Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 14401 til 14420 af 40685
-
Læge: gennemsnit
ForumindlægHej Alle, Går i 1.g og har lige afsluttet billedkunst samt samfundsfag... Mine årskarakterer i de ovenstående fag har været 10 og 10. Dog har jeg fået 7 i bk til eksamen :( Jeg har en drøm om at blive læge (: Mit spørgsmål er så; nu er mit snit på 9, og for at læse medicin skal man hvist have 10,... -
Biologi A Studentereksamen
ForumindlægHvordan forbereder man sig til eksamen i skriftlig biologi(gym.A niveau)??? -
komme videre
ForumindlægHej Jeg går på HG og jeg skal op i eø eksamen. Med en optagelsesprøve, lykkes det mig at komme ind på HF. Hvis jeg ikke kommer til EØ eksamen, sker der/forhindre det at jeg kommer på HF ?? Eller har HG noget med HF at gøre.. Fx: hvis jeg får 00 til eø eksamen, kan jeg så ikke komme på HF, da je... -
Ukendte ord..
ForumindlægHej, har du nogle ord som der ikke er så mange der ved hvad betyder eller i det hele taget nogle seje ord såsom: Onomatipoietikon=lydord... Som kan bruges til den danske mundtlige eksame.. -
HVORDAN GIK DET SÅ?
ForumindlægNu er eksamenerne begyndt!!! Mange skal op i AT først, for de mdt. eksamenerne begyndet først engang i juni. Men hvordan gik jeres eksamen? Skuffet? Bare glad for at det er overstået? Overlykkelig? -
Kan jeg stadig blive student?
ForumindlægJeg skal op til den sidste eksamen i 3g d. 26. Jeg har dog ikke været op til NV prøven i 1 g. Kan jeg stadig blive student. -
SU hvis man bliver væk fra sygeeksamen?
ForumindlægJeg har fået SU i december og januar, indtil jeg kan gå til syge-eksamen i januar. Det viser sig så desværre, at den syge-eksamen, som skolen kan tilbyde, ikke kan tages online, og da jeg tager uddannelsen online og bor i den anden ende af landet, er det ikke så smart. Så spørgsmålet er: Hvis j... -
Tysk eksamenssæt
ForumindlægEr der nogen, der har tysk A, stx, 2014 august eller december liggende? -
1 eller 2 årskarakterer i biologi C?
ForumindlægFår man både en skriftlig og en mundtlig årskarakter, når man kun har biologi på C-niveau på STX? -
Eksamenssæt 2014
ForumindlægEr der nogle, der ved, hvor man kan finde opgasættene for kemi a stx 2014? -
essay om brobygning
ForumindlægHej! Jeg skal lave et essay omkring brobygning på STX og HTX - er der nogle der kan hjælpe? :) -
Skal man kunne kunne stamfunktion og afledet funktion af de trogonometiske funktioner?
ForumindlægSkal man kunne kunne stamfunktion og afledet funktion af de trogonometiske funktioner? På stx A-niveau -
Karakter
ForumindlægHej, nogen der kan give en karakter vurdering på denne opgave? Det er engelsk på STX B-niveau -
Hvornår får vi resultatet af de skriftlige eksamener?
ForumindlægHej, er der noger der ved hvornår får vi resultatet af de skriftlige eksamener på STX? -
Løsningsforslag, eksamenssæt fys A 2008
ForumindlægPå opfordring, og da det tilsyneladende er eftertragtet: Mit løsningsforslag til eksamenssættet fra fys A 2008 STX: -
Bøger??? hvad skal man selv betale dem?
Forumindlægskal man selv betale sine bøger til STX? og i så fald. hvor køber man dem og Ca hvor meget koster de =). ? takker -
Engelsk stil !
ForumindlægHvis bare en eller anden vil sende en stil til mig på engelsk, til engelsk b. på stx, ville det være super ! :) -
Nogen der kan hjælpe med den her? sinusfunktioner
Forumindlæghttp://mimimi.dk/eksamenSkriftlig/stx_A/2014/141205%20stx143-MAT-A-05122014.pdf opgave 12 tak på forhånd -
Biotek opgavesæt
ForumindlægHej er der nogen herinde som sidder inde med biotek A stx august 2015sættet? :) -
Help me.
ForumindlægHej, er der nogen af jer folkens der har opgavesættet på engelsk fra STX sidste år? Det kunne være så fedt hvis i havde :-)
