Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 14401 til 14420 af 40685
  • Læge: gennemsnit

    Forumindlæg
    Hej Alle, Går i 1.g og har lige afsluttet billedkunst samt samfundsfag... Mine årskarakterer i de ovenstående fag har været 10 og 10. Dog har jeg fået 7 i bk til eksamen :( Jeg har en drøm om at blive læge (: Mit spørgsmål er så; nu er mit snit på 9, og for at læse medicin skal man hvist have 10,...
  • Biologi A Studentereksamen

    Forumindlæg
    Hvordan forbereder man sig til eksamen i skriftlig biologi(gym.A niveau)???
  • komme videre

    Forumindlæg
    Hej Jeg går på HG og jeg skal op i eø eksamen. Med en optagelsesprøve, lykkes det mig at komme ind på HF. Hvis jeg ikke kommer til EØ eksamen, sker der/forhindre det at jeg kommer på HF ?? Eller har HG noget med HF at gøre.. Fx: hvis jeg får 00 til eø eksamen, kan jeg så ikke komme på HF, da je...
  • Ukendte ord..

    Forumindlæg
    Hej, har du nogle ord som der ikke er så mange der ved hvad betyder eller i det hele taget nogle seje ord såsom: Onomatipoietikon=lydord... Som kan bruges til den danske mundtlige eksame..
  • HVORDAN GIK DET SÅ?

    Forumindlæg
    Nu er eksamenerne begyndt!!! Mange skal op i AT først, for de mdt. eksamenerne begyndet først engang i juni. Men hvordan gik jeres eksamen? Skuffet? Bare glad for at det er overstået? Overlykkelig?
  • Kan jeg stadig blive student?

    Forumindlæg
    Jeg skal op til den sidste eksamen i 3g d. 26. Jeg har dog ikke været op til NV prøven i 1 g. Kan jeg stadig blive student.
  • SU hvis man bliver væk fra sygeeksamen?

    Forumindlæg
    Jeg har fået SU i december og januar, indtil jeg kan gå til syge-eksamen i januar. Det viser sig så desværre, at den syge-eksamen, som skolen kan tilbyde, ikke kan tages online, og da jeg tager uddannelsen online og bor i den anden ende af landet, er det ikke så smart. Så spørgsmålet er: Hvis j...
  • Tysk eksamenssæt

    Forumindlæg
    Er der nogen, der har tysk A, stx, 2014 august eller december liggende?
  • 1 eller 2 årskarakterer i biologi C?

    Forumindlæg
    Får man både en skriftlig og en mundtlig årskarakter, når man kun har biologi på C-niveau på STX?
  • Eksamenssæt 2014

    Forumindlæg
    Er der nogle, der ved, hvor man kan finde opgasættene for kemi a stx 2014?
  • essay om brobygning

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal lave et essay omkring brobygning på STX og HTX - er der nogle der kan hjælpe? :)
  • Skal man kunne kunne stamfunktion og afledet funktion af de trogonometiske funktioner?

    Forumindlæg
    Skal man kunne kunne stamfunktion og afledet funktion af de trogonometiske funktioner? På stx A-niveau
  • Karakter

    Forumindlæg
    Hej, nogen der kan give en karakter vurdering på denne opgave? Det er engelsk på STX B-niveau
  • Hvornår får vi resultatet af de skriftlige eksamener?

    Forumindlæg
    Hej, er der noger der ved hvornår får vi resultatet af de skriftlige eksamener på STX?
  • Løsningsforslag, eksamenssæt fys A 2008

    Forumindlæg
    På opfordring, og da det tilsyneladende er eftertragtet: Mit løsningsforslag til eksamenssættet fra fys A 2008 STX:
  • Bøger??? hvad skal man selv betale dem?

    Forumindlæg
    skal man selv betale sine bøger til STX? og i så fald. hvor køber man dem og Ca hvor meget koster de =). ? takker
  • Engelsk stil !

    Forumindlæg
    Hvis bare en eller anden vil sende en stil til mig på engelsk, til engelsk b. på stx, ville det være super ! :)
  • Nogen der kan hjælpe med den her? sinusfunktioner

    Forumindlæg
    http://mimimi.dk/eksamenSkriftlig/stx_A/2014/141205%20stx143-MAT-A-05122014.pdf opgave 12 tak på forhånd
  • Biotek opgavesæt

    Forumindlæg
    Hej er der nogen herinde som sidder inde med biotek A stx august 2015sættet? :)
  • Help me.

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen af jer folkens der har opgavesættet på engelsk fra STX sidste år? Det kunne være så fedt hvis i havde :-)