolge der har set den, og måske vil hjælpe mig?
  • Dead Poets Society

    Forumindlæg
    HejJeg kunne godt bruge en fortolkning og/eller analyse af Dead Poets Society, da den er opgivet til eksamen... hvis der er nogen der har lavet sådan noget eller har et link vil jeg meget gerne ha' fat i det... :Dmvh.morten