Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 14401 til 14420 af 24089
  • Nowhere Man - Beatles

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er i gang med SRP, og har brug for noget hjælp til en tekstlig analyse af Beatles' sang "Nowhere man", er der nogen som kan hjælpe? Mvh
  • Sensommerflirt

    Forumindlæg
    Hey jeg ville høre om der var nogle som havde lavet en analyse/aflevering af novellen af "sensommerflirt" skrevet af Dorrit Willumsen. Jeg ville blive glad for lidt hjælp/inspiration. På forhånd tak :)
  • Hvilken model?

    Forumindlæg
    Jeg skal redegøre for promotion specielt for Apples branding af iprodukter nogen eventuelle modeller jeg kan bruge der? En analyse af Apples markedsføringsstrategier, hvilken model kan man bruge her?
  • Solsort og snefnug

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til eksamen med prøveplægget Solsort og snefnug, men jeg er get i stå! Kunne i muligvis smide jeres analyser i kommentarfeltet, det ville i hvert fald være til stor hjælp Tak på forhånd
  • SSO - Anna(jeg)anna

    Forumindlæg
    Hey..jeg har besluttet mig for at skrive om klaus rifbjergs anna(jeg)anna i SSO...er der nogen der ligger inde med nogle analyser eller andet om bogenmvh
  • Jazz - swing

    Forumindlæg
    Er der nogen, der evt. vil være villige til at hjælpe med at analysere numre fra jazz i 30'erne. Fx Sing Sing Sing af Benny Goodman
  • Synopsis - Artikeler

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har trukket artikeler men ved ikke hvad jeg kan lave som underpunkter til mit over punkt som er "Analyse punkter" Nogen der muligvis kan hjælpe?
  • Hvilken model i afsætning?

    Forumindlæg
    Jeg skal redegøre for promotion specielt for Apples branding af iprodukter nogen eventuelle modeller jeg kan bruge der? En analyse af Apples markedsføringsstrategier, hvilken model kan man bruge her?
  • Oversættelse - hvem er han?

    Forumindlæg
    Hvis jeg skal oversætte den korte sætning 'hvem er han?' til tysk, skal det så blot oversættes til: wer ist er? Er nemlig ikke helt inde i analysen, når det kommer til spørgende pronomener.
  • Skriv min stil!? PLEASE

    Forumindlæg
    Har en dansk billede analyse på 6 sider for til i morgen! Har desperat brug for hjælp!!!!! Billede 1Såret i kampBillede 2Døden som børnelegBillede 3VåbenhvileTekst 4Døden som børneleg!Hjæp mig!
  • Vidneværdi

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg skal lave en kildekritisk analyse af Emmeline Pankhursts tale; "Freedom or death", men jeg kan simpelthen ikke huske, hvad vidneværdi er. Er der nogen, som kan hjælpe?
  • Vidneværdi

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg skal lave en kildekritisk analyse af Emmeline Pankhursts tale; "Freedom or death", men jeg kan simpelthen ikke huske, hvad vidneværdi er. Er der nogen, som kan hjælpe?
  • Teknologihistorie Henry Ford Trekassemodel

    Forumindlæg
    hej jeg er igang med mit teknologihistorie eksamens projekt og skriver om samlebåndet. Jeg laver en analyse ved hjælp af trekassemodellen. lige nu skriver jeg om årsager, og kultur. Hvad kan det være? er lidt på bar bund...
  • Det korte liv

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med at perspektivere filmen Det korte liv med valgaften eller en anden novelle eller kortfilm? Hvis ikke så må i meget gerne hjælpe med en hurtig grundig analyse om filmen.
  • Tysk.. HASTER. på forhånd tak.

    Forumindlæg
    Hejsa. Er i gang med at lave en analyse af Herbert Grunmeyers sang "der neuland", men er desværre gået lidt i stå. Er der nogle, som evt kan hjælpe lidt.???
  • Hjælp!! Jeg tror jeg har lavet en kæmpe fejl!! :(

    Forumindlæg
    Jeg har emnet kommunikation - mulighed og begrænsninger. Til det emne har jeg beskæftiget mig med udenrigspolitik i USA med nogle taler fra henholdvis Obama og Bush Jeg har arbejdet i fagene samfundsfag B og engelsk B. Nu til mit problem. Jeg har skrevet at jeg har benyttet kommunikations ana...
  • En københavner i Jylland af Dan Turell

    Forumindlæg
    Hej er der ikke nogen herinde som har eller har haft om den essay '' En københavner i Jylland '' vil i ikke sende eller hjælpe mig lidt i gang med min analyse. Jeg skal nemlig snart op til den til afgangseksamen.
  • HJÆP DET HASTER ...

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med at analysere og fortolke novellen naadsensbrød af Henrik Pontoppidan, men problemet er bare ved ikke hvad hovedproblemet i novellen er og budskabet ... Så ville høre om nogen kunne fortælle mig hvad det er ?????
  • "Livlægens besøg"(om Chr.7.)

    Forumindlæg
    Hej.Har du læst "livlægens besøg", samt lavet en analyse og fortolkning, så kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad du har lagt vægt på og er nået frem tilPå forhånd tak.
  • Dansk Historie opg. HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med at analysere og fortolke novellen naadsensbrød af Henrik Pontoppidan, men problemet er bare ved ikke hvad hovedproblemet i novellen er og budskabet ... Så ville høre om nogen kunne fortælle mig hvad det er ?????