Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 14421 til 14440 af 170163
-
Brug af 2.g opgave til eksamen
ForumindlægJeg skal, som så mange andre, også op i historie i år. Så er mit spørgsmål: Kan jeg inddrage min 2.g historieopgave ved det grønne bord, hvis den har relevans for emnet jeg er oppe i? fx renæssancen. Og hvordan gør man det på en snedig måde? -
Mat. B skr. eksamen
ForumindlægHey, ville bare lige hører hvordan folk de har klaret prøven i Mat. B skr. idag? og eventuelt hvad i synes om sværhedsgraden af prøven.... -
Eksamens hjælp (referater og kommentarer)
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal op i tysk her om et par dage, så ville lige høre om der var nogle der havde noget godt materiale de ville dele med mig til følgende tekster: Tom Wolff: "Mörder haben eigene Gesetze" "Es geschah am hellichten tag" Wolfdietrich Schnurre: "Reusenh... -
Eksamen om 24 timer.
ForumindlægNogle der har noter til "Monika Held: Sie glotzen mich an wie eine Ausserirdische" ? tak på forhånd :) -
24 timers eksamen
Forumindlæghej alle Er der nogen herinde som har haft eller evt skrevet en aflevering om "Die Welt mit Opas Augen" af Maxi Wander ? Det kunne være herligt med lidt ekstra hjælp :) .. /Hilo -
Eksamen (Verfluchte Ferien)
ForumindlægJeg har lige trukket teksten "Verfluchte Ferien" af Hansjörg Martin. Så jeg ville bare høre om der var nogen herinde der kendte teksten og havde nogle "guldkorn"...? -
Noter til NG eksamen
ForumindlægHej Er der nogle der har afsluttet Naturgeografi i år og sidder inde med noter, gerne fra Geografi Håndbogen. Der er en enkelt opgave her på siden, men desværre en smule uoverskuelig og samtidigt ikke relevant for mig da den behandler andre emner. Emnerne jeg er særligt interesserede i; Vejr... -
Fysik eksamen, solsystemet
ForumindlægHej alle, Er der mon nogen der kan forklare mig hvad en G2 stjerne er? Jeg ved at Solen er en G2 stjerne, men jeg mangler en defination på dette. Mange tak! -
Studenter eksamen tirsdag :s
ForumindlægHejsa. Jeg skal op på tirsdag og ville blive glad hvis nogen havde nogle notater eller noget til følgende tekster: Die Mutter des Mörders Effi Briest Der Ring des Polykrates Der Vater der Braut På forhånd tak.. -
mdt. tysk eksamen.
ForumindlægHej alle. Skal til tyskeksamen i næste uge, så vil høre om der har lidt referater til nogen af de jeg skal op i. Nogen af dem er: Geld af Doris Dörrie Geld macht nicht immemr glucklich Wie schamlos darf werbung sein Der deutsche werberat Das ministerium fur Staatssicherheit Stasi-opfer: Gequalr ... -
24timers eksamen lys2
ForumindlægHej igen. Jeg vil høre om jeg har fat i noget af det rigtige. Ingen ved bestemt hvad lys er. Nogengang opfører det sig på en måde og nogle gange på andre måder. Altså der er 3 modeller af lys? lineær stråling: Afbøjningsvinkler, brydning i glas. Eller hvordan skal det forklares? partikelmodelle... -
Stikprøver osv.. Eksamen i morgen! hjælp
ForumindlægJeg skal redegøre for stikprøver, herunder population, stikprøve og sikkerhedsinterval?? håber i kan hjælpe! -
Forsøg under 24-timers eksamen
ForumindlægHey. Jeg er lidt i tvivl om hvad der skal ske under selve eksaminationen. Jeg skal først lave en præsentation af emnet Atomer og radioaktivitet. Dertil har jeg så fået nogle stikord (Har så lavet nogle notater til det) .. men så står der: Fortæl om forsøg med halveringstid for Ba-137 samt halve... -
Eksamen -lys og bølger
ForumindlægHej! Jeg har i morges trukket et eksamensspørgsmål i fysik C, men jeg er stadig meget forvirret over hvordan jeg skal gøre. Jeg er meget eksamensangst og har svært ved at tænke rationelt, jeg ryster og glemmer alt jeg nogensinde har læst eller hørt. Mit emne er Lys og bølger. Jeg bliver bedt f... -
24 timers eksamen historie
ForumindlægHej alle, Er der mon en venlig sjæl, der er god til historie, og som evt. kan hjælpe mig med min synopsis? Jeg har trukket følgende emne: Vikingetiden og middelalderen. Min problemformulering lyder: "Hvorfor begyndte normannerne at hærge? Jeg er næsten færdig, men jeg synes godt nok, at d... -
HJÆÆLP!! DESPERAT!! EKSAM I MORGEN!!
ForumindlægHej.. Jeg har lidt svært ved at huske de her forsøg , så det vil være rart hvis nogen lige kunne fortælle lidt om dem? ( -hvad der sker , og hvorfor det sker? JEG SKAL BRUGE DEM TIL AFGANGSPRØVEN I MORGEN, SÅ DE ER MEGET VIGTIGE!!) -OBS! De handler alle sammen om magnetisme og energi. Forsøg: - D... -
HJÆLP!!! opdragelse - pædagogik eksamen
ForumindlægHvordan håndtere man som pædagog / pædagogisk assistent / pædagogmedhjælper hvis der er store forskelle omkring børneopdragelse? altså hvad gør jeg i mit arbejde hvis forældre og institution opdrager på to helt forskelleige måder og måske bliver uenige ? -
Skriftlig fysik eksamen spørgsmål
ForumindlægMan kan på nettet hente en masse løsninger (symanski) i en pdf, må man have det med til skriftlig fysikeksamen? Det er jo ikke de opgaver man kommer op i, men det kan være en hjælp til lign. formler mm.? -
Udledning af stoffer- eksamen
ForumindlægHej allesammen, jeg vil gerne vide hvilken emne er bedst at fremlægge med og hvorfor? Hvilken spørgsmål er bedst at stille til emnet, det er til min problemstilling. -
Hjælp til eksamens novelle - barn/forældre
ForumindlægHej Allesammen. Jeg har idag trukket emnet "novelle - barn/forældre". Jeg har og kender ingen, noveller under dette emne. Jeg kender dem vi har brugt i undervisningen, men dem skal jeg perspektivere til: Chicken, Tenerife - here we come, Oktoberlegen, Killinger, Maikaland, Lille Lise,...
